خرابی های گوشی گلکسی A50 سامسونگ

 یکی از گوشی های تلفن همراه بسیار محبوبی که هم اکنون در بازار جهانی فروش خوبی دارد و همچنان هم مورد استقبال است، گوشی گلکسی A50 سامسونگ است. این گوشی میان رده با بهره گیری از به روزترین تکنولوژیهای روز دنیا، تجربه کاربری مناسب و البته قیمت کم، یکی از نمایندگان پیشتاز شرکت سامسونگ و گوشی های تحت سیستم عامل اندروید است. امابا وجود تمام این شایستگی ها، خرابی های گوشی A50 سامسونگ امروزه یکی از دلایل مراجعه ی کاربران مختلف برای تعمیر تلفن های همراهشان به مراکز تعمیرات موبایل است.

با این که گوشی محصولی نسبتا جدید است و به تازگی وارد بازار شده است و قضاوت درباره ی مشکلات و خرابی های منحصر به فرد آن کمی زود است اما با این حال، در این مطلب می خواهیم تا به بررسی برخی از مشکلات ونارسایی های مشترکی که از استفاده کنندگان این گوشی موبایل گزارش شده است، بپردازیم. همچنین تعمیرات و هزینه ی آن ها را هم بررسی خواهیم کرد. اگر شما هم مدل گوشی تلفن همراهتان GALAXY A50 SAMSUNG است و یا به مطالبی از این دست علاقه دارید، در ادامه ی این مطلب با ما در مجله ی دلتوس همراه باشید.

تعمیرات خرابی های گوشی A50 سامسونگ

گوشی a50 سامسونگ، همچون دیگر دستگاه های تلفن همراه مشکلات مخصوص به خودش را دارد اما همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، به علت جدید بودن این محصول، هنوز لیست کاملی از این نارسایی ها به وجودنیامده است و تنها برخی از موارد مشترک و پر تکرار مورد بررسی قرار گرفته اند. اما بیایید تا قبل از این که به بررسی مشکلات و خرابی های گوشی A50سامسونگ بپردازیم، کمی بیشتر با این دستگاه تلفن همراه آشنا شویم.

گلکسی A50، پرچمدار میان رده های سامسونگ

طراحی گوشی a50 گلکسی سامسونگ، ساده و در عین حال درخشان و زیباست. بدنه ی این موبایل در عین مقاومت بسیار بالایی که دارد، ظریف ونازک است و صفحه نمایشی لب به لب دارد. این محصول در رنگ های سیاه،سفید، آبی و زرد براق تولید شده است و در بازار جهانی به فروش می رسند.

طراحی صفحه نمایش گوشی ای 50 سامسونگ به صورتی طراحی شده است که هم قابلیت شبیه سازی برای اهداف نمایشی را دارند و هم‌ مجهز به اسکنر اثر انگشت هستند. این موبایل دارای ۳ دوربین در پشت و یک دوربین در جلوی موبایل است که میدان دید ۱۲۳ درجه با کیفیت ۱۲۵ مگاپیکسل رابه کاربر می دهد.

این موبایل همانطور که گفته شد از سری A و محصولات میان رده ی سامسونگ و تحت سیستم عامل اندروید است و ضمن داشتن کیفیت بالا،دارای قیمتی مناسب هست و به همین خاطر از زمان عرضه تا به حال، بااستقبال خریداران از نقاط مختلف دنیا روبرو شده است.

خرابی های گوشی A50 سامسونگ

و اما می رسیم به خرابی های گوشی A50 سامسونگ که با توجه به آمارهای موجود، بین بیشتر کاربران این گوشی، مشترک است. در ادامه این خرابی هارا برایتان مورد بررسی قرار می دهیم.

خرابی گوشی A50 سامسونگ

خاموشی گوشی A50 سامسونگ

یکی از پر تکرارترین خرابی هایی که برای گوشی های a50 سامسونگ اتفاق می افتد، خاموشی موبایل است.

کاربران زیادی این مسئله را گزارش کرده اند که تلفن همراه آن ها، به یک باره خاموش شده است و علی الرغم تلاش هایشان برای روشنی تلفن، بی نتیجه مانده است. یکی از دلایل شایعی که باعث خاموشی گوشی گلکسی a50 میشود، مشکلات مربوط به هارد در این دستگاه است که گاهی اگر شدت صدمات و خرابی وارده زیاد باشد، باعث می شوند که کاملا غیر قابل تعمیرشوند.

با این حال، خرابی بورد دستگاه اگر توسط کارشناسان و تعمیرکاران یک مرکز تخصصی تعمیرات موبایل سامسونگ همچون دلتوس انجام شود،امکان تعمیر آن هنوز هم وجود دارد زیرا، در مراکزی از این دست، مشکل خرابی گوشی A50 سامسونگ به درستی تشخیص داده شده و با استفاده از تجهیزات روز دنیا و علم و دانش کافی، تعمیر می شوند.

