مخاطبین نمایش یافته به هنگام باز کردن مولتی تسکینگ به چه درد می خورد؟
در واقع آن ها آواتار مخاطبینی هستند که به تازگی با آن ها ارتباط داشتید.بدین ترتیب می توانید با سرعت بیشتر با باز کردن مولتی تسکینگ به آن ها دسترسی و تماس برقرار کنید.در صورت لمس هریک گزینه هایی چون تماس،فرستادن پبام و یا تماس فیستایم را خواهید دید.

چه مورادی در Spotlight پیشرفت کرده؟
مواردی هم چون مشاهده اطلاعات ویکیپدیا ،اخبار،اطلاعات نقشه برای مکان های نزدیک،نتیجه هایی از آیتیونز،آیبوکس و اپ استور،پیشنهاد وبسایت بر اساس متن وارد شده و زمان پخش فیلم ها .هم چنین مواردی چون مخاطبین ،ایمیل ،پیام ها ،برنامه و موزیک نیز در نتایج نمایش خواهند یافت.نمونه مشابه به این موتور جستجو در نوار ابزار جدید سافاری اضافه شده تا جستجو ها را بتوانید از آن جا نیز اننجام دهید.

آیا برنامه ها در iOS 8 قوی تر خواهند بود؟
پاسخ مثبت است.در گذشته تنها زمانی برنامه قابل استفاده بود که وارد آن می شدید و شاید گاهی اوقات آن ها در پس زمینه اطلاعاتی را دریافت می کردند اما در iOS 8 برنامه به روش‌های مختلفی نمایش خواهند یافت مانند مشاهده ویجت ها و یا نمایش یافتن در برنامه های دیگر.

ویجت ها چیست؟
نسخه های مینیاتوری از برنامه هستند که در نوتیفیکیشن سنتر نمایش می یابند.می توانید با اضافه کردن ویجت برنامه به بخش Today اطلاعات اجمالی برنامه را مشاهده کنید مانند مشاهده نتیجه مسابقه فوتبال و..علاوه بر این برنامه می تواند با ایجاد لینک هایی شما را از ویجت به برنامه اصلی منتقل کند.

منظور از نمایش یافتن برنامه در دیگر برنامه ها چیست ؟
برای مثال به هنگام استقاده از برنامه Photos می توانید تصویری را ایمیل کنید،در این حالت پنجره ای از برنامه mail باز می شود تا کارهای فرستادن انجام شود.این همان ظاهر شدن برنامه ای (در اینجا میل) در برنامه دیگر (در اینجا Photos)است.در iOS 8 سرویس های کوچکی را برای افزیش کاربرد به برنامه های دیگر اضافه کنند مانند اضافه کردن امکان اشتراک گذاری،ویرایش تصویر ،تبدیل اطلاعات و…

آیا برنامه های دیگر می توانند از تاچ آیدی استفاده کنند؟
بله!برنامه نویسان می توانند با آپدیت کردن برنامه خود امکان باز شدن توسط سنسور تاچ ایدی را به اضافه کنند.البته هماچنان اطلاعات اثر انگشت محرمانه باقی می ماند و برنامه به آن دسترسی نخواهد داشت.

آیا سیستم به تازگی معرفی شده ی Apple Pay جزوی از سیستم عامل خواهد بود؟
بله اما بدانید این سیستم نیازمند چیپ nfC است که تنها در آیفون ۶ و ۶ پلاس تعبیه شده.الیته بایستی گفت پشتیبانی نرم افزاری آن نیز به صورت آپدیتی برای iOS 8 ارائه می شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.