موبایل دیگر تنها حکم وسیله ای ارتباطی را ندارد و پا را فراتر از هدفی که به خاطرش اختراع شد، گذاشته است. تصور کنید، در یک روز عادی در حال بررسی شبکه های اجتماعی و پیام هایتان هستید که گوشی شما خاموش می شود و هر کاری که می کنید، دیگر روشن نمی شود که نمی شود! طولی نمی کشد که درخواهید یافت که در وضعیتی قرار گرفته اید که موبایلتان خراب شده است و باید یک تعمیرکار حاذق را بیابید و به آن خرابی موبایل خود را اعلام نمایید.

اما این تازه شروع ماجرایی دیگر است! خیلی از افراد در اینجور مواقع به این فکر می افتند که به چه مرکز تعمیرات تلفن همراه و یا تعمیرکار موبایلی مراجعه کنند که قابل اعتماد باشد و یا این که اصلا باید چه نکاتی را رعایت کنند.

امروز در این مقاله می خواهیم تا مهم ترین نکاتی را که در زمان خرابی موبایل و یا حتی در مواردی همچون تعمیرات لپ تاپ، باید قبل از تحویل دستگاهتان به تعمیرکار رعایت نمایید را برایتان شرح دهیم پس با ما همراه باشید.

قبل از خرابی موبایل از اطلاعات داخلی تلفن همراه خود، بک آپ بگیرید

یکی از مهم ترین کارهایی که شما باید قبل از این که تلفن همراه خود را به تعمیرکار بسپارید انجام دهید این است که از اطلاعات داخل آن حتما بک آپ بگیرید و آن را داشته باشید. اگر هم این سوال برایتان پیش آمده که با خرابی موبایل، چگونه اطلاعات آن را بک آپ بگیرید باید به شما بگوییم که این کاری است که شما حداقل باید ماهی یک بار این کار را انجام بدهید زیرا با این کار هم رونوشتی از اطلاعاتتان دارید و هم می توانید در صورت لزوم، گوشی خود را سبک کنید.

همچنین با این که روش های بک آپ گیری حافظه در گوشی های اندرویدی و آی او اسی با هم متفاوت است اما به هر حال با این کار هم می توانید از اطلاعات خصوصی خود محافظت نموده و بدون نگرانی آن ها را پاک کنید و هم اگر که در طول پروسه تعمیرات، اطلاعات آن پاک شد؛ با خیال راحت از نسخه کپی خود استفاده نمایید.

لوازم جانبی موبایل خود را از دستگاه خارج کنید

قبل از این که موبایل خود را به تعمیرکار تحویل دهید، لوازم جانبی همچون: سیم کارت، کارت حافظه، قاب، قلم و یا دیگر وسایل را از آن خارج کنید. همچنین اگر که باتری موبایلتان سالم است و مشکلی ندارد و همچون موبایل های اندرویدی قابلیت جدا شدن از گوشی را دارد، آن را هم در آورده و تنها پیکره تلفن همراه خود را به تعمیرکار و یا مسئول پذیرش، تحویل دهید. در کل یادتان باشد که هر زمان که دچار خرابی موبایل شدید و لازم شد که به یک تعمیرکار موبایل مراجعه کنید، کاملا وضعیت گوشی خود را چک کنید.

به تعمیرکار حرفه ای موبایل مراجعه کنید!

تعمیرکاران موبایل، هر کدام در دسته ای تخصصی فعالیت می کنند و به همین خاطر بهتر است که در زمان مراجعه به آن ها، ابتدا تخصص او را جویا شوید. مثلا اگر سیستم عامل تلفن همراه شما اندروید است قطعا باید یک تعمیرکار اندروید آن را بررسی کند یا این که اگر تلفنتان آیفون است اصطلاحا یک آیفون کار باید آن را تعمیر نماید. به یاد داشته باشید که در مراجعه به یک مرکز حرفه ای تعمیرات تلفن همراه همچون دلتوس، می توانید با خیال راحت وسیله خود را به این مجموعه بسپارید تا تعمیرکاران حاذق و حرفه ای، آن را به خوبی تعمیر نمایند.

در این مطلب 3 نکته مهمی را که با خرابی موبایل و سپردن آن به تعمیرکار موبایل باید رعایت کنید را برایتان شرح دادیم. این موارد مهم ترین نکات هستند که شما باید آن ها را رعایت کنید و به کار ببندید تا از مشکلات احتمالی پیشگیری کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.