ایسوس (ASUS)، یکی از تولید کنندگان به نام لپ تاپ و سایر لوازم دیجیتال در جهان است که به نظر می آید کمتر کسی در حال حاضر زندگی کند و این برند نامی را نشناسد. این شرکت، با این که دستی بر ساخت لوازم دیجیتالی مختلف دارد اما بیشتر به خاطر تولید لپ تاپ های مدرن و مجهز خود، معروف شده است. لپ تاپ هایی که بخشی انحصاری در دسته تعمیر لوازم دیجیتال، به نام تعمیرات لپ تاپ Asus برای خود ایجاد کرده اند.

مشکلات و خرابی های لپ تاپ ایسوس، تنها مربوط به بخش فنی و یا ظاهری آن نیست و هر دو بخش را در بر می گیرد.

از آن جایی که کاربران زیادی در ایران هستند که از لپ تاپ های ایسوس استفاده می کنند، تعمیر خرابی های این وسیله در کشور بسیار پر طرفدار و البته تخصصی است.

امروز در این مقاله در مجله ی دلتوس، می خواهیم تا نگاهی مختصر و کوتاه به تاریخچه ی ایسوس و برخی از خرابی های رایج لپ تاپ های ساخت این برند را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات لپ تاپ Asus

نگاهی گذرا به تاریخچه ی ایسوس، محصولات آن و تعمیرات لپ تاپ ایسوس

ایسوس، همانطور که گفتیم یکی از بزرگ‌ ترین شرکت‌ های تولید کننده کامپیوتر و همچنین تجهیزات جانبی آن است و در دنیا شهرت بسیاری دارد.

مهم ترین محصولات برند ایسوس عبارتند از: مادربورد، مادربورد سرور، لپ تاپ، سیستم سرور، pc های خانگی، ال سی دی، کارت ویدئو، کارت ویدیوی 3D، دستگا ه‌ های اینترنت پهن‌ باند و بسیاری از دیگر محصولات می‌ شود.

البته محصولات این شرکت تنها به این موارد محدود نیستند و سازه های دیگری همچون: تلفن همراه، تبلت، دیسک‌ گردان‌ های نوری، روتر ارتباط بی‌ سیم، قطعات شبکه و ابزار حکاکی بر روی دیسک و وب‌‌ کم نیز تحت ساخت ایسوس در بازار پیدا می شوند.

درباره ی ایسوس جالب است بدانید که این شرکت، برای بزرگانی همچون اِیسوس‌تک هیولت پاکارد و IBM نیز قطعات دیجیتال تولید می کند.

از ساخته های این برند که بگذریم، به موضوع اصلی این مقاله، یعنی تعمیرات لپ تاپ Asus و خرابی های آن می رسیم.

چه خرابی هایی منجر به تعمیرات لپ تاپ ایسوس می شوند؟

اگر‌ بخواهیم درباره ی مشکلات و خرابی های لپ‌ تاپ ایسوس به صورت کلی برایتان بگوییم، این دستگاه ها همانطور که گفتیم هم از نظر سخت افزاری و هم‌ نرم افزاری به مرور زمان دچار مشکلات مختلفی می شوند.

از جمله ی مشکلاتی که منجر به تعمیرات لپ تاپ ایسوس می شوند می توانیم به موارد زیر اشاره کرد.:

  • داغ شدن بیش از اندازه لپ تاپ
  • مشکل کار نکردن صفحه کلید لپ تاپ ایسوس
  • مشکل ارور فن در لپ تاپ ایسوس
  • شارژ نشدن باتری لپ تاپ ایسوس
  • عدم اجرای Explorer.exe در ویندوز ۷ ، ۸ ، ۱۰
  • مشکل تاچ صفحه نمایش در لپ تاپ ایسوس
  • مشکل خراب بودن زیرنویس در ویندوز ۱۰
  • مشکلات صدا
  • سیاه شدن ناگهانی صفحه ی نمایش

برای تعمیرات لپ تاپ ایسوس باید به کجا مراجعه کرد؟

تعمیر لپ تاپ، امری تخصصی است و درست انجام دادن آن تنها از دست متخصصان و تعمیرکارانی بر می آید که به واسطه ی سابقه ی درخشان و تکنیک های خود، در مراکز تخصصی تعمیر لپ تاپ و سایر لوازم دیجیتال مشغول به فعالیت هستند.

به همین خاطر اگر شما هم درگیر خرابی سیستم‌ خود هستید و به تعمیر لپ تاپ ایسوس نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم تا به دلتوس مراجعه کنید.

دلتوس، با تجربه و سابقه ای درخشان در امر تعمیرات لپ تاپ های برندهای مختلف، ابتدا با کارشناسی اصولی مشکل لپ تاپ شما را کارشناسی کرده و سپس‌ به تعمیر آن می‌پردازد.

در انتها از شما می پرسیم، آیا سابقه ی تعمیر لپ تاپ ایسوس و یا دیگر لوازم دیجیتال خود را در دلتوس دارید؟

با دیگر خوانندگان ما به اشتراک بگذارید.

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.