یکی از رموز ماندگاری برای هر کسب و کاری این است که به قدری متفاوت و نوآور باشد که هر کسی برای بهره مند شدن از آن ها، از هیچ خبر و رویدادی که مربوط به آن است، به راحتی نگذرد. یکی از همین رویدادهای مهیجی هم که هر سال در دنیای علم و فناوری اتفاق می افتد، کنفرانس اپل است که در آن از آخرین محصولات خود رونمایی می کند. این رویداد به رسم هر سال امسال هم برگزار می شود اما با این تفاوت که کنفرانس اپل 2020 امسال، یک همایش کاملا آنلاین است و به هیچ عنوان محدود به مکان نمی شود.

از آن جا که تا برگزاری کنفرانس سالانه اپل ساعات زیادی باقی نمانده، ما امروز در این مطلب می خواهیم تا علاوه بر بازگو کردن برخی از نکات و حواشی جالب درباره آن، اخبار و تازه های این رویداد مهم در دنیای موبایل های هوشمند را برای شما تحت پوشش قرار دهیم پس، در ادامه با ما در دلتوس همراه باشید.

کنفرانس های سالیانه اپل، تعیین کننده ترین رویداد دیجیتالی هر سال

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، یکی از بزرگ ترین رویدادهایی که سالانه برگزار می شود و طرفداران بسیاری دارد، کنفرانس هایی است که شرکت اپل برای معرفی جدیدترین محصولات و البته به روزترین تجهیزات و همچنین و تغییرات مختلف برگزار می کند.

این کنفرانس، هر سال در تاریخ از پیش تعیین شده ای برگزار می شد اما امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا و وضع قوانین بهداشتی و ایمنی برای جلوگیری از پیشروی آن، کنفرانس اپل 2020 امسال در شرایطی بسیار متفاوت تر از سال های قبل و به صورت یک کنفرانس مجازی از سوی این کمپانی برگزار خواهد شد.

این در حالی است که در هفته های گذشته، کمپانی اپل برای رسانه های مختلف و همچنین برخی از افراد سرشناس، به صورت اختصاصی دعوتنامه هایی مجازی برای دعوت آن ها ارسال نموده است.

رسانه ها و کارشناسان مختلف معتقدند که در این رویداد که آن را به عنوان WWDC 2020 هم می شناسند، قرار است که نسخه های جدید سیستم عامل های اپل همچون ios14، watch os7 و mc os 10.16 معرفی شوند. البته پیش بینی های دیگری مبتنی بر تغییر نام ios14 به iphoneOS و اضافه شدن حالت kids mode به اپل واچ و دیگر تولیدات این کمپانی نیز وجود دارند.

کنفرانس اپل 2020، در تاریخ 22 ژوئن سال جاری که برابر با 2 تیر و در ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار می شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

یک فکر در مورد “همه چیز درباره بزرگ ترین رویداد دیجیتالی امسال، کنفرانس اپل 2020

  1. اعظم حسن زاده گفت:

    سلام شرمنده بعداز تعمیر بیس باند ایفون امکان خرابی دوباره در گوشی ۱۷۷۸ با حافطه ۱۲۸ وجود داره

    1. کارشناس فنی گفت:

      سلام
      در صورت ضربه خوردگی امکان خربی دوباره وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.