تب معرفی جدیدترین محصول اپل برای هر زمانی که باشد، افراد بسیاری را درگیر خود می کند. شاید واژه ی درگیری برای شما بار منفی داشته باشد اما کسانی که طرفدار برند اپل هستند، فارغ از این که کاربر محصولات این شرکت باشند یا نه، واژه ی درگیر را با بار هیجان انگیز آن می خوانند و حس می کنند مخصوصا اگر که محصول جدید، بدون هیچ اطلاع قبلی و کاملا محرمانه باشد! اگر حسی می کنید که اشتباه خوانده اید باید بگوییم که خیر، کاملا درست خوانده اید زیرا معرفی محصول جدید اپل و اطلاعات مربوط به آن تا به الان کاملا محرمانه بوده است و شایعه های زمان پخش آن به تازگی به رسانه ها درز کرده است! اگر بخواهیم شرکت اپل را تنها در قالب چندین کلمه معرفی کنیم باید بگوییم که این شرکت، پیشرو، حاشیه طلب و جلوتر از زمان خود است. به همین خاطر انتظارها همیشه از این شرکت بالاتر از حد استاندارد است. تمامی طرفداران اپل و منتقدین این حوزه انتظار دارند که محصول های جدید این شرکت چه از نظر طراحی و چه از نظر فناوری در جهان لنگه و نمونه نداشته باشد. اما این شرکت علاوه بر انتظارات دنیا، دید متفاونی برای بهترین خود بودن دارد. شاید این محرمانگی در معرفی محصول جدید یکی از روش های جدید اپل برای غافلگیری مخاطبینش باشد! به هر حال ما امروز می خواهیم تا شما را با جزئیات این خبر آشنا کنیم و هر آن چه که درباره ی آن وجود دارد را با شما در میان بگذاریم. اگر می خواهید یکی از اولین کسانی باشید که درباره این محصول جدید می داند، در ادامه با ما و این مقاله از مجله ی دلتوس همراه باشید. جدیدترین محصول اپل

تمامی حواشی درباره ی معرفی محصول جدید اپل

بر اساس گزارش اکثر رسانه های معتبر خارجی همچون سایت phonearena، بر اساس یادداشت های داخلی از درون شرکت اپل، گویا قرار است این شرکت محصول جدیدی را در تاریخ 8 دسامبر 2020 که مطابق با تاریخ 18 آذر 1399 است را کاملا به صورت غافلگیرانه معرفی کند. البته اگر بخواهیم به سابقه ی پخش این خبر برگردیم و صحت آن را از قبل تر بسنجیم، در اواسط ماه گذشته، یکی از حساب های کاربری معروف توئیتر به نام L0vetodream که به پخش خبرهای محرمانه هم معروف است این خبر را منتشر کرده بود که قرار است محصول جدید اپل قبل از پایان سال 2020 و شاید به عنوان هدیه کریسمس معرفی شود. البته با این که این حساب کاربری اطلاعات بیشتری در اختیار دنبال کنندگان خود نذاشته اما با این حال، اشاره ی کاملا واضحی به این مسئله کرده بوده است. هر چند که بعد از توئیت این خبر، شوخی های جالبی از طرف کاربران با این مسئله صورت گرفت! مثلا برخی از دیگر کاربران توئیتر در واکنش به این خبر گفته است که شاید شرکت اپل قصد دارد تا تمامی لوازمی که از جعبه ی آیفون 12 حذف کرده است را مجددا اضافه کند! واکنش این کاربر درباره این خبر به این خاطر بوده است که همانطور که می دانید، شرکت اپل در جهت سیاست های خود در زمینه ی حفاظت از محیط زیست، مهم ترین لوازم های جانبی همچون آداپتور شارژر را حذف کرده است. هر چند که بعد از توئیت این خبر، شوخی های جالبی از طرف کاربران با این مسئله صورت گرفت! مثلا برخی از دیگر کاربران توئیتر در واکنش به این خبر گفته است که شاید شرکت اپل قصد دارد تا تمامی لوازمی که از جعبه ی آیفون 12 حذف کرده است را مجددا اضافه کند! واکنش این کاربر درباره این خبر به این خاطر بوده است که همانطور که می دانید، شرکت اپل در جهت سیاست های خود در زمینه ی حفاظت از محیط زیست، مهم ترین لوازم های جانبی همچون آداپتور شارژر را حذف کرده است.

