نمایش 1–12 از 22 نتیجه

نمایش سایدبار
نمایش 9 24 36

کیف مک بوک 15 و 16 اینچ جی سی پال مدل Milan

۱,۶۴۵,۹۰۰ تومان

کیف مک بوک 13 و 14 اینچ جی سی پال مدل Milan

۱,۶۴۵,۹۰۰ تومان

کاور مک بوک 15 اینچی JCPal مدل SlimLite Classic

۱,۰۴۹,۹۹۹ تومان

کاور مک بوک 13 اینچی JCPal مدل SlimLite Classic

کیف لپ تاپ 13 اینچ چند منظوره جی سی پال

۱,۴۷۱,۵۰۰ تومان

کیف لپ تاپ 13 اینچ جی سی پال مدل Tofino

۱,۶۳۵,۰۰۰ تومان

کیف مک بوک 15 اینچی JCPal رنگ طوسی مدل Nylon business

۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان

کیف مک بوک 15 اینچی JCPal رنگ مشکی مدل Nylon business

۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان

کیف مک بوک 13 اینچی JCPal رنگ طوسی مدل Nylon business

۱,۶۳۵,۰۰۰ تومان

کیف مک بوک 13 اینچی JCPal رنگ مشکی مدل Nylon business

۱,۶۳۵,۰۰۰ تومان

کاور مک بوک 13 اینچی سبز Jcpal مدل Neoprene Classic Sleeve

۷۰۸,۵۰۰ تومان

کیف مک بوک 13 اینچی آبی Jcpal مدل ToteLap

۸۱۷,۵۰۰ تومان

کیف لپ تاپ

دیگر آن روزها گذشت که بعضی از کاربران این طور فکر می کردند که، وسیله ای همچون کیف لپ تاپ، صرفا یک وسیله ی اضافی و حتی به تعبیر برخی از افراد، یک وسیله ی تجملی وحتی گاهی اضافی است که صرف هزینه ای مجزا برای خرید آن، غیر ضروری است و در عوض می توان تا با پرداخت پولی بسیار کمتر، کیفی بی کیفیت و متفرقه را خریداری کرده و جایگزین خرید کیف لپ تاپ با کیفیت کنند.

این روزها هم بر کسی پوشیده نیست که لپتاپ، یک وسیله ی گران و ارزشمند است و برای نگهداری از آن باید بهترین مارک کیف لپتاپ را خریداری کرد!

اگر این سوال برایتان پیش آمده است که چگونه باید تشخیص داد که بهترین نوع کیف لپتاپ از چه برند و مارکی است، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

زیرا می خواهیم برای شما بررسی کنیم که چه کیف لپتاپی خوب است و از خرید چه کیف هایی برای لپ تاپ خود باید بپرهیزید.

چه کیف لپ تاپی باید بخریم؟

اگر به بازارهای مختلف فروش لوازم الکترونیکی و کامپیوتری تا به حال مراجعه کرده باشید، قطعا دیده اید که مغازه های مختلفی در این مراکز وجود دارند که کیف های لپ تاپ را در طرح ها و رنگ های مختلف، سایزهای متنوع و با کیفیت های مختلف به فروش می رسانند اما تا به حال به این فکر افتاده اید که چگونه باید کیفیت آن ها را مورد سنجش و بررسی قرار داد؟

آیا مواردی همچون قیمت کیف لپ تاپ نشانگر کیفیت آن است یا مارک آن؟

مثلا کیف لپتاپ اپل به خاطر برند آن از دیگر کیف ها بهتر است؟

طراحی کیف لپ تاپ

به هر حال لپ تاپ همانطور که همه ی ما می دانیم، یک رایانه ی قابل حمل است و طراحی آن برای این است که یک رایانه ی سنگین را تبدیل به یک وسیله ی قابل حمل و سبک کنیم و بتوانیم همه جا آن را با خود حمل نماییم.

حال این وسیله ی بسیار مهم، نیاز به یک وسیله ی دیگر برای حمل و نقل امن و سالم دارد و چه وسیله ای بهتر از کیف مخصوص لپ تاپ که هم مقاوم باشد و هم از امکانات متنوع و درخور دیگری برخوردار باشد.

