با توجه به اینکه در چند روزه گذشته شرکت اپل نسخه جدید iOS را ارائه کرده است، کاربران زیادی مایل هستند iPhone و یا iPad خود را به iOS 8 آپدیت کنند. شما میتوانید برای انجام این کار به یکی از مراکز ارئه خدمات اپل همچون واحد خدمات اپل شرکت دلتوس مراجعه کنید. اما شاید تمایل داشته باشید خودتان این به روزرسانی را انجام دهد؛ در این صورت بهتر است قبل از انجام هر اقدامی از iPhone و یا iPad خود نسخه پشتیبان (Backup) تهیه کنید تا درصورت بروز خطا و یا مشکل هنگام به روزرسانی و نیاز به restore کردن دستگاه مشکلی برای اطلاعات و تنظیماتتان به وجود نیاید.

  • اگر اینترنتی با سرعت معقول و مناسب دارید میتوانید از طریق خود آیتونز اقدام به دریافت و نصب iOS جدید نمایید. درغیر این صورت میتوانید آخرین نسخه iOS را که یک فایل با پسوند ipsw است را برحسب مدل آیفون و یا آیپد، از طریق  یکی از سایت های معتبر همچون http://www.iclarified.com/ و یا www.felixbruns.com  دریافت نمایید.
  • پس از دریافت فایل، آیفون را از طریق USB به مک یا ویندوز خود متصل کنید. (روش کار در مک و ویندوز یکی می باشد)
  • بعد از اتصال دستگاه، آیتیونز را باز نموده و از منوی سمت چپ  آیفون و یا آیپد خود را انتخاب نمایید. با نگه داشتن کلید  “Option” در مک و “Shift” در ویندوز همزمان با ید یکی از دو گزینه “Restore iPhone” و یا “Update” را کلیک کنید. در صورت انتخاب update تمام اطلاعات، تنظیمات و برنامه های آیفون و یا آیپد شما پس از اتمام کار باقی خواهد ماند، اما درصورت انتخاب گزینه Restore آیفون و یا آیپد شما پس از اتمام کار به حالت خام کارخانه بازخواهد گشت.

  • در پنجره ای که باز میشود محلی که فایل iOS خود را در آن ذخیره کردید انتخاب کنید.
  • پس از اینکه کار آیتونز به پایان رسید آیفون و یا آیپد شما Restart  می شود.
  • پس از Restart  شدن شما میتوانید دستگاه خود را در آیتیونز ببینید.

 نـکـتـه: اگر به هر دلیلی در حین به روزرسانی با خطایی مواجه شوید، آیفون و یا آیپد شما به حالت recovery mode خواهد رفت. در این حالت باید دستگاه را از USB جدا کرده و دوباره به دستگاه وصل کنید. در این حالت گزینه restore را انتخاب کنید.

 

 

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.