اپل گوشی های آیفون 12، 12 مینی، 12 پرو و 12 پرومکس را معرفی کرد!

پس از مدت ها انتظار، بالاخره شرکت اپل اقدام به معرفی جدیدترین و البته جنجالی ترین محصول سال خود یعنی گوشی آیفون 12 کرد. ولی باید بگوییم که این بار بر عکس همیشه این کمپانی، برای معرفی دیگر گوشی های خودصبر نکرده و هر 4 تلفن همراه سری 12 خود را به صورت یکجا در رویداد hi speed معرفی نمود!

گوشی های جدید همگی دارای طراحی های تازه ای هستند و مجهز به چیپست های جدید و البته مودم های 5G هستند. هر چند که از نمایشگرهای OLED آن ها و گوشه های تیزش نمی توان به این سادگی‌ ها گذشت. هر ۴مدل گوشی آیفون 12 به زودی در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد و به همین‌ خاطر، در این مطلب از مجله ی دلتوس، مختصری به معرفی و بررسی آن ها برای شما خواهیم پرداخت پس تا به انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آیفون 12

مختصری درباره ی ویژگی های گوشی های آیفون ۱۲ 

طبق شواهد و گفته های شرکت اپل، در طراحی آیفون ۱۲ شاهد نازک ترشدن آن نسبت به مدل قبلی یعنی آیفون ۱۲، سبک تر شدن وزن آن، به  کارگیری پنل OLED مدل سوپر رتینا XDR، به کار گیری سرامیک شیلدبرای مقاومت صفحه ی گوشی در برابر ضربات، پشتیبانی دالبی ویژن،HDR 10 و استاندارد HLG هستیم.

اما بحث برانگیز ترین ویژگی که به سری دوازدهم گوشی های آیفون اضافه شده، قابلیت پشتیبانی از شبکه ی 5G است که البته از چندین ماه‌ قبل شایعه ی استفاده از آن در گوشی های جدید آیفون به گوش می‌ رسید. البته این گوشی با بهره گیری از قابلیتی به نام Smart Data Mode توانایی انتقال خودکار اینترنت بین شبکه‌ های 5G و 4G را برای کاربران به وجود آورده است. درباره ی قابلیت 5G گوشی های آیفون ۱۲ به زودی در مطلبی مجزابیشتر برایتان توضیح خواهیم داد.

مزیت و برتری سری 12 آیفون

دیگر مزیت و برتری سری ۱۲ گوشی های اپل، استفاده از قوی‌ ترین چیپست‌های موجود در دنیای تکنولوژی یعنی چیپست ۵ نانومتری A14 بایونیکاست. درباره ی این chipset ها باید بگوییم که از آن ها قبل تر در ipod air 4 استفاده شده بود که با واکنش و رضایت بالای کاربرها روبرو شد.

گوشی های آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مک ساز سیستم شارژ بیسیم مگ‌ سیف برخوردار هستند. این سیستم با استفاده ازآهن ربا این موبایل ها را به لوازم جانبی مختلف متصل می کند.

معرفی آیفون 12

دوربین گوشی های آیفون 12

دوربین های گوشی های آیفون 12 با سیستمی دوگانه مجهز شده اند و در ۲مدل بزرگ تر آن دارای سنسور LiDAR هستند و در ۲ مدل کوچکتر آن ازوجود این سیستم بی بهره هستند. همچنین در این گوشی ها، سیستم فیس آیدی نه تنها بهبود پیدا کرده بلکه به کمک الگوریتم Dynamic Zoning چهره کاربر را سریع‌ تر تشخیص می دهد و سریع تر، قفل گوشی را باز می‌ کند.

دوربین آیفون های جدید، از دوربینی با هسته ی اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به لرزش گیر تصویر optical، سنسور عریض 12 و میدان دید 120 درجه برخوردار است که باعث می شود عملکرد دوربین در نور کم بهتر وجزئیات تصاویر و محدوده دینامیک  بهبود پیدا کند.

یکی دیگر از اتفاقات قابل توجه درگوشی های آیفون ۱۲، حذف هدفون ازاکسسوری های این گوشی در راستای تکریم محیط زیست است.

گوشی های آیفون 12 در رنگ‌ های سفید، مشکی قرمز ، سبز روشن و آبی تولید می شوند.

در این مطلب، مختصری ۴ گوشی معرفی شده سری دوازده اپل یعنی گوشیهای آیفون ۱۲، گوشی آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس را برای شما مورد بررسی قرار دادیم ولی در مطالب آینده، بیشتر این گوشیها را برایتان معرفی خواهیم کرد. در انتها لازم است قید نماییم که قرار است این گوشی ها با قیمت پایه ی ۷۷۹ دلار به بازار عرضه شوند.

شما بگویید، نظرتان درباره ی گوشی های آیفون ۱۲ چیست؟ نظر خود را باما و دیگر خوانندگان مجله ی دلتوس در میان بگذارید.

برای خرید گوشی های آیفون کلیک کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.