این روزها که خبرهایی مبنی بر فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، خبرهای ضد و نقیضی هم مبنی بر فروش بسته‌های اینترنت بدون اینستاگرام شنیده می‌شود.

اما «سید جمال هادیان»، رییس مرکز روابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد که نامه‌ای که این روزها باعث شایعه فیلتر شدن اینستاگرام شده است در دسته نامه‌های محرمانه نبوده و اشتباه برچسب محرمانه خورده است.

وی در ادامه اعلام کرد این نامه به اپراتورهای اعلام کرده است که بسته‌های اینترنت بدون اینستاگرام آماده کنند برای خانواده‌هایی که ترجیح می‌دهند برای فرزندانشان بسته اینترنت بدون اینستاگرام تهیه کنند.

جواد «دادگر» کارشناس فناوری اطلاعات و امنیت سایبری پیاده سازی طرح فروش بسته اینترنت بدون اینستاگرام را از لحاظ فنی تایید کرد. اما همچنین افزود که با توجه به افزایش دسترسی مردم به فیلترشکن‌ها راه‌هایی برای مقابله با این طرح نیز وجود دارد. که این خود زنگ خطری است برای دولت.

 

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات علاوه بر اطلاعات رسانی برای اینترنت بدون اینستاگرام، درباره مهلت فعالیت نسخه‌های فارسی تلگرام (هاتگرام و تلگرام طلایی) گفت: هیچ ابلاغیه و بخشنامه‌ای درباره منع فعالیت نسخه‌های فارسی تلگرام به به وزارت ارتباطات داده نشده و تصمیم گیری درباره این موضوع نیز برعهده وزارت ارتباطات نیست.

 

(برای سایر اخبار اینستاگرام به صفحه تازه ها مراجعه کنید.)
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.