یقیناً جستجو و کشف کردن موسیقی نیروی محرکه و قوه جلو برنده صنعت موسیقی است. از این رو در اینجا به معرفی چند نرم افزار کاربردی برای شنیدن موسیقی، اشتراک گذاشتن آهنگ، جستجو کردن موسیقی مورد علاقه و … را معرفی میکنیم:

  • Shazam

در نوشته های قبلی به این برنامه اشاره کرده ایم، اما بد نیست یک بار دیگر Shazam را معرفی کنیم.

Shazam  میتواند به هر موزیکی که در پس زمینه پخش میشود گوش دهد که  البته این موزیک میتواند در رادیو، تلویزیون، فروشگاه یا هر جای دیگری باشد. نرم افزار shazam پس از گوش دادن به آهنگ میتواند به شما نام خواننده و اسم آهنگ را نمایش دهد.

همچنین میتواند کاربر را برای خرید یا گوش دادن به آن موزیک به سایتهای  Amazon، YouTube؛ Rdio، Spotify  و iTunes راهنمایی کند. دیگر نکته های مثبت این نرم افزار اپل این است که میتواند بیوگرافی و کارنامه هنری خواننده را نیز نمایش دهد.

  • Band of the day

 Band of the day یکی از نرم افزارهای محبوب iPhone است که در سال 2011 بعنوان محبوبترین نرم افزار سال اپل شناخته شد. این نرم افزار چند وقتی است که برای گوشی اندروید قابل استفاده قرار گرفته است. این نرم افزار دارای محیطی جذاب است که هر روز یک هنرمند را که توسط 955 Dreams انتخاب شده است معرفی میکند. حالت تقویمی این نرم افزار به کاربر اجازه را میدهد تا با بازگشت به عقب در زمان، آرشیوهای مختلف را چک کند، همچنین با این نرم افزار میتوان به فایل اصلی و بدون تگ تبلیغاتی هر هنرمندی گوش داد در حالی که بیوگرافی، ویدیو و سایر مسائل مرتبط با آن خواننده را نیز میتوان مشاهده کرد.

  • Indie Shuffle

نرم افزار Indie Shuffle با SoundCloud کار میکند و این قابلیت را دارد که برای کاربر لیست پخشی از انواع خواننده و سبکهای موسیقی فراهم کند.

  • Sonarflow

نرم افزار Sonarflow نیز همانند خیلی از نرم افزارهای موسیقی دیگر برای یافتن موسیقیهایی که مشابه آخرین موزیک پخش شده کاربر هستند کاربرد دارد.

  • Rormix

نرم افزار Rormix نسبت به سایر نرم افزارهای حوزه موسیقی کمی متفاوت تر عمل میکند. برای مثال کاربر در جستجوی Mariah Carey میباشد و این نرم افزار تمام هنرمندانی که سبک و صدای مشابهی با شخص مورد نظر کابر داشته باشند را لیست میکند.

  • Yap Music

شاید بتوان گفت نرم افزار Yap Music توانسته تا سادگی اینستاگرام (Instagram) را برای یک نرم افزار جستجوی موسیقی در گوشیهای iPhone  به وجود بیاورد. این نرم افزار به کاربر اجازه میدهد تا پستهای فیسبوکی را که خواننده های مورد علاقه اش در فیسبوک منتشر میکنند را بخواند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.