به همین خاطر، کیف های متنوع و مختلفی در مدل های مختلف برای انواع مختلف سلیقه ها، مناسب آقایان و بانوان طراحی شده و در بازار موجود است که دست خریداران را برای خرید، باز می گذارد.

خرید کیف لپ تاپ

مهمترین نکته در خرید کیف لپ تاپ

اما مهم ترین نکته ای که در خرید کیف لپ تاپ مهم است، مناسب بودن آن برای کاربران از هر لحاظی که فکرش را بکنید، است.

در دسته بندی کیف های لپتاپ، باید به موارد مختلفی توجه کرد.

از اندازه ی طولی و عرضی آن گرفته تا جنس آن، همگی در زمان خرید کیف لپ تاپ دخترانه و کیف لپتاپ پسرانه تاثیر گذار هستند.

البته برخی از کیف ها، هم برای آقایان مناسب هستند و هم برای خانم ها.

در صورت کلی، هر کیف لپتاپ باید چندین ملاک اصلی را در خود داشته باشد و بعد از آن ها نوبت به ویژگی هایی فرعی همچون، رنگ، طراحی و برند خواهد رسید.

همچنین کیف های لپ تاپ را می توان از نظر چندین ویژگی دیگر، دسته بندی کرد.

از یک منظر می توان به انواع کیف هایی همچون کیف های پشتی مدل کوله ای، کیف های دستی و کیف های چمدانی اشاره کرد.

از لحاظ دیگر، می توان با توجه به اندازه ی کیف ها که متناسب با اندازه ی لپتاپ های مینی، 14، 15 و 16 اینچی است، آن ها را دسته بندی کرد.

مهم ترین ویژگی های بهترین کیف لپ تاپ چیست؟

با توجه به کاربردی بودن کیف لپتاپ و کاربری های مختلف آن، ممکن است ویژگی های کیف های مختلف برای کاربران مختلف با یکدیگر فرق داشته باشد.

ما در ادامه، برخی از این مهم ترین ویژگی ها را که در زمان خرید این محصول باید به آن ها توجه کنید را برای شما مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • مقاومت کیف لپتاپ باید بالا باشد

معمولا کیف لپتاپ برای این که مقاومت بالایی باید داشته باشد، از جنس برزنت ساخته می شود.

معمولا کیف های برزنتی کیفیت خوب و حتی از نظر بسیاری از تولید کنندگان و کاربران، مقاومت بسیار بالایی دارند و از مقاومت خوبی در برابر ضربات برخوردار هستند.

جدا شدن دسته ی کیف، پاره شدن یا هر اتفاق دیگری که برای این دسته از کیف هایی با این جنس به ندرت پیش می آید و علت آن هم این است که دوخت بسیار خوبی دارند و کیفیت آن ها بالا است.

اما با این که برخی از کیف ها جنسشان برزنتی است، برخی از کیف ها جنس چندان مناسبی ندارند و اطمینانی به جابه جایی آن ها در شرایط مختلف نیست.

کیف های چرمی، برزنتی و جیر بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید.

  • کیف لپ تاپ همراه با ضربه گیر خریداری نمایید

ضربه گیر کیف لپتاپ در واقع کپسول هایی هستند که وظیفه ی محافظت از دستگاه لپ تاپ شما را هم در کیف لپتاپ دخترانه و هم کیف لپتاپ پسرانه را بر عهده دارند.

به خاطر داشته باشید که ضربه گیر کیف لپتاپ حتما باید سفت و محکم باشد و به آن معنی است که زمانی که هر یک از کپسول ها را فشار دهید، به سادگی به داخل فرو نرود و هوا بین پارچه و ضربه گیر وجود نداشته باشد.

اما بگذارید حرف آخر را اول بگوییم، از خرید کیف های بزرگ تر برای لپتاپتان اکیدا خودداری کنید!

