قبل ترها و پیش از فراگیری تلفن‌ همراه به این شکل گسترده، تنها ورودی تلفن های همراه، امواجی بود که تنها واسطه برقراری تماس های ورودی و خروجی بودند اما هر چه تکنولوژی بیشتر پیشرفت کرد، همانند دیگر وجوه زندگی ما، تلفن های همراه هم پیشرفته تر و پیچیده تر شدند تا آن جایی که این بستر به وجود آمد که از شبکه ارتباطی بسیار گسترده اینترنتی هم‌ در درون این اشیا کوچک و دیجیتالی استفاده شود. با افزایش استفاده از بستر اینترنت در موبایل ها و هم در دیگر وسایل الکترونیکی همچون لپ تاپ، تلویزیون و یا حتی بسیاری از ورودی های امنیتی، نیاز کاربر هم‌ بالا رفته و دیگر شکل و صورت قدیمی، پاسخگو نبود. به همین خاطر هم اینترنت با سرعت های مختلف و پهنای باند بیشتر وارد بازی بین تکنولوژی و اینترنت شد. شاید باورتان نشود ولی حالا و در سال ۲۰۲۰، بهترین گوشی های 5G یعنی موبایل هایی مجهز به نسل پنجم اینترنت هم‌ معرفی شده اند!

از آن جایی که ما هم در کارزار این تکنولوژی قرار گرفته ایم و همراه این موج، سوار بر سفینه ای به مقصد آینده هستیم، می‌خواهیم‌ برخی از بهترین گوشی های موسوم به ۵ جی که از این اینترنت پشتیبانی می کنند را به شما معرفی نماییم. در ادامه با ما در دلتوس همراه باشید.

بهترین گوشی های 5G کدام‌ ها هستند؟

قبل از این که به معرفی ۴ تا از بهترین گوشی هایی بپردازیم‌ که نسل پنجم اینترنت را پشتیبانی می‌ کنند، بیایید تا با اینترنت 5G بیشتر آشنا شویم. کارشناسان حوزه اینترنت و تکتولوژی از این نسل اینترنت به عنوان گامی بزرگ در‌ زمینه تکنولوژی اینترنتی مخصوصا در حوزه موبایل ها یاد می‌ کنند و پیش بینی می کنند که در آینده ای نه چندان دور، تمامی‌ تبلت ها و موبایل ها از این نسل اینترنت استفاده خواهند کرد. از نظر خیلی ها، دسترسی به ۵ جی مثل داشتن ایده ای دور اما درخشان همچون یک هدیه زود هنگام است. حتی خیلی از شرکت ها و اپراتورهای اینترنتی برای جذب مشتری ممکن است زودتر و بی پشتوانه، فراخوان فروش این نوع اینترنت را به مخاطبان خود دهند که ما به شما می‌گوییم، فعلا طراحان دنیای تکنولوژی، قدم‌ های استوار خود را در زمینه فروش گوشی های موبایلی کرده اند که از 5G، پشتیبانی می‌ کنند. و اما به بحث بهترین گوشی های 5G که در حال حاضر در بازار وجود دارند، می رسیم.

موبایل سامسونگ گلکسی نوت ۱۰+

گوشی های سامسونگ نوت ۱۰+(Samsung Galaxy Note 10+)، یکی‌ از بهترین گوشی های 5G است که با توجه به امکاناتی که در خود دارد، می تواند بهره وری خوب و مناسبی از این اینترنت داشته باشد. یادداشت برداری با استفاده از قلم‌ سامسونگ، استفاده از برنامه های فوق العاده، صفحه نمایش خازنی Dynamic AMOLED در اندازه ۶٫۸ اینچ،۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، دوربین ۴ هسته اولیه با قابلیت برجسته سازی، پردازنده ۸ هسته ای، موتور از دو تراشه ۲٫۷۳ گیگاهرتز Mongoose M4 ، ۲ تراشه ۲٫۴ گیگاهرتز Cortex-A75 و در نهایت پردازشگر CORE چهار تراشه Cortex-A55 1.9 گیگاهرتز، همگی تجربه خوبی برای شما در زمینه استفاده از تلفن های نسل ۵ ایجاد می کند.