کیفیت پایین صدای بلندگو a50

برخی از کاربران درباره خرابی های گوشی A50 سامسونگ گزارش کرده اندکه این موبایل پس از مدتی با مشکل خرابی بلندگو مواجه می شود و درنتیجه کیفیت و حجم صدا را تحت تاثیر قرار می دهد. البته این مشکل برای کاربرانی بیشتر بروز می کند که به جای استفاده از هندزفری برای گوش کردن به صداها، از امکان پخش دستگاه استفاده می کنند.

به نظر می رسد که این مشکل بیشتر به خاطر خرابی و نارسایی در IC SOUND این دستگاه بروز می کند اما به هر حال پیشنهاد می کنیم تا درصورت بروز چنین مشکلی، به یک مرکز تعمیرات تخصصی مراجعه کنید.

هزینه تعمیر خرابی گوشی A50 سامسونگ

ناپایداری در عملکرد سنسور انگشت در گوشی A50

یکی از مشکلات مشترک بین گوشی های A50 و A50S، مشکل و نارسایی در عملکرد سنسور تشخیص اثر انگشت کاربرانی این گوشی است که البته داد اعتراض بسیاری را در آورده است!

به نظر می رسد که این مدل از موبایل های سامسونگ، در تشخیص اثرانگشت تعریف شده برای کاربران اصلا خوب عمل نمی کند

و کاربران این گوشی را تقریبا مجبور می کند که عطا استفاده از این قابلیت گوشی را به لقایش ببخشند. با این که شرکت سامسونگ در گوشی a50 ازقابلیت سنسور اپتیکال در زیر صفحه ی نمایش استفاده کرده است اما بااین حال‌ به نظر می رسد که با وجود تعریف ۳ اثر انگشت متفاوت، این قابلیت به جای این که مزیتی برای کاربران این گوشی باشد، تبدیل به یکی از خرابیهای گوشی A50 سامسونگ شده است.

البته نا گفته نماند که استفاده از محافظ های صفحه نمایش با ضخامت بالادر عدم کارایی تشخیص اثر انگشت در این گوشی بی تاثیر نیست اما با اینحال و در حالتی کلی تر، عدم کارایی سنسور تاچ این گوشی بسیاری ازکاربران استفاده از pin و یا تکنولوژی تشخیص چهره را جایگزین شناسایی به وسیله ی اثر انگشت کرده اند.

داغی بیش از حد بدنه ی گوشی موبایل A50

کاربران بسیاری گزارش کرده اند که گوشی های A50 سامسونگ، به صورت غیر معمولی گرم و داغ می شوند. بر اساس ادعای مشترکین این گوشی،حتی گاهی بدون استفاده از موبایل پیش آمده است که این گوشی دچارداغی بیش از اندازه شود.

برخی از افرادی که از گوشی A50 استفاده می کنند در فضای مجازی اعلام کرده اند که توانسته اند این مشکل را که معلوم نیست مربوط به بخش سخت افزاری گوشی است یا نرم افزاری آن، با برگرداندن تنظیمات گوشی به حالت کارخانه برطرف کرده اند. با این حال پیشنهاد می کنیم تا در صورت بروزمشکلاتی از این دست حتما با یک تعمیرکار خبره موبایل مشورت نمایید.

تعمیر خرابی گوشی A50 سامسونگ

هزینه تعمیرات خرابی های گوشی A50 سامسونگ

مشکلات و خرابی های گوشی A50 سامسونگ مختلف و متفاوت اند و تخمین هزینه ی تعمیرات آن ها، با توجه به میزان خرابی و قطعاتی که برای تعمیر آن استفاده می شود، صورت می پذیرد. در این متن بارها به این مسئله اشاره کردیم که تعمیرات تلفن همراه حتما باید توسط تعمیرکاران حرفه ای یک مرکزتخصصی تعمیر موبایل کارشناسی و انجام شود. از این رو، تخمین هزینه تعمیر خرابی گوشی A50 سامسونگ نیز باید توسط مرکز مربوطه وکارشناسان حرفه ای آن صورت پذیرد.

در این مطلب ضمن معرفی مختصری از گوشی سامسونگ  ای 50, همه چیزرا درباره ی نارسایی های شایع و خرابی های گوشی A50 سامسونگ برای شما مورد بررسی قرار دادیم‌. البته درباره ی تخمین هزینه های تعمیرات آن هم پاره ای از توضیحات را تقدیم حضورتان کردیم‌. در انتها یادآور می شویم که در صورت بروز هرگونه خرابی در گوشی خود، می توانید به مرکز تعمیرات موبایل دلتوس مراجعه و بررسی و رفع مشکلات گوشی تلفن‌ همراه خود را به ما بسپارید و حس خوب اطمینان پس از تعمیرات را تجربه نمایید.

آیا تلفن همراه شما، گلکسی a50 سامسونگ است؟ به نظر شما معایب وخصوصیات منحصر به فرد این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگرخوانندگان مجله ی دلتوس به اشتراک بگذارید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

یک فکر در مورد “خرابی های گوشی A50 سامسونگ

  1. محمدعلی قیصری گفت:

    سلام تاچ گوشی وقتی روی میز است کار نمیکنه
    تاچ السی دی بسیار گران است و گوشی خیلی حساس

    1. کارشناس فنی گفت:

      سلام مدل دستگاه رو فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.