با گسترش بازار گوشی های هوشمند و آیفون بازار تعمیرات آنها نیز افزایش پیدا کرده است. مشکلاتی همچون شکستگی صفحه نمایش یا همان شکستگی Touch ، مواجه شدن با قطعی صدا و یا ضعف آنتن وایرلس و یا بسیاری از مشکلات دیگر نیاز شما کاربران را به مرکز تعمیرات آیفون ، سامسونگ و گوشی های هوشمند دیگر بیشتر میکند.

در این قسمت تصمیم داریم شما را با برخی نکات که باید هنگام مراجعه به مرکز تعمیرات آیفون ، سامسونگ و گوشی های هوشمند دیگر در نظر بگیرید آشنا کنیم.

  • اگر به هر دلیلی صفحه نمایش آیفون شما یا همان Touch آیفون شکست بهتر است تعمیر آیفون خود را به مرکز تعمیر آیفونی بسپارید که از لحاظ تجهیزات سخت افزاری و دانش کارشناسان یکی از بهترین ها و به روزترین ها باشد. همچنین مرکز تعمیر آیفون معتبر باید با شما در استفاده از Touch اورجینال و Touch High Copy صادق باشد. که باید توجه داشته باشید که Touch High Copy خود درجه بندی های مختلف دارد و استفاده از Touch High Copy لزوما به معنی استفاده از قطعه با کیفیت بد نمی باشد. زیرا قطعات High Copy با کیفیت بالا به منظور قطعات یدکی تولید می شوند. به طور مثال تفاوت Touch اورجینال آیفون با Touch High Copy آیفون کیفیت بالا در نور LCD می باشد.
  • همچنین مرکز تعمیر آیفون معتبر برای تعمیرات خود خدمات گارانتی تعمیرات ارائه میدهد.
  • در مرکز تعمیر آیفون معتبر اگر نیاز به تعویض قطعه آیفون شد باید قبل از تعویض قطعه به شما اطلاع دهند که درصورت تعویض قطعه ممکن است گارانتی بین المللی آیفون شما باطل شود. به طول مثال برخی از مراکز تعمیر آیفون هنگام تست باطری آیفون، باطری اصلی آیفون را کامل از دستگاه خارج کرده و باطری جدید را جایگزین میکنند در این صورت گارانتی بین المللی آیفون شما صد در صد باطل خواهد شد، اما برخی از مراکز تعمیر آیفون برای تست باطری آن را خارج از دستگاه تست میکنند و درصورت اینکه ایراد با تعویض باطری مرتفع شد اقدام به جایگزینی باطری جدید می نمایند. درصورتی که ایراد باطری نبود گارانتی بین المللی اپل شما باطل نشده است.

 

تعمیرات نوت بوک / تعمیرات آیفون / گارانتی دلتوس

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.