شیائومی ام‌ آی میکس ۳

تلفن‌ های همراه شیائومی مدل ام‌ آی میکس(xiaomi mi mix 3)، یکی دیگر از بهترین تلفن‌‌ های 5G است که نظر مثبت کاربران و کارشناسان بسیاری را نسبت به خود برانگیخته است. این تلفن همراه بسیار پر‌ قدرت است و بر عکس بیشتر رقبای خود تنها از 5G و LTE پشتیانی می کند و به هیچ‌عنوان، از 2G یا 3G، پشتیبانی نمی کند. از دیگر‌ ویژگی‌ های این موبایل می توانیم به ۱ پردازنده ی ۴ هسته ای Snapdragon 85، رم ۶، ۸ و ۱۰ گیگابایت، ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، مودم Qualcomm X50 5G برای اتصال به اینترنت موبایل، MIUI 10 مبتنی بر Android 9.0 در دستگاه، صفحه نمایش ۶٫۴ اینچیFull HD را می‌توانیم نام‌ ببریم.

موبایل هوآوی میت 20x

سراغ دیگر پرچمدار لیست کوتاه و مختصر بهترین گوشی های ‌5G یعنی هوآوی میت 20x )(Huawei Mate 20X 5G می رویم. در این مدل گوشی از تولیدات هوآوی، تقویت اینترنت مخصوصا 5G، به عنوان اصلی مهم به شمار رفته و به همین‌ خاطر می‌ توان گفت که هوآوی در این زمینه حتی از سامسونگ‌ هم‌ بسیار موفق تر عمل کرده است. از دیگر ویژگی‌ های این موبایل می توانیم‌‌ به نمایشگر ۷٫۲ اینچی OLED FHD + 1080 x 2244 پیکسل با ۱۶٫۷ میلیون رنگ، ۴ دوربین ۳گانه لایکا ۴۰،۲۰ و ۸ مگا پیکسلی، دوربین جلوی آن ۲۴MP، اینسایدر پردازنده ۸هسته ای، تراشه Cortex-A76 2.6 گیگاهرتز مبتنی بر Cortex-A76 بر اساس ۱٫۹۲ گیگاهرتز، ۲ تراشه Cortex-A55 1.8 گیگاهرتز، ۸ گیگابایت رم، و ۲۵۶ گیگابایت حافظه پردازنده است‌ که با رم ‌۵۱۲ نیز‌قابل تعویض است، اشاره نماییم.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

با یک‌ نگاه به لیست، به نظر می‌ رسد که گوشی های نوت سامسونگ سری ۱۰، یکی از بهترین انتخاب ها برای دسترسی کاربران به اینترنت 5g باشد. این موبایل از نظر دسترسی به اینترنت و کار با آن یکی‌از هوشمندترین ها و البته سریع ترین ها است. این موبایل دارای مودم X50،  صفحه نمایش ۶٫۷ اینچیWQHD + 3040 × ۱۴۴۰، پردازنده Snapdragon 855، دوربین ۱۲ مگاپیکسل Super Speed ​​dual-pixel 16MP اولترا واید و ۱۲MP 2x Zoom 3D، رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و یا ۵۱۲ گیگابایتی است.

در این مطلب ۴ گوشی مختلف از ۳ برند مشهور و پیشرو در دنیا که گوشی های مجهز به 5G را تولید نموده اند را به شما معرفی نمودیم. توجه نمایید که اینترنت 5G، یک انقلاب در سرعت اینترنت ها است و قطعا برندهای دیگر به زودی‌ گوشی های موبایل بیشتری در این‌ زمینه تولید و روانه بازار‌ جهانی خواهند کرد. در انتها از شما می‌خواهیم تا نظراتتان را با ما و دیگر خوانندگان دلتوس، در‌ میان بگذارید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

یک فکر در مورد “با بهترین گوشی های مجهز به اینترنت 5G آشنا شوید

  1. کارشناس فنی گفت:

    سلام احتمالا مشکلاز باتری هستش
    این دستگاه ها مستهلک شده اندو مشکلات خودشان را دارند
    ما ایفون 4 نداریم

  2. Bd گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ایفون ۱۲ دارم
    گوشیمو اپدیت کردم و حافظه روهم خالی کردن حتی اپلیکشین هارم پاک کردم اما گوشیم مدام از برنامه های مختلف میپره بیرون و علامت لودینگ میاد هربار ۲ دقیقه طول میکشه تا بالا بیاره میشه راهنمایی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.