شاید تا کنون از آیفون خود استفاده های زیادی کرده باشید، اما تا به حال به آیفون خود به چشم یک راهنمای خوب برای لاغری و یا تناسب اندام نگاه نکرده باشید. در اینجا 7 برنامه اپل که در زمینه لاغری و بدنسازی است و قابلیت نصب روی آیفون را دارند بررسی میکنیم.

Calorie Counter & Diet Tracke

با اینکه ورزش کردن باعث لاغری میشود، اما اگر میزان کالری مصرفی تغییری نکند، درنهایت ورزش هیچ تأثیری بر کاهش وزن نخواهد داشت. از این برنامه میتوانید به عنوان یک کالری‌ شمار دقیق و در عین حال با مدیریتی ساده برای میزان کالری مصرفی استفاده نمایید.

برنامه Calorie Counter & Diet Tracke یک بانک اطلاعاتی قوی است که بیش از دو میلیون نوع غذا را از نظر درصد کالری میسنجد و برای کسانی که مشکل اضافه وزن دارند، یک راهنمای تغذیه مناسب محسوب میشود.

Lose It

اگر میخواهید از اضافه وزن خود رها شوید، میتوانید از بنامه Lose It استفاده کنید. این برنامه با دارا بودن یک بانک اطلاعاتی کامل در مورد انواع غذاها و میزان کالری، کربوهیدرات، پروتئین و چربی آنها میتواند یکی از موثرترین روشها برای کاهش وزن باشد.

Weight Watchers Mobile

Weight Watchers Mobile برنامه‌ای برای مراقبت از وزن شما است. این برنامه علاوه بر این‌که اطلاعات کاملی در مورد مواد غذایی و میزان کالری آنها به شما میدهد، میتواند با استفاده از روشهای علمی آن وزن و مصرف کالری خود را تنظیم کنید. وجود بیش از ۱۵۰هزار دستور تهیه غذا از امکانات این برنامه است.

Workout Trainer

Workout Trainer  یکی از برنامه‌ های خوب برای علاقه ‌مندان به تناسب اندام است که هزاران حرکت و نرمش را در اختیار کاربران قرار میدهد. این برنامه به کمک تمرینات گام به گام صوتی، عکس و دستورالعملهای ویدئویی کامل، بیش از هزار تمرین بدنی رایگان را به شما آموزش میدهد.

این برنامه مخصوص کسانی است که میخواهند بدون استفاده از هرگونه تجهیزات ورزشی، عضلات خود را شکل دهند و یا در حال کار کردن با کامپیوتر بتوانند سلامت اندام خود را تضمین کنند.

Ab Workouts Free

در اینکه ورزش و انجام تمرینات حرفه‌ ای در باشگاه موجب کاهش وزن و عضله ‌سازی میشود شکی نیست، اما اگر وقت و هزینه لازم برای رفتن به باشگاه را ندارید میتوانید از برنامه AB Workouts Free استفاده نمایید.

Fitness Pro

Fitness Pro  یکی از برنامه‌ های مفید و کاربردی است که میتواند مانند یک مربی خصوصی شما را تمرین داده و بیش از ۴۰۰ عکس تمرینی را در اختیارتان قرار دهد.  کافی است نوع حرکات و تمرینات مورد نظر خود را که مطابق با هدفتان است انتخاب کرده و آنها را همراه با برنامه انجام دهید. این برنامه هر هفته تمرینات متفاوتی را به شما آموزش میدهد.

Bodybuilding.com

با اپلیکیشن Bodybuilding.com به یکی از بزرگترین شبکه‌ های اجتماعی ورزشی که موضوع اصلی آن تناسب اندام است دسترسی خواهید داشت. این برنامه که میلیونها عضو دارد، یکی از پرطرفدارترین پایگاه‌ های هواداران تناسب اندام در دنیا است.
این برنامه رایگان را دانلود کرده، در آن عضو شوید و با ایجاد یک پروفایل شخصی، در جریان تمام اتفاقاتی که در آن می‌ افتد قرار گیرید. در این شبکه علاوه بر اینکه با دوستان زیادی آشنا میشوید، میتوانید انواع و اقسام تمرینات ورزشی و برنامه غذایی مناسب برای رسیدن به حجم و عضله را دریافت کنید و وضعیت پیشرفت بدنی خودتان را هم از طریق برنامه کنترل نمایید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.