آموزش تعمیرات موبایل

 آموزش تعمیرات موبایل با راهکارهای نوین علمی در شرکت دلتوس صورت میگیرد.

مدرسین ما به کارآموزان می آموزند چگونه یک موبایل را با کمترین امکانات عیب یابی کنند.

دانشجویان پس از به اتمام رساندن دوره های علمی در مرکز آموزش تعمیرات موبایل توانایی باز و بسته کردن برندهای مختلف گوشی را دارا میگردند . البته مهارت افراد مانع از افت کیفیت در تلفن همراه میشود . اساتید ما به کارآموز یاد میدهند چگونه قطعات حساس مثل انواع ای سی مرکزی را بدون اسیب رساندن به مدار اصلی از آن جدا کنند.

آموزش تعمیرات موبایل در این مرکز برای رفع ایراد انواع برند معروف تدریس میشود.

لازم به ذکر است ، پروسه اموزش با  پیشرفته ترین ابزارها در مجهزترین کارگاه تعمیرات تلفن همراه صورت میگیرد.

درنهایت باید به این نکته اشاره نماییم که کاراموزان پس از اتمام دوره موفق به دریافت مدرک علمی معتبر میگردند .

 

آموزش تعمیرات موبایل اندروید

آموزش تعمیرات موبایل اندروید

 

تمامی آموزش های سخت افزاری و نرم افزاری در دوره های مختلف آماتور و حرفه ای، عمومی و تخصصی، شامل آموزاش تعمیرات موبایل اندروید میشود و در طول این دوره ها کارآموز با تمامی مسائل مربوط به گوشی های اندروید آشنا میشود و با کسب اطلاعات و شناخت بالا وارد دوره های عملی تعمیرات موبایل اندروید میشود. از آن جا که  هدف این مجموعه آموزش حرفه ای تعمیرکاران موبایل میباشد، برای رسیدن به این هدف هیچ مرحله ای از آموزش نادیده گرفته نمیشود. در این مرکز آموزش ایراد یابی گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل های اندورید متناسب با ساختار آن ها انجام میشود.

 

این آموزش شامل تمامی برندهای تلفن همراه اندروید موجود در بازار میشود. در این دوره ها به علل خرابی های گوشی های با سیستم عامل اندروید، به صورت ریز و تخصصی پرداخته میشود. کارآموزان با شرکت در این دوره های آموزشی میتوانند به بالا ترین درجه از تعمیرات موبایل اندروید برسند. چرا که متخصصان و مهندسان این مرکز آموزش خود را بر مبنای جامعیت و شیوه های نوین و روز دنیا قرار داده اند و این امر موجب میشود کارشناس با کسب اطلاعات به روز شده، قادر به عیب یابی و تشخیص صحیح، ترمیم و تعمیر خرابی به صورت دقیق در انواع گوشی های پشتیبان از سیستم عامل اندورید خواهد بود. طبق معمول و روند کار این مرکز، گذراندن این دوره برای تمامی کارآموزان، به صدور مدارک معتبر و گواهی های مورد نیاز برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل همراه میباشد.

 

آموزش تعمیرات موبایل آیفون

آموزش تعمیرات موبایل آیفون

 

یک تعمیر کار حرفه ای موبایل باید به تعمیر انواع گوشی تلفن همراه مسلط باشد.

این مرکز با برگزاری دوره های آموزش تعمیران آیفون این امکان را برای کارآموز فراهم میکند که با سطح بالای شناخت از گوشی های آیفون، قادر به عیب یابی صحیح در تمام حیطه های سخت افزاری و نرم افزاری باشد و پس از آن اقدام به تعمیر صحیح کند و یا در سریع ترین زمان ممکن قطعات معیوب را از دستگاه خارج و قطعه ی جدید را جایگزین کند. آموزش تعمیرات آیفون هم در دو دوره ی تخصصی و عمومی توسط تیمی متشکل از زبده ترین اساتید این حوزه و در این مرکز انجام میشود.

