گوشی های آیفون 7 نسبت به مدل های قبلی خود، بسیار پیشرفته تر هستند و در واقع مدل تکامل یافته مدل های آیفون قبل از خود است. البته به لطف نصب چیپست، اسپیکرهای دوگانه، مقاومت بیشتر در برابر نفوذ مایعات و کیفیت بالای دوربین آیفون 7، می توان تولید این گوشی را به عنوان یک موفقیت بزرگ برای شرکت اپل به حساب آورد. اما با وجود تمام این ها، مشکلات رایج در گوشی های آیفون 7 باعث شکایت کاربران و یا حتی عودت آن ها توسط خریداران این مدل به کارخانه اپل شده است.

 به همین خاطر، امروز در این مطلب می خواهیم به مشکلات رایجی که در گوشی های آیفون 7 وجود دارند بپردازیم پس، در ادامه با ما در دلتوس همراه باشید.

1_ فعال سازی، یکی از مشکلات رایج در گوشی های آیفون 7

بارها از طرف کاربرانی که گوشی موبایلشان آیفون 7 است گزارش شده که موبایلشان با وجود اتصالات مختلف، فعال نمی شود. اگر شما هم چنین مشکلی شدید، یا آیتیونز خود را با استفاده از کابل رابط و لپ تاپ به روز رسانی کنید و یا دستگاه خود را به یک وای فای با اینترنت بسیار پر قدرت متصل نمایید. در صورتی که باز هم نتیجه ای حاصل نشد، باید به یک مرکز تعمیرات تخصصی آیفون مراجه کنید.

فعال سازی آیفون 7
فعال سازی آیفون 7

2_ مشکل آنتن دهی آیفون 7

بارها گزارش شده است که گوشی های آیفون 7، دچار مشکل آنتن دهی شده اند. مشکل آنتن دهی آیفون 7 که مستقیما به بیس باند آیفون 7 باز می گردد، توسط شرکت اپل مخصوصا در سری 1660 تایید شده و حتی این شرکت از کاربرانی که از این گوشی استفاده می کنند، درخواست کرده بود که گوشی خود را مجددا عودت داده تا یا گوشی دیگری دریافت کنند یا هزینه آن باز گردانده شوند که جزئیات آن را می توانید در مطلب طرح ارسال به اپل و تعویض آیفون 7 با مشکل آنتن دهی No Service مجله دلتوس، مطالعه فرمایید.

به هر حال این مشکل در گوشی های آیفون 7 گاهی موجب می شود که تلفن کاربر دیگر هیچ وقت آنتن نداشته باشد و گاهی هم کاملا قابل تعمیر است، تنها باید در زمان بروز این مشکل به یک مرکز تعمیرات حرفه ای گوشی های آیفون مراجعه نمایید.

مشکل آنتن دهی آیفون 7
مشکل آنتن دهی آیفون 7

3_ خش خش کردن دستگاه

صدای خش خش آیفون 7 زمانی در این تلفن همراه خودش را نشان می دهد که تلفن در حال پردازش برنامه هایی مثل بازی با گرافیک بالا است و یا این که کاربر در حال استفاده هم زمان از چند برنامه با هم است. اگر از میان مشکلات رایج در گوشی های آیفون 7 شما چنین موردی را تجربه کرده اید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تعمیرگاه های مجاز تعمیر تلفن همراه مراجعه کرده و حل این مشکل را تعمیرکارانی که به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات آیفون فعالیت می کنند، بسپارید.

خش خش کردن آیفون 7
خش خش کردن آیفون 7

4_ مشکلات عمر کم باتری آیفون 7

با این که ظرفیت باتری آیفون 7 نسبت به مدل های قبل از خود بسیار بیشتر است اما با این حال، بسیاری از کسانی که از این گوشی استفاده می کنند از سلامت باتری آن شکایت کرده و اذعان می کنند که بسیار باتری آیفون 7 خالی می شود. پیشنهاد می کنیم که برای حل این مشکل از تنظیمات تلفن همراه خود به قسمت باتری رفته و گزینه Low Power Mode را فعال کنید.

عمر کم باتری آیفون 7
عمر کم باتری آیفون 7

5_ اختلال در عملکرد صفحه ‌نمایش آیفون 7

از جمله مشکلات رایج در گوشی های آیفون 7 اختلال در صفحه نمایش لمسی آن است. این مشکل را می توان به راحتی تنها با رفتن به قسمت Settings و بعد از آن در قسمت General و انتخاب قسمت Accessibility، برطرف نمود. بعد از آن هم در بخش 3D Touch، حالت Firm را انتخاب کنید.

عملکرد صفحه ‌نمایش آیفون 7
عملکرد صفحه ‌نمایش آیفون 7

6_ قدرت پایین پخش صوتی

به هر حال هر کسی که گوشی آیفون خریداری می کند، انتظار این را دارد که به تناسب هزینه بالایی که نسبت به دیگر گوشی های موبایل پرداخت کرده، بهترین کیفیت را در هر چیزی از آن دریافت کند اما برخی از کاربران گوشی های آیفون 7 اعلام کرده اند که قدرت پخش صوتی این مدل از گوشی های آیفون، قدرت پخش ضعیفی دارد.

اگر شما هم چنین مشکلی دارید می توانید تا به قسمت Settings مراجعه کرده و سپس در قسمت Sounds، صدای خروجی سیستم خود را بالاتر ببرید.

پخش پایین صوتی آیفون 7
پخش پایین صوتی آیفون 7

7_ مشکلات ریستارت شدن خودکار آیفون 7

یکی از دیگر مشکلاتی که در بین گوشی های آیفون 7 بسیار رایج است، ریستارت شدن خودکار گوشی است که می توانید برای حل کردن آن، به صورت هم زمان دکمه کاهش صدا و هم را با یکدیگر نگه داشته و موبایل خود را اصطلاحا، فورس ریست می شود. اگر باز هم در این صورت ریستارت شدن موبایل شما ادامه پیدا کرد، یا در صورت داشتن بک آپ، تلفن خود را ریست فکتوری کنید و یا به یک مرکز تعمیرات حرفه ای اپل و آیفون مراجعه نمایید.

در این مطلب، 7 مورد از مشکلات به خصوصی که توسط کاربران این گوشی گزارش شده بود را به اتفاق یکدیگر، برای شما مورد بررسی قرار دادیم. اگر شما هم از گوشی IPHONE 7 استفاده می کنید و مشکلاتی از این قبیل دارید، می توانید با مراجعه به دلتوس، آن ها را کاملا بر طرف نمایید.

در ضمن، اگر تجربه ای مشابه، سوال و یا نظری درباره این مطلب دارید، لطفا در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.