خرابی های رایج در بین گوشی های آیفون ۸

 

زمانی که شرکت اپل، گوشی های آیفون ۸ را روانه ی بازار کرد، خیلی ازکاربران از این که دیگر می توانند گوشی های قدیمی خود را با گوشی جدیدتر تحت سیستم عامل ios جایگزین کنند هیجان زده بودند، هر چند که در نهایت طراحی آیفون ۸ با گوشی های آیفون ۶ و ۷ تغییر ملموس و قابل توجهی نداشت.

حالا با گذشت چند سال از ارائه ی گوشی آیفون‌ ۸ به بازار ودر زمانی که چندین مدل دیگر از گوشی های آیفون به بازار معرفی و عرضه شده اند، مشکلات مرسوم و خرابی های گوشی آیفون ۸ یکی از بیشترین مواردی است که کاربران گوشی های آیفون به خاطر آن به تعمیرکاران اپل مراجعه می کنند‌.

امروز در این مطلب از مجله ی دلتوس در نظر داریم‌ تا ضمن معرفی مختصری از این گوشی، به بیشترین و یا بهتر بگوییم معروف ترین دلایل خرابی های رایج و مرسوم در گوشی های آیفون ۸ بپردازیم. اگر علاقه مند به مطالبی از این دست هستید و یا هنوز هم کاربر گوشی iphone 8 هستید، تا به انتها با ما در این مطلب از مجله ی دلتوس همراه باشید.

خرابی های آیفون ۸

خرابی های گوشی آیفون ۸

 

از نظر خیلی از کاربران، گوشی های آیفون ۸ حداقل از لحاظ طراحی تفاوت محسوسی با گوشی های قبلی و معروف خود ندارد اما این تلفن همراه، پایه گذار ورود موبایل هایی از شرکت اپل به بازار بود که انقلابی در طراحی موبایل ها و همچنین امکانات آن ها را برپا کردند. به همین خاطر قبل از اینکه به سراغ مرسوم ترین خرابی های گوشی آیفون‌ ۸ برویم، این تلفن همراه رابرای شما نقد و بررسی می کنیم.

 

آیفون ۸

 

درباره ی زبان طراحی آیفون ۸ بارها تا به همین‌ جا تاکید کرده ایم که تفاوتی با دو مدل مشهور قبل از خود ندارد. کلیدهای تغییر صدا، ۴ گوشه‌ ی گرد،جای گیری کلیدهای کنترل صدا، مدل لایتنینگ، برآمدگی دوربین، حاشیه‌های ضخیم صفحه ی نمایش و بسیاری از قسمت های دیگر، تنها بخشی از قسمت هایی هستند که در این گوشی نسبت به مدل های قبلی تغییری نکرده اند.

البته گوشی آیفون ۸، بزرگ‌ تر و سنگین‌ تر است و پنل آن شیشه ای است‌ که البته به خاطر همین‌ خاصیت، این گوشی‌ ها از شارژ بی‌ سیم هم پشتیبانی می‌‌ کنند و به خاطر استاندارد بی‌ سیم Qi، با هر پد شارژ بی‌سیمی سازگار است. آیفون ۸ در رنگ های طلایی، نقره‌ ای و خاکستری عرضه شده اند و عبارت Designed by Apple in California از پشت آنها حذف شد و به جای آن، لوگوی براق اپل در زیر پوشش شیشه‌ ای آن جایگزین شده است.

رابط کاربری آیفون 8

از نظر نرم‌ افزاری و رابط کاربری گوشی آیفون ۸ نیز همانند تمامی دیگرمحصولات اپل تحت سیستم عامل iOS با آپدیت ۱۱ عرضه شد. در این نسخه، کاربران شاهد بهبود کاربری از باز طراحی اپلیکیشن‌ های اصلی تاکنترل مرکزی کاملا جدیدی را شاهد بودند‌.

تفسیر و بررسی درباره ی گوشی آیفون ۸ بسیار زیاد است اما برای این که  از بحث اصلی خود یعنی خرابی های آیفون‌ ۸ دور نشویم، در ادامه به بررسی خرابی های رایج در این گوشی می پردازیم. از جمله خرابی های رایج در این گوشی می توانیم به خرابی ic sound و خرابی و قطعی لاین ها اشاره نماییم. این مشکلات مستقیما بر روی میکروفون و اسپیکرها تاثیر می گذارندو باعث خرابی و قطعی آن ها می شوند. البته توجه داشته باشید با این که تعمیر محصولات اپل و گوشی های آیفون بسیار تخصصی است اما میتوانید برای تعمیرات خود به مراکز قابل اعتماد و کاملا تخصصی و مجهزی همچون دلتوس مراجعه نمایید.

