این روزها خیلی از نرم افزارهای اجتماعی امکان برقراری تماس صوتی و تصویری را برای کاربران خود فراهم نموده اند. اما این امکان تنها برای کاربران عضو در همان نرم افزارها می باشد. یعنی فقط درصورت عضویت در نرم افزار viber میتوانید با دوستان وایبری خود مکالمه داشته باشید.

اما طی چند روز گذشته نرم افزار تانگو (Tango) قابلیتی را برای کاربران خود اضافه نموده است که میتوان از طریق آن با تمامی شماره تلفن های موجود در موبایل خود مکالمه صوتی برقرار کنید. حتی اگر کاربر موردنظر شما عضو تانگو (Tango) نباشد و یا حتی اگر کاربر موردنظرتان شماره موبایل نداشته باشد و شما بخواهید با شماره تلفن ثابت وی ارتباط برقرار کنید.

در این صورت کافی است شما اقدام به فعال سازی Tango Out کنید. بعد از دریافت SMS از طرف نرم افزار تانگو و وارد کردن آن شما  50 دقیقه مکالمه رایگان با تمامی شماره های لیست تلفن خود خواهید داشت.

تعمیرات نوت بوک / تعمیرات آیفون / گارانتی دلتوس

‫0/5 ‫(0 نظر)

یک فکر در مورد “50 دقیقه مکالمه رایگان با Tango

  1. hamed گفت:

    سلام میشه بیشتر توضیح بدین چطوری باید tango outرو فعال کنم؟

    1. دلتوس گفت:

      جناب آقای حامد
      با سلام، برای استفاده از Tango Out کافی است نرم افزار Tango را روی موبایل و یا تبلت خود نصب کنید و بعد از ثبت نمودن شماره خود و فعال شدن Tango با باز شدن نرم افزار وارد صفحه پروفایل خود شوید که همانند تصویر بالا در پایین عکس پروفایلتان گزینه Tango Out وجود دارد که انتخاب آن و وارد کردن شماره خود یک SMS برای شما ارسال خواهد شد که بعد از وارد کردن کد آن، قابلیت استفاده 50 دقیقه مکالمه رایگان برای شما فعال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.