مشکل آنتن دهی در گوشی های آیفون‌ ۷

مشکل آنتن دهی در آیفون‌ ۷ : گوشی های آیفون ۷، از جمله تولیدات شرکت اپل بوده اند که در زمان عرضه به بازار، توانستند توجه طرفداران موبایل های آیفون را به خوبی به خود جذب کنند و حتی کاربران دیگر گوشی های تلفن‌ همراه ساخت برندهای دیگر رامتقاعد کنند که به جرگه ی دارندگان آیفون بپیوندند! اما این تلفن های همراه مانند دیگر تولیدات دیجیتال، از خرابی های مختلف و مشکلات مصون نیستند. از خرابی های مختلف و رایج سخت افزاری و نرم افزاری در این گوشی که بگذریم، می توانیم با اطمینان، بزرگ ترین نارسایی در این سری از تولیدات اپل را مشکل آنتن دهی در آیفون‌ ۷ معرفی کنیم.

با این که چندین سال است از تولید آیفون ۷ می گذرد ولی با این حال، هنوزهم سری های مختلف گوشی های تولید شده در این مدل، دچار مشکل درآنتن دهی و یا از بین رفتن کامل آنتن می شوند. به همین دلیل، امروز در این مقاله از مجله دلتوس می خواهیم تا به بررسی این مشکل، تعمیر و هزینه های تعمیرات آن بپردازیم. البته در کنار این موارد، به صورت مختصری، آیفون ۷را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر شما هم کاربر این گوشی هستید و یا باآنتن دهی گوشی آیفون خود مشکل پیدا کرده اید، پیشنهاد می کنیم تا درادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

بررسی مشکل آنتن دهی گوشی آیفون ۷

گوشی های آیفون ۷ در زمان عرضه، طبق روال همیشگی یکی از محصولات پر تقاضای شرکت اپل بودند. هدف این مقاله، بررسی مشکلات آنتن دهیiphone 7 است ولی ابتدا و قبل از این که به بررسی این موضوع بپردازیم،مختصری آیفون ۷ را به شما معرفی خواهیم کرد.

گوشی آیفون ۷ 

زمانی که برای اولین بار اپل از گوشی آیفون ۷ رونمایی کرد، کاربران زیادی اعلام کردند که در اولین نگاه، تفاوت قابل توجهی در ظاهر این گوشی‌ و دیگرگوشی های آیفون تولید شده نمی بینند. البته با وجود تمام این اظهارات،آیفون ۷ را باید یکی از مدل های موفق اپل معرفی کرد زیرا این گوشی برای مدت ها از حاکمین بلا منازع بازار تقاضای گوشی های آیفون بود.

با این وجود، جک 3.5 میلی متری هدفون از این گوشی حذف شد و نوار آنتن‌ها، ظاهر لنز دوربین، اضافه کردن رنگ مشکی براق و مات نیز تغییراتی بودند که در این گوشی نسبت به مدل های قبلی ایجاد شده بود.

جالب است بدانید که اپل برای ارتقا یکی از شرکت های زیر مجموعه ی خودیعنی beats، قصد حذف جک های هدفون را به مرور زمان از محصولات خودرا دارد و این کار را با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس آغاز کرده است‌.  

حال اگر آیفون ۷ و نسخه ی پلاس آن را با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم که نسخه ی اولیه آیفون ۷، ابعاد  مناسب‌‌ تری دارد و اصطلاحا، خوش دست است. کاربران زیادی اذعان کرده اند که به راحتی می توانند با یک دست باآیفون‌ ۷ کار کنند.

از بررسی مشخصات ظاهری آیفون ۷ که بگذریم، باید بگوییم که ۳ سری که از این گوشی تولید شد، مشکلات مختلفی وجود داشت که پر تکرارترین خرابی آن، مشکل آنتن دهی در گوشی آیفون ۷ بود که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

تعمیر مشکل آنتن دهی در آیفون‌ ۷

مشکل آنتن دهی در گوشی آیفون ۷ 

مدتی بعد از ارائه ی آیفون ۷ به بازار، کاربران زیادی اعلام کردند که درحالی که سیم کارت های آن ها سالم است، عبارت های No Service و یاsearching در قسمت چپ صفحه گوشی آن ها نقش می بندد و امکان برقراری تماس های تلفنی و یا حتی اتصال به شبکه ی اینترنت را چه به وسیله ی wifi و یا اینترنت خط، ندارند.