 

هنگ کردن و یا کند شدن گوشی های آیفون ۸

 

یکی از مشکلات مشترک در خرابی های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس، هنگ کردن و یا کندی عملکرد بین گوشی های سری ۸ اپل است.

گاهی اوقات ممکن است این مشکل به خاطر نصب یک اپلیکیشن جدید و یاحتی عدم به روز رسانی اپلیکیشن های قدیمی تر باشد. البته نارسایی هایos و نقش آن در بروز این مشکلات را نباید دست کم گرفت.

 

بازیابی آیکلود در گوشی آیفون‌ ۸

 

چه گوشی شما آیفون ۸ باشد و چه آیفون ۸ پلاس، اگر آیکلود شما خراب  شده باشد قبل از این که برای تعمیر آن اقدام نمایید می توانید که در ابتدا دکمه ی پاور و volume down را نگه داشته و سپس منتظر بمانید تا موبایل شما دوباره روشن شود‌. اگر همچنان مشکل پا بر جا بود، می توانید برای بازیابی آیکلود خود به دلتوس و دیگر مراکز تخصصی تعمیر موبایل مراجعه کنید.

 

خرابی WiFi  آیفون ۸

 

یکی از بیشترین گزارشات خرابی های گوشی آیفون ۸ از طرف کاربران،مشکل اتصال به Wi-Fi این گوشی است. با این که با نگاهی به مشکلات دیگر گوشی های اپل می توان این نتیجه را گرفت که تقریبا مشکل بیس باند وآنتن دهی هم در قسمت وای فای و هم آنتن موبایل تا حدی مشترک‌ است اما،می توان قبل از اطمینان کانل از وجود این مشکل، برخی از راه ها را امتحان کرد.

مثلا ابتدا می توانید تا تنظیمات اینترنت ایفون ۸ خود را مجددا تنظیم کنید ویا iPhone 8 خود را مجددا راه اندازی کنید. اگر باز هم با انجام این کارها،مشکل وای فای گوشی شما هنوز هم به قوت خود پا برجا بود، دیگر وقت آن است که به یک تعمیرکار آیفون‌ ماهر مراجعه نمایید!

خرابی آیفون ۸

مشکل هنگ کردن صفحه ی نمایش آیفون ۸

 

گاهی اوقات به خاطر بروز مشکلات نرم‌ افزاری و سخت افزاری، صفحه ی گوشی قفل می شود و یا هنگ می کند. اما بروز این مشکل که از جمله خرابیهای گوشی آیفون ۷ محسوب می شود می تواند دلایل دیگری از جمله آبخوردگی گوشی هم باشد.

 

خرابی باتری آیفون ۸

 

مشکلاتی همچون خرابی، باد کردن باتری و یا زود شارژ خالی کردن آن بین تمامی گوشی های موبایل مشترک هستند اما خرابی باتری آیفون‌ ۸ یکی ازدیگر دلایل مراجعه ی کاربران این گوشی موبایل به مراکز تعمیرات است. البته لازم است بدانید که گاهی ممکن است مشکلات سخت افزاری بر روی خرابی باتری موبایل تاثیرگذار باشد.

پیشنهاد می کنیم تا همیشه حواستان به سلامت باطری خود باشد و با شارژ اصولی گوشی خود، سعی کنید تا سلامت آن کمتر از ۸۰ درصد نشود. البته با وجود مراقبت های بسیار و به کار بستن توصیه های مختلف، گاهی عمر باتری آیفون تمام می شود و این مسئله حتی منجر به باد کردن و در شرایط حادتر به خاطر فشار وارده، باعث شکستگی LCD گوشی می گردد.

 

نویز صدای آیفون ۸

 

اگر در هنگام مکالمه با تلفن خود متوجه وجود صدای نویز و یا اصطلاحا صدای وز وز شده اید، حتما قبل از هر اقدامی نسخه ی  iOS گوشی خود رابه روز رسانی نمایید. اگر هنوز هم مشکل پابرجا بود، پیشنهاد می‌ کنیم تلفن خود را به تعمیرکار آیفون نشان دهید.

 

در این مطلب، مختصری درباره ی آیفون‌ ۸ برایتان گفتیم و در ادامه ی آن برخی از خرابی های بین گوشی آیفون ۸ را برایتان مورد بررسی قرار دادیم. لطفا به این‌ نکته توجه داشته باشید که برای تعمیر مشکلات گوشی خود حتما به یک مرکز‌ معتبر تعمیر موبایل آیفون همچون دلتوس مراجعه کنید تا ضمن بهره مندی از مجهزترین دستگاه های روز دنیا، با اتکا به علم و دانش تعمیرکاران و کارشناسان گوشی آیفون و دیگر‌ محصولات اپل، گوشی شما رابه خوبی تعمیر نمایند.

در انتها از شما می خواهیم تا نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان مجله ی دلتوس در میان بگذارید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.