• کاربران هنگام خرید گوشی به برخی نکات بیشتر توجه میکنند که یکی از آنها کیفیت صفحه نمایش است. طبق گزارش IFR  فروش آیفون ، نمایشگرهای آیفون ۶(iPhone 6) شرکت اپل از جنس یاقوت کبود است که در برابر ضربه، خش و گرد و خاک مقاوم است  همن امر بیشتر به فروش آیفون کمک می کند .

وبلاگ نویسی به نام مارک براون ادعا کرده است که روکش یاقوتی گوشی آیفون 6 (iPhone 6)را پیدا کرده است. وی گفته است با  استفاده از انواع اشیاء تیز به این روکش ضربه زده است، اما نتوانسته کوچکترین خش یا آسیبی وارد کند.
کریستال استفاده شده در آیفون 6 (iPhone 6)در کوره به خوبی پرورده شده است که سختی آن 9Mohs است، بنابراین تنها الماس است که در مقایسه با آن از مقاومت بیشتری برخوردار است.

  •  یکی دیگر از ویژگیهای مهم برای کاربران هنگام خرید گوشی، عمر باتری بالا و نگهداری شارژ برای طولانی مدت است.

طبق آخرین خبرها، اپل چند سال است که بصورت مخفیانه در حال همکاری با یک شرکت انگلیسی به نام “Intelligent Energy” است تا فناوری جدیدی را در باطری مک بوک، آیپد و آیفون ها به کار گیرد. طبق خبرها این فناوری قادر است انرژی شیمیایی در سلول های سوختی را به برق تبدیل کند، بنابراین دستگاه ها تنها با یکبار شارژ، روزها و شاید هفته ها دوام بیاورند.

برای صحت این شنیده ها میتوان به یکی از ثبت اختراع های اپل در سال گذشته اشاره کرد که در آن شرکت اپل ادعا کرد پایان عمر باتری های سلولی بزرگ و سنگین در مک بوک و دستگاه های موبایلی نزدیک است و باتری های سلولی هیدروژنی جدید با فناوری به کار رفته میتواند هیدروژن و اکسیژن را به انرژی الکتریسیته تبدیل کند.

باید یادآور شویم که فناوری هیدروژنی در حال حاضر در دستگاه هایی که برای تولید انرژی پاک تولید هستند، استفاده میشود. مثل ماشین های هیدروژنی شرکت تسلا که رابطه خوبی هم با شرکت اپل دارد.

باید دید فروش آیفون جدید چگونه خواهد بود

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.