دروه آموزش تعمیر موبایل آیفون

 

برگزاری دوره های مذکور، با بالاترین کیفیت آموزش های نظری و عملی انجام میگیرد.

در این دوره ها آموزش مباحث اصولی و پایه به آن دسته از متقاضیانی ارائه میشود که هیچ آشنایی با تعمیرات آیفون ندارند. در این دوره ها سرفصل های کلی مرتبط با گوشی های اپل مورد بررسی و آموزش قرارمیگیرد و بدیهی است پشت سر گذاشتن این دوره و کسب امتیاز از آن لازمه ی شرکت در دوره های تخصصی تر تعمیرات آیفون میباشد.

 

پس از برگزاری این دوره ها و ارائه ی آموزش های فنی و اساسی لازم، واحد آموزشی تعمیرات آیفون دوره های جامع تر و تخصصی تری را در اختیار کارآموزان خود قرار میدهد. در دوره های تخصصی آموزش تعمیرات آیفون، سرفصل های تخصصی مرتبط با هریک از دستگاه های اپل به کارآموزان تدریس میشود. کارآموزان با گذراندن این دوره با تخصصی ترین مباحث تئوریک، فنی، متدها و ترفندهای تعمیر و کار با انواع دستگاه های آیفون آشنایی پیدا میکنند. در این دوره ها به معرفی جدید ترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، کار با جدید ترین نرم افزارهای مرتبط با آیفون، استفاده از به روز ترین شیوه های تعمیر پرداخته میشود. لازم به ذکر است  اساتید این دوره ها از بهترین و قابل ترین مهندسان در سطح کشور برگزیده شدند و قادر به آموزش شیوه های اساسی و نوین به شاگردان میباشند.

 

آموزش تعویض قطعات موبایل

 

1- مقاومت:
مقاومت ها را با علامت R‌ بر روی نقشه مشخص می كنند.

انواع مقاومت های موبایل به صورت مقاومت های معمولی، مقاومت های فیوزی و VOR ازNTC درمداری مثل PLAT‌ پلیت بیتین یا تعیین كننده حرارت باتری و از PTC در مدار VTXO استفاده نشده .

از مقاومت ها در كلیه سطوح مادربرد استفاده شده است.

این مقاومتها رنگهای مشكی، آبی و قرمز بر روی برد مشخص هستند.

البته معیار اصلی برای شناسایی آن ها نقشه است.

2- خازن :

خازن ها نیز بر روی مادربرد قرار دارند.

این قطعه ها بر اثر نوسان های ولتاژ از خود مقاومت نشان می دهند.

خازن هایی كه بر روی موبایل قرار دارند

خازن های سرامیكی و یا خازن هایی از جنس اكسید تانتانیوم است.

از خازن ها به دو صورت در برد استفاده می كنند :

الف) سری
ب) موازی

درتخلیه باتری و خود به خود خاموش شدن آن تأثیر دارند.

نشتی درخازن ممكن است اشكال ضعف یا گیرندگی نداشتن را نیز فراهم سازد.

سلف یا قطعه سیم پیچ با علامت L‌ بر روی نقشه قابل مشاهده است.

3- سلف :

سلف سیم پیچ قطعه ای است كه در برابر نوسان های جریان، مقاومت نشان می دهد و در خیلی از مدارها كاربرد دارند. سلف ها به رنگ های سفید و یا قطعه های به صورت دو رنگ یافت می شوند.

نحوه تست آن ها به وسیله تست بازر مولتی متر انجام می شود :
البته برای تست خازن، خازن سرامیكی و سلف می توان از دستگاه ال سی متر استفاده كرد. معیار سنجش خازن چیزی ست كه نقشه به ما نشان می دهد.

اگر صدای بوق با بازر شنیده شود؛ سلف بدون نقص است و در صورتی كه صدای بوق شنیده نشود، سلف مشكل دارد. این آزمایش در قطعه هایی مانند : فیوز و یا قطعه های فیوزی انجام می گیرد.

 

همه چیز در مورد IPX7
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.