شاید شما هم یکی از کاربران گوشی های اندروید باشید که کندی سرعت عملکرد گوشی شما را ناراحت میکند، برای بهبود سرعت عملکرد گوشی سامسونگ با سیستم عامل اندروید خود میتوانید راه حل های زیر را امتحان کنید:

  • گوشی خود را Restart کنید:

گوشی های اندروید هم گاهی نیاز به خاموش و روشن شدن دوباره Restart دارند.

  • گوشی خود را به روزرسانی کنید:

ممکن است سیستم عامل اندروید گوشی شما به روز نباشد، بهتر است از این مسیر زیر اقدام به به روزرسانی سیستم عامل اندروید خود کنید.

Setting — About Device — Software Update

از آنجا که سیستم عامل اندروید متن باز است، هر کسی می ‌تواند آن را تغییر دهد و براساس سلیقه خودش از آن استفاده کند بنابراین اگر گوشی اندروید شما قدیمی است و به روز‌رسانی‌ ها را دریافت نمی کند، می ‌توانید با این کار جدیدترین نرم‌افزارها را روی آن نصب کنید و از طرفی سرعت گوشی را بالا ببرید.

  • پاک کردن عکس، اپلیکیشن و هر چیز اضافه دیگری:

 فایلها و اپلیکیشن‌ هایی که کمتر از آنها استفاده می ‌کنید یا اصلا نیازی به آنها ندارید را پاک کنید. معمولا بسیاری از کاربران فایل های موسیقی و عکس های قدیمی دارند که از آنها استفاده ای نمی کنند که بهتر است آنها را حذف نمایند.

  • عملکرد انیمیشنی گوشی‌تان را کاهش داده یا اصلا غیر فعال کنید

یکی دیگر از روشها برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی کاهش عملکرد انیمیش های گوشی است که برای این کار مسیر زیر را دنبال کنید.

Setting — About Phone — Build Number — Developer Option

پس از ورود به این قسمت بخش های مختلفی مانند  Window Animation Scale، Transition Animation Scale  و  Animator Duration Scale  را وجود دارد که با چند بار کلیک روی هر کدام میتوانید گزینه خاموش و غیرفعال را پیدا کنید.

  • اگر احساس کردید که مرورگر کروم (Chrome) باعث کندی گوشی شما شده است، می ‌توانید با ایجاد فضای حافظه بیشتر برای آن سرعت کار این مرورگر و گوشی‌تان را افزایش دهید. برای این کار مرورگر کروم (Chrome) را باز کرده و با ایجاد یک تب جدید در قسمت آدرس بار عبارت (Chorome://flags/ #max-tiles-for-interest-area) را تایپ کنید. با این کار یک منوی جدید باز خواهد شد که به شما اجازه می‌ دهد میزان حافظه اختصاص داده شده به این مرورگر را تغییر بدهید.
  • اپلیکیشن‌هایی را که قدرت پردازشی زیادی نیاز دارند شناسایی کنید و با استفاده از اپلیکیشن‌ هایی مانند Watchdog Task Manager میزان قدرت پردازشی را که گوشی شما برای هر اپلیکیشن اختصاص می‌دهد بررسی کنید تا بتوانید سیستم عامل اندروید خود را در استفاده از منابع مدیریت کنید.
  • اطلاعات پس‌زمینه ‌ای را محدود یا غیرفعال کنید، زیرا با محدود کردن این پردازش اطلاعات یا حتی غیرفعال کردن آن می ‌توانید کمک زیادی به افزایش سرعت گوشی خود کنید. برای این کار می ‌توانید به Settings- Data Usage رفته و میزان اطلاعاتی را که برای هر اپلیکیشن در پس ‌زمینه پردازش می‌شود را مشاهده کنید.

 

تعمیرات آیفون – تعمیرات نوت بوک

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.