خرید قطعات موبایل; قطعات موبایل تمامی اجزا بیرونی و داخلی گوشی موبایل را شامل می‌شود.

اجزایی مثل باتری موبایل، تاچ ال‌سی‌دی و قطعات داخلی موبایل مثل فلت‌های داخلی از جمله این قطعات هستند. البته بعضی از آن‌ها صرفا جنبه‌ زیبایی و محافظتی دارند، مثل قطعه درب پشت شیشه‌ای یا درپوش سیم کارت و مموری در گوشی‌های موبایل که از جمله قطعات گوشی‌ محسوب می‌شوند.

خرید قطعات موبایلقیمت خرید قطعات گوشی

به دلیل تنوع زیادی که بین گوشی‌های موبایل وجود دارد و هر گوشی تلفن همراهی با ساختار و طراحی متفاوتی به کاربران عرضه می‌شود و همچنین شرکت‌های تولید کننده قطعه موبایل زیاد شده است در نتیجه قیمت خرید قطعات گوشی در بازار با توجه به کیفیت اجناس متفاوت است.

متاسفانه برخی از برندها نمایندگی‌های معتبری در ایران ندارند پس ممکن است در پیدا کردن قطعه اورجینال گوشی موبایل خود یا تعویض قطعات گوشی با مشکل روبرو شوید. قطعات تاچ‌ال‌سی‌دی موبایل، باتری موبایل، فلت‌های داخلی، قاب و شاسی، درب پشت گوشی موبایل و قطعات کوچک گوشی مثل جا سیمکارتی بیشترین خرید را به خود اختصاص داده‌اند و پرفروش‌ترین قطعات گوشی در بازار هستند.

تعویض قطعات موبایل

وب سایت دلتوس تمامی این اجناس را موجود دارد و تعویض این قطعات را نیز انجام می‌دهد. اکثر محصولاتی که در وبسایت دلتوس موجود است دارای کیفیت اصلی قطعات گوشی تولید شده توسط شرکت‌های سازنده گوشی است. پس برای تشخیص بهتر و خرید قطعات گوشی در وبسایت دلتوس مشخصات محصولات در توضیحات کنار محصول موجود است تا با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید. همچنین با خرید قطعات گوشی، گارانتی دلتوس را نیز دریافت خواهید کرد تا از اصالت قطعات گوشی خریداری شده اطمینان حاصل فرمایید.

انواع قطعات گوشی

باتری موبایل

ال سی دی گوشی

اسپیکر گوشی

دوربین گوشی موبایل

فلت شارژ گوشی موبایل

موتور ویبره گوشی

هولدر سیم کارت

کلیه قطعات موبایل، تبلت، آیپد از برند های اپل و مایکروسافت موجود می باشد.

لطفا برای سفارش با شماره 88878478-021 داخلی 206 و 207 و 212 تماس حاصل فرمایید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.