چرا شرکت در دوره ی آموزش تعمیرات آیفون x مهم است؟

گوشی آیفون x را باید به عنوان مهم ترین گوشی موبایل عرضه شده از طرف شرکت اپل و سری گوشی های آیفون معرفی کرد. چرا؟ چون این گوشی در بین تلفن های همراه تولیدی این شرکت، به نوبه ی خود انقلابی باور نکردنی به راه انداخت و پرچمدار نسلی جدید در این گوشی ها شد. همانطور که آموزش تعمیرات آیفون x و دیگر موارد آن، در نوع خود انقلابی در زمینه ی گوشی های iphone در هر زمینه ای به وجود آورد.

اما یکی از سوال های متداولی که متقاضیان کارآموزی و آموزش تعمیرات گوشی آیفون x از ما می پرسند این است که آیا در دوره های آموزشی یادگیری تعمیرات موبایل، یادگیری تعمیر این گوشی مهم است؟

به عبارتی دیگر، حال که گوشی های مختلفی جایگزین این سری از موبایل های آیفون شده، هنوز هم باید تعمیر آن ها را یاد گرفت؟

اگر علاقه مند به یادگیری تعمیرات موبایل هستید و این سوال ها ذهن شما را نیز درگیر کرده است، در ادامه ی این مطلب از مجله ی دلتوس با ما همراه باشید.

تعمیرات آیفون x

آموزش تعمیرات آیفون x

آیفون 10 که ما آن را اکثرا با نام  آیفون x می شناسیم، نقطه ی عطفی در تولید سری جدید یکی از موفق ترین محصولات تولیدی اپل است. این گوشی در سال 2017 وارد بازار شد.

یکی از فکت های جالب درباره ی گوشی آیفون ایکس این است که این گوشی در در دهمین سالگرد معرفی گوشی آیفون به بازار ارائه شده است و حرف X در الفبای رمی به معنای عدد ۱۰ است.

همچنین در این تلفن همراه، در این آیفون دیگر خبری از دکمه ی قدیمی HOME نبود.

در عوض، بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته ی 11 iOS همچون، گسیل نور ارگانیک، حسگر عمق، وجود دوربین دوگانه برای اولین بار، صفحه ی نمایش بهبود یافته به همراه فناوری تشخیص چهره ی ویژه این شرکت که آن را FACE ID نامیدند را در این گوشی جدید به کار گرفته شد.

اما همچون بسیاری از گوشی های تلفن همراه تحت نام هر برندی، آیفون X هم مشکلات خود را داشته و دارد.

همین مشکلات و خرابی ها باعث به وجود آمدن مبحث خاصی در علم تعمیرات انواع گوشی های تلفن همراه به نام آموزش تعمیرات آیفون x شد.

شاخه ای بسیار پول ساز و مهم در تعمیر تلفن های همراه آیفون که تنها کسانی که تعمیر کار حرفه ای هستند و در این زمینه آموزش مخصوص دیده اند می توانند به خوبی از پس آن بربیایند.

اما تا به حال به این فکرکرده اید که چگونه می توان یک تعمیرکار حرفه ای موبایل های آیفون و علی الخصوص نسل جدید گوشی های اپل شد؟

ما به شما می گوییم که یکی از مهم ترین قدم ها، آموزش تعمیرات آیفون x است.

همانطور که گفتیم این موبایل پرچمدار تغییرات در گوشی های جدید ساخت شرکت اپل است و اکثر تغییرات اول بر روی این گوشی اعمال شده است.

برای همین هم چه برای کسانی که به تازگی قصد یادگیری تعمیرات موبایل را دارند و هم کسانی که از قبل تعمیرکار موبایل هستند، شرکت در دوره آموزش تعمیرات آیفون x مهم می باشد.

در دوره ی آموزش تعمیرات آیفون x چه مباحثی آموزش داده می شوند؟

سرفصل های آموزشی متفاوت اند اما پس از کارآموزی در دوره ی آموزشی تعمیر تلفن همراه آیفون x، تعمیر و حل مشکلات مختلف و مختص به این گوشی را فرا خواهید گرفت. از جمله:

  • رفع مشکل فیس آیدی آیفون x
  • تعمیر و تعویض موتور ویبره
  • تعمیر و تعویض اسپیکر آیفون
  • دکمه ولوم
  • تعویض قاب شکسته
  • سوکت شارژ
  • تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون X
  • تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون X
  • تعمیر یا تعویض باتری آیفون
  • تعمیر یا تعویض دوربین آیفون X
  • تعمیر گوشی آیفون X آب خورده
  • تعمیر برد
  • تعمیر و تعویض دکمه پاور آیفون X

دوره های آموزشی دلتوس، یکی از کامل ترین دوره های آموزش و کارآموزی موبایل است که با شرکت در آن نه تنها می توانید به راحتی در زمینه ی تعمیر انواع موبایل ها ماهر شوید، بلکه در آموزش تعمیرات آیفون x و مدل های بالاتر؛ ماهر می شوید.

کافی است تا تماس بگیرید و یا از طریق سایت با کارشناسان دلتوس مشاوره کنید و درباره ی دوره ها، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.