فروش آیپد جدید بسیار خوب هست و نسبت به سایر تبلت های همرده ، فروش آیپد به نسبت بسیار بالاتر و موفق تر از دیگر رقباست .
نقاط قوت: نمایشگر رتینا با حداکثر کیفیت و به کار گیری پردازشگر جدید A7 با سرعت بالا به همراه پیشرفت در ارتباطات Wi-Fi با بهره مندی از باتری قدرتمند که ده ساعت می تواند کار کند.
  • طراحی :
اندازه تبلت جدید آی پد مینی با نمایشگر رتینا 200 در 134.7 در 7.5 میلی متر می باشد.این تبلت 0.3 میلیمتر نسبت به مدل قبلی باریک تر است.همچنین وزن آی پد مینی جدید 331 گرم است که 29 گرم از آی پد مینی قبلی سبک تر می باشد.
  • نمایشگر :
آی پد مینی با نمایشگر رتینا دارای صفحه نمایش 7.9 اینچی می باشد.پسوند رتینا در کنار نام این نمایشگر بیانگر بالا بودن رزولوشن آن می باشد.رزولوشن این نمایشگر 2048 در 1536 بوده که تراکم پیکسل های آن  را به عدد 324 می رساند.پیکسل های بالا قابلیت وب گردی را اسان تر می کند و باعث خواندن راحت تر نوشته ها می شود.
  • سخت افزار :
در قلب تبلت آی پد مینی 2 پردازشگر دو هسته ای A7 قرار دارد.این پردازشگر بر پایه پردازنده های 64 بیتی ساخته شده و مانند دو بال آی پد مینی را به پرواز در می آورد.سرعت این پردازشگر 1.3 گیگاهرتز می باشد و در کنار آن موتور گرافیکی چهار هسته ای قرار گرفته است.ظرفیت رم آی پد مینی با نمایشگر رتینا یک گیگابایت می باشد و حافظه ی داخلی آن بسته به انتخاب کاربر 16 ،32 ،64 و 128 گیگابایت ظرفیت خواهد داشت که این حافظه قابل افزایش نیست.
این سخت افزار ها باعث شده تا آی پد مینی بتواند به عنوان بهترین تبلت 7.9 اینچی دنیا شناخته شود.همچنین باتری به کار رفته در این محصول می تواند تا 12 ساعت به طور مداوم آن را در حالتی که از شبکه های نسل چهارم تلفن همراه استفاده می کند و نور صفحه نیز متعادل باشد روشن نگه دارد.البته این عمر باتری مدیون به کار گیری پردازشگر کم مصرف A7 نیز می باشد.
سیستم عامل آی پد مینی نیز ،اخرین نسخه آی او اس 7 است.
  • دوربین :
دوربین اصلی آی پد مینی جدید همانند مدل قبلی 5 مگاپیکسلی است.اپل اعتقادی به پیشرفت دوربین در تبلت های خود ندارد.این دوربین می تواند با کیفیت فول اچ دی فیلم برداری کند.دوربین ثانویه نیز می تواند با کیفیت اچ دی فیلم برداری کند.دوربین های آی پد مینی فاقد فلاش هستند.
  • ارتباطات :
به مدد پردازشگر A7 آی پد مینی قادر است تا با سرعت 300 مگابیت بر ثانیه اطلاعات را در شبکه های بی سیم جابجا کند.این تبلت از شبکه های نسل اول،دوم،سوم و چهارم تلفن همراه پشتیبانی می کند.همچنین بلوتوث نسخه 4 روی آن نصب شده است.
  • قیمت :
بزرگترین نقطه ضعف آی پد مینی با نمایشگر رتینا قیمت آن است.البته باید توجه داشت که در کنار اینهمه امکانات این قیمت منصفانه به نظر می رسد.قیمت انواع مدل های آی پد مینی 2 با نمایشگر رتینا بدون پشتیبانی از سیمکارت در ادامه آمده است :
مدل 16 گیگابایتی 399 دلار
مدل 32 گیگابایتی 499 دلار
مدل 64 گیگابایتی 599 دلار
مدل 128 گیگابایتی 699 دلار
قیمت مدل های سیمکارت خور در حدود 130 دلار بیشتر است.
تعمیرات نوت بوک / تعمیرات آیفون / گارانتی دلتوس
‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.