تعمیرات موبایل آیفون ۱۲

ماه اکتبر همین سال پیش بود که شرکت اپل، یکی از بهترین مجموعه گوشی های آیفون را تحت عنوان سری ۱۲ معرفی و روانه ی بازار موبایل و لوازم دیجیتال در سطح جهان کرد. از حواشی آن مخصوصا در کشورمان که بگذریم، باید با قطعیت بگوییم که ۴ مدل موبایل های سری آیفون ۱۲ اپل، واقعا شایسته ی نمایندگی محصولات این شرکت در بازار جهانی را داشته و دارند. اما موضوعی که شاید کمتر تا به حال به آن پرداخته شده است، خرابی ها و تعمیرات موبایل آیفون ۱۲ است.

هر ۴ مدل آیفون ۱۲، کاملا مطابق و حتی جلوتر از تکنولوژی روز هستند اما مشکلات و خرابی های خود را هم در کنار این بی نقصی دارند.

از این رو، این گوشی های گران قیمت، خواه ناخواه بالاخره پای صاحبان خود را به مراکز تعمیرات آیفون معتبری همچون دلتوس باز می کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، مختصری درباره ی گوشی های آیفون ۱۲ و خرابی ها و تعمیرات آن برایتان بگوییم.

تعمیرات موبایل آیفون ۱۲

گوشی های اپل و تعمیرات موبایل آیفون ۱۲

گوشی های آیفون ۱۲ از نظر اندازه و سایز از طرف کاربران، به عنوان گوشی غول پیکر یا بزرگ ترین گوشی های ساخت شرکت اپل، شناخته می شوند.

همچنین این تلفن های همراه، دارای قابلیت اتصال به شبکه ی 5G هستند.

البته نمی توان‌ به این سادگی از وجود تراشه های قدرتمندی که اختصاصی و برای اولین بار ، برای این گوشی ها ساخته شده اند و تقریبا برای اولین بار در تلفن های همراه هوشمند به کار گرفته شده اند، به سادگی گذر کرد.

در یک کلام، هر ۴ گوشی سری ۱۲ اپل یا همان آیفون ۱۲ خودمان، موبایل هایی قدرتمند با ظاهری جذاب و البته گران قیمت هستند.

اما همه ی این صفت های خوب، این گوشی را از امر تعمیرات که البته در بیشتر مراکز تعمیرات موبایل، هزینه ای سنگین دارد؛ بی نیاز نمی سازد.

هر چند که تعمیر این موبایل، کار هر مرکز و تعمیر کار موبایل نیست!

تعمیرات موبایل آیفون ۱۲

از جمله ی خرابی هایی که از موبایل های سری دوازده اپل گزارش شده و آن ها را منجر به تعمیرات موبایل آیفون ۱۲ کرده می توانیم از موارد زیر نام ببریم:

  • آسیب دیدگی صفحه نمایش موبایل آیفون ۱۲
  • آب خوردگی موبایل آیفون ۱۲
  • نگه نداشتن شارژ موبایل آیفون ۱۲
  • پایین آمدن درصد سلامت باتری موبایل آیفون ۱۲ (در صورت کاربری اشتباه)
  • اشکال در تشخیص چهره موبایل آیفون ۱۲
  • خرابی اسپیکر موبایل آیفون ۱۲
  • خرابی پورت شارژ موبایل آیفون ۱۲
  • خرابی دوربین اصلی موبایل آیفون ۱۲
  • شکستگی بدنه ی موبایل آیفون ۱۲

اگر تلفن همراه شما، آیفون ۱۲ است و دچار یکی از اختلالات بالا و یا دیگر خرابی ها حتی در بدنه ی خود شده است، برای تعمیر آن اصلا نگران نباشید.

گوشی خود را به دست متخصصان و تعمیرکاران موبایل دلتوس بسپارید و از تعمیر آن با قطعات با کیفیت و اورجینال با هزینه ای معقول و واقعی، مطمئن باشید.

ما در دلتوس، با اتکا به علم به روز و تجربه ی تیم فنی و کارشناسان زبده ی خود، هرگونه خرابی و مشکل در گوشی آیفون ۱۲ شما را برطرف خواهیم کرد.

محیطی استاندارد و مجهز، به روز بودن علم و آگاهی و دسترسی به بهترین تجهیزات تعمیرات موبایل آیفون 12 تنها برخی از ویژگی هایی است که در اعتماد به دلتوس می توانید از آن ها بهره مند شوید.

تنها کافی است به ما مراجعه کنید و یا از طریق راه های ارتباطی آنلاین، با ما ارتباط گرفته و بعد دستگاه خود را به ما بسپارید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.