تصور کنید کیف لپ تاپ شما بزرگ تر از دستگاه شما باشد و دستگاهتان در آن جا به جا شود!

مشخص است که دستگاه شما از امینت کمتری برخوردار است و ممکن است خرابی های مختلفی برای لپتاپ شما به وجود بیاید.

همچنین در نظر داشته باشید که اگر قرار است که لپتاپ خود را عوض کنید و یک دستگاه لپ تاپ بزرگ تر را خریداری نمایید، تهیه کردن کیف لپتاپ را به آینده موکول کنید.

ضربه گیر موجود در کیف لپتاپ، تاثیر زیادی بر روی جلوگیری از ضربات وارده بر روی لپ تاپ دارد اما در صورتی که کیف لب تاب خیلی بزرگ تر از خود دستگاه باشد، احتمال این که دستگاهتان جان سالم از ضربات احتمالی و صدمات ممکن، به در نبرد، بسیار زیاد است.

به خصوص که اگر وسایل جانبی دیگری همانند کابل شارژ، پاور بانک یا تجهیزات جانبی دیگری را در کیف لپ تاپ تان قرار داده باشید، تحرک نمایند و باعث ایجاد خدشه به لپ تاپ شما شود.

  • دسته ی کیف لپ تاپ، یکی از مهم ترین اجزای کیف لپتاپ

با توجه به این که در مدل های مختلف کیف های لپتاپ، دسته های کیف به اشکال مختلفی طراحی شده اند، نمی توان همه ی آن ها را تک به تک و به صورت مجزا بررسی کرد و در آخر بین آن ها، بدترین و بهترین را مشخص کرد.

هر کدام از کیف های لپ تاپ در کاربری خود، بهترین هستند اما کیفیت، مهم ترین گزینه ی مشترک در میان تمام آن ها است که باید مورد بررسی کاربر و شکل استفاده ی آن از این کیف، قرار بگیرد.

بیایید تا با هم تصور کنیم که در یک لحظه، دسته ی کیف لپتاپ کنده شود و کیف با سرعت به زمین افتاده و یا اصلا کوبیده شود، حتما در چنین شرایطی لپ تاپ آسیب خواهد دید.

به همین خاطر به یاد داشته باشید که در زمان خرید کیف لپتاپ، حتما به نوع دوخت و مقاومت بندها و دسته های آن توجه نمایید.

از کجا کیف لپ تاپ بخریم؟

همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم، هر جایی که مرکز خرید لوازم کامپیوتری باشد بدون شک مغازه ها و مراکز بی شماری هستند که می گویند، کیف لپ تاپ اپل، کیف لپتاپ دخترانه، کیف لپ تاپ پسرانه و یا حتی بهترین مارک کیف لپتاپ را به فروش می رسانند اما چگونه می توان اعتماد کرد؟

بهترین کار این است که شما در چنین شرایطی، از یک فروشگاه مطمئن که اجناس آن اصل هستند، قابل پیگیری اند و از همه مهم تر، گارانتی دارند هم قیمت کیف لپ تاپ را دریافت کنید و هم خرید کیف لپتاپ مورد نظر خود را انجام دهید.

فروشگاهی همچون دلتوس، جایی که حس خوب اعتماد و اطمینان بعد از خرید را به شما می دهد.

چرا باید به فروشگاه دلتوس جهت خرید کیف لپ تاپ اعتماد کرد؟

شهرت و اعتبار دلتوس، گارانتی معتبر و پشتیبانی آنلاین و آفلاین توسط کارشناسان مجرب و آموزش دیده، تنها برخی از دلایلی هستند که می توانند باعث دلگرمی شما بعد از خرید شوند.

هدف اصلی ما، ارائه ی خدمات متنوع و در عین ‌حال خلاقانه و منحصر به ‌فرد در کنار سرعت در پاسخگویی و استقرار سامانه‌ای پویا در کنار حفظ کیفیت خدمات، با هدف ارائه مشاوره‌ های کاربردی و مدیریتی و همچنین پاسخگویی به ‌موقع به نیازهای مشتریان در مجموعه ی دلتوس است.