گوگل به زودی آپدیت اندروید ۱۱ گو را ارائه می دهد

گوگل، جدیدترین آپدیت سیستم عامل اندروید در قسمت 11 Go را با هدف بهبود ۲۰ درصدی کارایی اپلیکیشن‌ های تحت این os را منتشر خواهد نمود. حدودا همین ۴ ماه پیش بود که گوگل با انتشار اندروید ۱۱، در صدر اخبار تکنولوژی قرار گرفت و حالا این اَبَر شرکت پیشگام در دنیای وب و تکنولوژی اعلام‌ نموده است که، آپدیت اندروید ۱۱ گو را برای مشترکین بی شمار گوشیهای تحت این سیستم عامل را به زودی منتشر خواهد نمود.

از آن جایی که تقریبا ۷۰ درصد کاربران گوشی های تلفن همراه در سراسر دنیا، مشترکین گوشیهای تحت سیستم عامل اندروید هستند، امروز می‌خواهیم در این مطلب مجله ی دلتوس به بررسی اخبار و اطلاعات درباره ی آپدیت اندروید ۱۱ گو را به اتفاق شما مورد بررسی قرار دهیم پس تا به انتهای این مطلب، با ما همراه باشید.

همه چیز درباره ی آپدیت اندروید ۱۱ گو

آپدیت اندروید ۱۱ گو را باید نسخه ای تقریبا ضعیف تر شده ی اندروید ۱۱ گوگل دانست که با این که قابلیت های آن را بسیار کمتر از به روز رسانیهای اصلی گوگل می شمارند اما در واقع این آپدیت، نقش یک مکمل کاملا مهم را در راستای ارتقای کارایی سیستم اندروید، علی الخصوص در کارکرد محصولات میان رده و پایین رده ی موجود در سطح بازار دانست.

اندروید GO 11، توسط پیکسل گوگل به شرکت هایی همچون شیائومی، وانپلاس، ریِل می و اوپو، نسخه ی آزمایشی این نسخه را تحویل داده است و از این رو می توان گفت، اگر در آینده خواهان خرید موبایل از میان محصولات پایین رده و یا میان رده ی این برندهای تولید موبایل و دیگر لوازم دیجیتالی هستید، می توانید از امکانات آپدیت اندروید ۱۱ گو استفاده نمایید.

در این سال‌ های اخیر، هر به روز رسانی جدیدی که گوگل برای سیستم های تحت اندروید ارائه می کرد، باعث می شد تا محصولات قدیمی‌ تر که روز به روز به خاطر ارائه ی گوشی های جدید، قدیمی‌ تر می شدند، قدرت پردازش به روز رسانی های جدید را نداشته باشند.

در نتیجه گوگل به این فکر افتاد که نسخه ای سبک تر از آپدیت اندروید ارائه دهد که گوشی های قدیمی تر، پایین رده و میان رده نیز بتوانند از آن استفاده نمایند. این پروژه از سمت گوگل با نام تجاری ANDROID GO معروف شده است و به نسبت بسیار سبک تر از نسخ اصلی به روز رسانی های اصلی اندروید هستند.

اندروید ۱۱ بیشتر برای محصولاتی مناسب است که حافظه ی رم آن ها، ۲ گیگابایت و یا کمتر است. در این رتبه خوب است بدانید که نسخه ی قبلی منتشر شده قبل از آپدیت اندروید ۱۱ گو یعنی اندروید ۱۰ گو، بر روی محصولاتی اجرا شد که حافظه ی رم آن ها، ۱/۵ گیگابایتی یا کمتر بوده است.

با این که تا به الان اسامی برخی از شرکت های تولید کننده ی موبایل برای استفاده از نسخه ی آزمایشی اندروید ۱۱ گو معرفی شده است اما با این ‌حال، شرکت گوگل در پاسخ به این سوال که کدام محصولات دقیقا از اندروید ۱۱ گو استفاده خواهند کرد، اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

ویژگی های منحصر به فرد آپدیت اندروید ۱۱ گو

همانطور که پر واضح است، هر بار به روز رسانی ها با هدف کاربری راحتتر و بهتر و همچنین، ارتقای سطح فنی دستگاه های موبایل و تبلت ارائه میشوند. اندروید 11 GO هم از این مقوله، استثناء نیست. از جمله ی دیگر ویژگی‌ های مثبتی که اندروید 11 گو برای کاربران دارد، می‌توانیم به سرعت بالای آن در اجرای فرمان های کاربران در اجرای اپلیکیشن‌ها و دیگر قسمت ها اشاره نماییم. همچنین گفته می شود که در سری جدید به روز رسانی سیستم اندروید توسط گوگل، تغییراتی بسیار مثبت در قسمت حریم خصوصی کاربران ایجاد شده است.

از دیگر ویژگی هایی که می توان درباره ی آپدیت اندروید گو ۱۱ بیان کرد این است که اندروید گو ۱۱، از ژست های بیشتری پشتیبانی می کند.

همچنین به خاطر ارتقا ناوبری در محیط اندروید، سرعت جستجو در منو ها بیشتر شده است.

قابلیت ریست خودکار دسترسی‌ ها، سبکی از دیگر ویژگی های این سیستم عامل است که با نسخه ی اصلی کاملا یکسان و مشترک‌ است. مثلا اگر کسی برای مدتی از اپلیکیشنی استفاده نکرده باشد، تنظیمات امنیتی اپلیکیشن به حالت پیش‌ فرض در می آید و با ورود مجدد کاربر به برنامه، مجددا مجوز دسترسی‌ های مورد نیاز نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری ازکاربر درخواست خواهد شد.

آپدیت اندروید 11

همه چیز را درباره ی به روز رسانی جدید اندروید توسط گوگل برای محصولات پایین رده و میان رده به تفصیل بیان کردیم. قطعا در پی انتشار اخبار تکمیلی آن را به سمع و نظر شما خوانندگان گرامی در شبکه های اجتماعی دلتوس، خواهیم رساند. در انتهای این مطلب باید بگوییم‌ که اگر قصد به روز رسانی اندروید دستگاه خود را دارید، حتما برای انجام این کار به کارشناسان خبره در مراکز معتبر و تخصصی همچون دلتوس مراجعه کنید تا به بهترین نحو ممکن، به روز رسانی دستگاه شما انجام پذیرد.

نظر شما درباره ی جدیدترین آپدیت اندروید ۱۱ گو و قابلیت های آن چیست؟

با ما و دیگر خوانندگان مجله ی دلتوس در میان بگذارید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

یک فکر در مورد “آپدیت اندروید ۱۱ گو

  1. عرفان گفت:

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید ببخشید برای تبلتGLXمدلF4که الان اندروید10Goروداره ومال سال2020هست تاچه اندرویدی آپدیت میاد؟

    1. کارشناس فنی گفت:

      سلام
      لطفا اطلاعات مورد نظرتون را از سایت مربوط به دستگاه دریافت فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.