چرا گوشی موبایل آیفون بهتر است؟

اپل تولید کننده گوشی های آیفون است و همه می‌دانند که آیفون های اپل از با کیفیت ترین، کارآمدترین و در عین حال گران قیمت ترین گوشی های بازار هستند. اما در سمت مقابل گوشی های اندرویدی با تنوع ساخت و قیمت بیشتر می‌توانند رقیب جدی برای آیفون ها باشند و همین امر سبب شده سال ها شرکت های بزرگی مثل سامسونگ و اپل (apple) در تلاش باشند که گوی سبقت را در بازار موبایل از یکدیگر بربایند و آمار فروش خود را افزایش دهند. اما واقعا چرا آیفون های اپل علیرغم قیمت گرانی که دارند تا این اندازه مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرند و آمار خرید تا این اندازه بالاست؟

گوشی موبایل آیفون

چرا گوشی آیفون بخریم؟

  1. کیفیت ساخت بالا
  2. برند اپل و پرستیژ آن
  3. سیستم عامل انحصاری . یکپارچگی آن
  4. امنیت بیشتر
  5. شارژدهی بهتر
  6. نبود اپلیکیشن های پیش فرض به‌دردنخور
  7. اپلیکیشن های با ثبات تر
  8. به روز رسانی های یکپارچه و متداول
  9. عملکرد سریع تر
  10. دوربین با کیفیت

ویژگی‌های آیفون

هرچند نخستین آیفون اولین گوشی مجهز به نمایشگر لمسی نبود، اما این اولین گجتی بود که استفاده آسان از قابلیت‌های لمسی را امکان‌پذیر می‌کرد. مواردی مانند یک‌بار اسکرول برای مراجعه به پایین صفحه و یک سوایپ برای آنلاک کردن گوشی، برای اولین بار در آیفون ارائه شدند. چنین کارهایی باعث شد که آیفون به یک گجت بسیار جذاب بدل شود و تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی را رقم بزند.

البته، طی این سال‌ها آیفون‌های زیادی روانه‌ی بازار شده‌اند که هرکدام از آن‌ها واجد نقاط ضعف و قوت مختلفی بوده‌اند. اما روی هم رفته، باید بگوییم از لحاظ برخی مشخصات، شاهد پیوستگی میان آیفون‌های مختلف هستیم. اول از همه، آیفون‌ها گجت‌های لوکسی محسوب می‌شوند و وقتی کاربر آن را در دست خود می‌گیرد، چنین حسی به او انتقال می‌یابد. بدنه این گوشی‌ها از مواد باکیفیتی ساخته شده و طراحی آن‌ها هم همواره زیبا بوده است.

اما ویژگی‌های جذاب این گوشی منحصر به ظاهر آن نیست. به لطف بهره‌گیری از سخت‌افزارهای باکیفیت، عملکرد این گوشی‌ها حتی در مواردی که وظایف موردنظر پیچیده و سنگین هستند، تا حد زیادی روان محسوب می‌شود. از لحاظ دوربین، گوشی‌های آیفون همواره از یکی از بهترین دوربین‌ها بهره می‌برند. این گوشی‌ها پایه‌گذار ترندهایی هستند که باقی شرکت‌ها خیلی زود به تقلید از آن‌ها روی می‌آورند. بنابراین وقتی که گروهی از دوستان گوشی‌های خود را بر روی یک میز می‌گذارند، اگر گوشی یک نفر آیفون XS و گجت نفر دیگر یک گوشی مشابه آن یعنی ایسوس ZenFone 5 باشد، به نظر شما در نگاه دیگر افراد کدام فرد از لحاظ طبقه‌ی اجتماعی در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد؟ بله، می‌دانیم که چنین نگرشی بسیار سطحی است، ولی باید بگوییم که چنین موضوعی کاملاً حقیقت دارد.

چرا بعضی ها از گوشی اپل یا همون آیفون متنفر هستند؟

اگر شما افرادی هستید که از گوشی اپل استفاده نمی کنید. یا اگر افرادی هستید که عاشق آیفون هستید و با چیزی عوض نمی کنید پس حتما این مطلب را در دلتوس بخوانید.

آخرین تحقیقات صورت گرفته با عنوان “برندهایی که مصرف کنندگان از آن متنفرند” که توسط Umit Kucuk انجام شده است، نشان می دهد که از 500 نفر در مورد احساسشان نسبت به برندهایی که در اطراف آن ها قرار دارند و روی زندگی شان تاثیر گذاشته اند سوال شده است.

گوشی موبایل آیفون

دلایل تنفر از گوشی اپل

  1. زیرا مردم تمایل دارند از بالاتر از خودشان متنفر باشند
  2. زیرا اپل برند دیگری است
  3. زیرا اپل مظهر مصرف گرایی است
  4. به علت طرفداران اپل
  5. زیرا آن ها بخشی از هدف اپل نیستند
  6. به دلیل اقدامات مشکوک اپل
  7. زیرا محصولات اپل مقرون به صرفه نیست

بیش از 150 برند مختلف توسط افراد نام برده شد. بیش از 50% برندها، شناخته شده ترین و بهترین برندهای دنیا بودند. حدود 12 درصد از مردم از برند اپل تنفر دارند و 9 درصد از Walmart. این تحقیق نشان داد، که معروف ترین برندها تنفر بیشتری را نسبت به برندهای سطح پایین تر در مردم ایجاد می کنند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.