محصولات اپل صفت های مختلفی دارند و موارد زیادی هستند که محصولات این شرکت بزرگ و معروف به آن شهره هستند. هزینه ی زیاد خرید، طراحی متفاوت، امکانات بی نظیر، برندینگ متناسب و القابی از این نظیر تنها برخی از دلایلی هستند که کاربران زیادی در سرتاسر جهان، هر زمان که این شرکت محصول جدیدی معرفی می کند، تب و تاب خرید آن در همه جا به وجود می آید. حالا این‌ بار اپل در اقدامی متفاوت، گوشی  تلفن همراهی با هزینه ای کاملا کم و اقتصادی به نام گوشی آیفون se 2020 را طراحی و روانه بازار کرد تا بتواند بازار مخاطبینی که تمایل به صرف هزینه ای کمتر دارند اما محصول با کیفیت می خواهند را نیز تحت الشعاع خود قرار دهد. اما همانطور که گفتیم، نگذارید تا هزینه ی کم این موبایل نسبت به دیگر گوشی های آیفون کیفیت آن را نزد شما پایین بیاورد زیرا این موبایل، شایستگی های مخصوص به خودش را دارد.

امروز در این مطلب می خواهیم تا به بررسی گوشی آیفون se 2020 بپردازیم و به صورت کاربردی، به شیوه ای که به شما در تصمیم گیری شما برای خرید و یا عدم خرید این گوشی کمک کند را مورد بررسی قرار دهیم.

پس اگر قصد خرید گوشی دارید و بین مدل های مختلف در حال انتخاب و تصمیم گیری هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب دلتوس درباره موبایل آیفون اس ای 2020 را تا انتها مطالعه نمایید.

همه چیز درباره گوشی آیفون se 2020

گوشی تلفن همراه آیفون se 2020 ، یکی از گوشی های ساخت شرکت اپل است که هم از لحاظ ظاهری و هم از نظر فنی، به نظر می آید که ترکیبی از آیفون ۸ و آیفون ۱۱ ولی در سطح و اندازه ی یک محصول کاملا میان رده است.

البته آیفون اس ای برای اولین بار نیست که در بازار جهانی ارائه می شود. اولین سری این گوشی ها، تقریبا بیش از ۴ سال پیش ارائه شد و البته از آن زمان تا به حال، تغییرات چشمگیری از لحاظ ظاهری نداشته است.

با نگاهی به آیفون se 2020 ، می توان به وضوح دریافت که این گوشی در واقع تلفنی هوشمند با نگاهی با به طراحی گوشی موبایل معروف ارائه شده توسط شرکت اپل یعنی آیفون ۸ است. از نظر طراحی صنعتی و سخت‌ افزاری نیز این موبایل، رهرو گوشی آیفون ۱۱ است. به نظر می آید که بر خلاف قیمت ۴۰۰ دلاری این گوشی، کاربران آن قرار است که از تکنولوژی های جدیدترین و ترندترین محصولات اپل استفاده کنند و در زمره ی مشتریان این شرکت قرار بگیرند.

ویژگی های آیفون se 2020

در این تلفن همراه به تبعیت از آیفون ۸، کاربران از صفحه نمایشگر ۴٫۷ اینچی LCD با قابلیت Retina HD که نسبت تصویر به بدنه‌ ی آن ۶۵٫۴ درصدی دارد، بهره می‌ برند. پردازنده‌‌‌ ی این تلفن همراه، A13 است که این خود نشانگر وجود یک دوربین ۱۲ مگا پیکسلی است. بدنه‌ ی این موبایل، ترکیبی از آلومینیوم و شیشه است که به گفته ی طراحانش، ترکیبی شایسته از عشق‌ ورزیدن را به نمایش می گذارد. به عقیده ی منتقدین بسیاری، این ترکیب در دنیای واقعی می تواند مشتریان بالقوه ی بسیاری را با سطح هزینه ای میان رده به خود جلب کند.

در حالت کلی همانطور که گفتیم، آیفون SE، ترکیب مرکبی از طراحی ظاهری آیفون ۸ و قابلیت های سخت‌ افزاری آیفون ۱۱ است که وجوه تشابه بسیار زیادی مخصوصا با آیفون ۸ دارد. در واقع این تشابه به حدی است که می توان برای گوشی آیفون se 2020 از لوازم جانبی آیفون ۸ هم استفاده کرد.

 طراحی ارگونومی خاص، وزن سبک ۱۴۸ گرمی و اصطلاحا خوش دستی این گوشی، طراحی قطور لبه های صفحه نمایش آن را که تقریبا دیر زمانیست که به تاریخ پیوسته است و در ذوق خریداران می زند را پوشش داده است.

اگر طرفدار رنگ سفید هستید باید بدانید که آیفون اس ای ۲۰۲۰، در مدل سفید رنگ خود، دارای حاشیه‌ ای دورتادور به رنگ مشکی است.

 پنل‌ های شیشه‌ ای جلویی و طراحی پشت آن با دقت بسیار زیادی بر روی فریم آلومینیومی دستگاه سوار شده است. همچنین انحنای ظریف لبه‌ های پنل پشتی و جلویی ضمن ایجاد ظاهری کاملا متقارن به محصول اقتصادی اپل، ارزش ویژگی های آن را دو چندان کرده است. همچنین به خاطر وجود پوشش اولئوفوبیک بر روی سطح شیشه، لکه‌ و چربی از روی آن به‌سادگی زدوده و پاک می‌ شوند.

کلید قدرت آیفون SE در لبه‌ ی سمت راست فریم قرار گرفته است و در لبه‌ ی سمت چپ از کلیدهای کنترل حجم صدا و نوتیفیکیشن میزبانی می‌ کند. همچنین فورس‌ تاچ و Touch ID بعد از ۳ سال به طراحی آیفون بازگشته است.

در این مطلب مهم ترین نکاتی که در تصمیم گیری شما برای خرید گوشی آیفون se 2020 که از جمله محصولات میان رده اپل است و راه را برای خرید کاربران جدید باز می نماید، تفاوتی عمده ایجاد خواهد کرد. درباره ی عوامل شهرت اپل برایتان گفته ایم و به وضوح می دانید که چرا ترجیح بسیاری از کاربران خرید محصولات این شرکت و مخصوصا گوشی آیفون است. تعمیرات آیفون شاید یکی از کمترین مواردی باشد که برای مشترکین اتفاق می افتد اما اگر هم مشکلی پیش آمد، به راحتی برای تعمیرات موبایل خود، می توانید به مراکز تعمیرات تخصصی ایفون و اپل مراجعه کنید و از تعمیر گوشی خود مطمئن شوید.

در انتها از شما می خواهیم اگر گوشی آیفون se 2020 خریداری کردید و تجربه ی استفاده از این گوشی تلفن همراه استفاده می کنید، با ما و دیگر خوانندگان دلتوس به اشتراک بگذارید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.