این روزها رم نوت بوک تقلبي در بازار نوت بوک (لپ تاپ) بسیار زیاد شده است. رم­ های نوت بوکی تقلبی دارای مشکلاتي از قبیل سرعت پایین، تداخل با مادربورد، داغی بیش از حد رم و ریست شدن خود به خود سیستم است. یکی دیگر از مشکلات رم های تقلبی واقعی نبودن عدد درج شده مربوط به اندازه حافظه است. بطور مثال ممکن است روی رم درج شده باشد 4GB ، حتی پس از نصب روی نوت بوک 4GB نشان داده شود اما در زمان استفاده تنها 2GB برای شما وجود دارد.

همه فروشندگان رم نوت بوک و مصرف کنندگان آن به خوبی رم Kingston و رم Samsung را برای سالها جزو بهترین رم نوت بوک میشناختند؛ اما به خوبی میدانید که هر مارکی که برای مدتی خوب باشد حتماً نمونه تقلبی آن نیز خیلی زود روانه بازار خواهد شد؛ و متأسفانه این روزها رم هاي نوت بوک  Kingstone تقلبي با ظاهری همانند رم اصلی به بازار عرضه شده اند، از این رو تشخیص رم اصل از تقلبی از روی ظاهر کمی مشکل است. به همین خاطر سریع ترین و مطمئین ترین روش تشخیص رم نوت بوک Kingstone اصل از تقلبی مراجعه با سایت خود شرکت Kingstone با این آدرس سایت است.

البته باید بدانید که روش استفاده از سایت سازنده در همه برندها بهترین روش است. برای این کار پس از ورود به سایت مربوطه و وارد نمودن Part Number (شماره ای منحصر به فرد برای هر محصول که روی برچسب هر محصول میتوانید آن را پیدا کنید) و جستجوی آن در لیست محصولات از وجود آن محصول در سایت سازنده مطمئن شده و همچنین میتوانید عکس و تمام مشخصات رم خود را ملاحظه و مقایسه کنید که درصورت مغایرت هر یک از مشخصات رم شما اصل نمیباشد. لازم به ذکر است اگر با پیغام (No results found) مواجه شدید مطمئن باشید رم شما تقلبی بوده و چنین مشخصاتی در سایت سازنده موجود نمیباشد.

اما در حال حاضر میتوان از برندهای Apacer, Hynix, Curcial به عنوان معتبرترین برندهای رم نوت بوک موجود در بازار نام برد. همچنین تا به امروز نوع تقلبی این رم ها در بازار نوت بوک موجود نمیباشد و تنها موارد نادری از نمونه تقلبی آن گزارش شده است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.