اما حالا و با توجه به خبرهای اخیر مهم ترین سوال این است که آیا شرکت اپل قصد دارد تا در کمتر از یک هفته ی آینده از محصول سخت افزاری جدیدی رونمایی کند؟

بر اساس اسنادی که رسانه ی MacRumors از اسناد داخلی شرکت اپل منتشر کرده است، این کمپانی به کلیه ی مراکز AppleCare و نمایندگی های مجاز خود اعلام کرده است که روز 8 دسامبر، منتظر اتفاقی خارق العاده باشند. همچنین کمی قبل تر هم اپل اعلام کرده بود که قرار است اسکیمای جدیدی از نحوه ی توضیح محصول، قیمت های جدید و جدول ارائه ی محصولات جدید ارائه کند اما با توجه به حواشی اخبار جدید، افراد بسیاری حدس می زنند که ممکن است که ارائه ی محصول جدید اپل، سوپرایز آخر سال 2020 از طرف این شرکت باشد.

بیایید تا به اتفاق یکدیگر، در زمینه ی این غافلگیری اپل، احتمالات مختلف دیگر را مورد بررسی قرار دهیم.

با توجه به سوابق کمپانی و اخبار داخلی که تا به حال از طرف آن منتشر شده است، این که احتمال بدهیم محصول جدید اپل ممکن است یک دستگاه با اندازه ای بزرگ باشد، کاملا منتفی است! از طرفی هم با توجه به حدس و گمان های کارشناسان حوزه ی تکنولوژی، این که سوپرایز اپل ارائه و رونمایی از Apple Glass باشد را نیز باید منتفی بدانیم. همچنین نباید انتظار معرفی یک دستگاه گوشی آیفون با قابلیت تا شوندگی را داشته باشیم. به نظر باید احتمال ارائه و معرفی iOS 14.3، سرویس جدید + Apple Fitness و محصولات سخت افزاری و نرم افزاری دیگری همچون این موارد را نداشته باشیم. اما با وجود تمامی این احتمالات رد شده، ممکن است که محصول جدید اپل بر اساس نظریه ی بسیاری از کاربران این شرکت، AirPods Studio و حل مشکل نویز و صدای نامرغوبی که بسیاری از کاربران اپل از آن شکایت کرده اند، باشد.

هر چند که این احتمال از تمامی مواردی که ما نام بردیم و یا از طرف دیگران مطرح شده، موثق تر است.

جالب است بدانید که کاربران زیادی با این مسئله شوخی کرده اند و به شوخی می گویند که اپل گویی قرار است تا در این زمستان کرونایی و سرد، با ارائه ی AirPods Studio گوش های آن ها را گرم کند. امروز در این مطلب درباره ی شایعه ی داغ این روزهای دنیای تکنولوژی و احتمال معرفی محصول جدید اپل برای فردا، 18 آذر را مورد بررسی قرار دادیم. البته ما تنها حواشی موجود در این حوزه را بررسی کردیم و صرفا آن را با شما خوانندگان عزیز دلتوس در میان گذاشتیم. به هر حال، این بزرگ ترین حقیقت موجود در این زمینه است که همه ی ما باید تا 8 دسامبر منتظر باشیم. راستی، به نظر شما اپل فردا چه محصولی را معرفی خواهد کرد؟ نظراتتان را با ما و دیگر خوانندگان مجله ی دلتوس در میان بگذارید.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.