بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل در کنفرانس شب گذشته خود نسخه جدید آیفون خود را با نام iPhone 6 و iPhone 6 Plus معرفی کرد.

آیفون جدید با سیستم عامل iOS 8 در دو اندازه 4.7 اینچ (iPhone 6) و 5.5 اینچ (iPhone 6 Plus) با ظاهری نازک تر از نسخه های قبلی و با لبه های گرد ارائه شد. صفحه نمایش این نسخه جدید از آیفون Retina HD میباشد که همین امر باعث میشود از این به بعد تصاویر را با کیفیت 3 برابر کیفیت گوشی قبلی مشاهده خواهید کرد.

 یکی دیگر از شگفتی های iPhone 6 استفاده از پردازنده A8 به صورت 64 بیتی با دو هسته 1.4GHz میباشد که 25% از پردازنده های آیفون قبلی (iPhone 5s) قوی تر است و همچنین علاوه بر افزایش سرعت باید به افزایش 50% تراشه گرافیک نیز اشاره کرد.

شایعات زیادی بابت دوربین iPhone 6 وجود داشت که با کنفرانس دیشب اپل بالاخره پایان یافت. دوربین iPhone 6 همچون گذشته 8Mp است اما بهبودهایی همچون افزایش سرعت فوکوس، تشخیص لبخند و پلک زدن در چهره به آن اضافه شده است. دوربین آیفون 6 از یک لنز 5 قسمتی استفاده شده که حداقل فاصله کانونی آن f2.2 می باشد. دوربین آیفون 6 دارای یک لرزشگیر دیجیتال و دوربین آیفون 6 پلاس دارای یک لرزشگیر اپتیکال است.

کاربرانی که iPhone 5s داشتند و از تکنولوژی Touch ID بهره میبردند میتوانند با iPhone 6 از افزایش سرعت Touch ID بهرهمند شود.

و اما جدیدترین قابلیت iPhone 6 استفاده از سیستم تبادل اطلاعات NFC می باشد. با استفاده از سیستم NFC میتوان از طریق کارتهای پشتیبانی شده و ترمینالهای موجود در فروشگاه ها خرید نمود. که آیفون 6 برای امنیت بیشتر این سنسور را Touch ID هماهنگ کرده است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.