پس از این بازخوردها، کارشناسان دنیای تکنولوژی و مهندسان اپل پس ازبررسی های مختلف متوجه شدند که گوشی های آیفون 7  در سری تولید شده ی A1660 و آیفون ۷ در سری A1661 بیشتر از دیگر سری های تولید شده از این مدل های با مشکل No Service و Searching رو به رو می‌ شوند. پس از بررسی های فراوان مهندسین اپل به این نتیجه رسیدند که مهم ترین علتی که باعث این اتفاق است، مشکل بیس باندهای این گوشی و مشکل ساختی است که در این قسمت وجود دارد.

جالب است بدانید که زمانی که شرکت این مسئله را اعلام کرد، هم زمان ازکاربرانی که گوشی های آیفون ۷ سری ۱۶۶۰ و ۱۶۶۱ را خریداری کرده بودند خواست تا گوشی های خود را به شعب رسمی اپل تحویل دهند تا یا به صورت رایگان تعمیر شود و یا وجه آن بازگردانده شود.

تعمیر مشکل آنتن دهی آیفون ۷

با این حال این مشکل در ایران، تنها با مراجعه به مراکز تخصصی تعمیرات گوشی های آیفون همچون دلتوس صورت می پذیرد زیرا تعمیر basebond وبازگرداندن آنتن آیفون ۷، کاملا تخصصی است و باید با تکیه بر دانش کافی و همچنین تجهیزات و دستگاه های مخصوص انجام شود.

در دلتوس، تعمیر بیس باند آیفون ۷ و برطرف سازی مشکل آنتن آیفون ۷، باتوجه به میزان آسیب و نوع خرابی به ۳ روش مختلف انجام می شود.

گاهی ممکن است که مشکل آنتن دهی در گوشی iPhone 7،  به خاطرنارسایی های سخت افزاری باشد که با تعمیر تخصصی بیس باند اما دربرخی مواقع این احتمال وجود دارد که مشکل، باگ نرم افزاری باشد و بااستفاده از نرم افزار‌های تخصصی، رفع شود.

یکی از مهم ترین نکاتی که در این رابطه وجود دارد این است که هرگز برای تعمیر مشکل آنتن دهی گوشی آیفون ۷ به مراکز غیر معتبر مراجعه نکنید زیرااحتمال بروز خرابی های بیشتر در دیگر اجزای گوشی شما و یا حتی خاموشی همیشگی گوشی وجود خواهد داشت. بنابراین برای تعمیرات موبایل خود، به مراکزی مراجعه  کنید که ضمن تعمیر تخصصی گوشی شما، حس خوب اطمینان پس از تعمیرات را به شما هدیه می دهند.

تعمیر بیس باند آیفون ۷

در این مطلب مختصری درباره ی تاریخچه سری ۷ آیفون و مشکل آنتن دهی آیفون ۷ برای شما صحبت کردیم. تعمیر بیس باند آیفون ۷ و برگرداندن آنتن این گوشی یکی از حساس ترین تعمیراتی است که بر روی این گوشی صورت می گیرد. بنابراین باز هم توصیه می کنیم  تا برای تعمیر گوشی خود به مراکز تعمیرات تخصصی اپل مراجعه کنید. شما می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات دلتوس، از حل مشکل آنتن آیفون ۷ خود مطمئن باشید و تجربه خوبی از مراجعه به ما داشته باشید.

حالا شما بگویید که آیا تا به حال با مشکل خرابی آنتن آیفون ۷ مواجه شده اید؟ برای تعمیر آن چه کرده اید؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان دلتوس در میان بگذارید

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.