ساخت رینگتون با نرم افزار GarageBand  :  یکی از دغدغه های کاربران آیفون های اپل داشتن رینگتون های مورد علاقه شان است. اینکه بتوانند آهنگی که در لیست موسیقی های خود (Music) گوش میدهند را تبدیل به رینگتون کنند.

نرم افزارهای زیادی برای ساخت رینگتون قابل استفاده در آیفون وجود دارد، اما همه آنها نیازمند رابط آیتونز هستند، اما نرم افزار گاراژ باند GarageBand این مشکل را هم برای کاربران خود حل نموده است.

شما میتوانید نرم افزار گاراژ باند GarageBand را با استفاده از یک گیفت کارت به مبلغ 4.99$ از اپل استور خرید کنید. البته اگر آیفون شما بعد از رونمایی آیفون 6 فعال شده باشد این نرم افزار برایتان رایگان است.

شما میتوانید نرم افزار گاراژ باند GarageBand را دانلود نموده و برای ادامه کار تصاویر زیر را دنبال نمایید.

با انتخاب گزینه Audio Recorder همانند شکل فوق صفحه ای باز خواهد شد که باید همچون عکس زیر گزینه مشخص شده را انتخاب نمایید.

هماند عکس زیر علامت بعلاوه سمت راست صفحه را برای تنظیم زمان موردنظر رینگتون انتخاب نمایید.

با تنظیم زمان پخش رینگتون مانند عکس فوق باید اقدام به انتخاب موزیک موردنظر برای ساخت رینگتون نمایید. البته لازم است یادآور شویم که این زمان می تواند بین 30 تا 40 ثانیه باشد که بهترین حالت 30 ثانیه است.

در پنجره باز شده مانتد عکس زیر از دو گزینه Apple Loops و Music برای انتخاب وجود دارد که شما برای انتخاب موزیک موردنظرتان باید گزینه Music را انتخاب نمایید.

با انتخاب گزینه Ringtone مانند عکس فوق موزیک موردنظر شما در قسمت Ringtone های آیفون شما ذخیره شده و میتوانید آن را استفاده نمایید.

تعمیرات آیفون – تعمیرات نوت بوک

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.