1- شاید شما هم جزو آن دسته از کاربران آیفون باشید که در طی روز مراجعه زیادی به برخی از سایت های خاص دارید ولی تایپ آدرس سایت و یا حتی انتخاب از Bookmark ها هم کمی سخت به نظر بیاید برای سهولت در رجوع به سایت های مورد علاقه تان بهتر است یک آیکون (Application) از آن سایت روی صفحه آیفون خود ایجاد کنید.

برای این کار تنها کافیست به سایت مورد نظرتان رفته و سپس با کلیک بر روی آیکون ذخیره در پایین صفحه از منوی باز شده گزینه Add to Home Screen رو انتخاب کنید. در صفحه باز شده یک اسم دلخواه برای آیکون وبسایت مورد نظرتان انتخاب نمایید و گزینه Add را انتخاب نمایید.

با پایان این کار یک آیکون از سایت دلخواه به صفحه Home آیفون شما افزوده شده است.

 

2- شاید خیلی از کاربران آیفون و آیپد این روش برای گرفتن عکس از صفحه گوشی خود را بدانند اما یادآوری آن برای کسانی که تازه از محصولات اپل استفاده می کنند خالی از لطف نخواهد بود.

خیلی از مواقع برای گرفتن عکس از صفحه گوشی (بطور مثال وقتی در برنامه اینستاگرام هستید و امکان ذخیره عکس مورد علاقه خود را ندارید میتوانید از آن صفحه عسک بگیرید) برای این کار یا به اصطلاح Screenshot  گرفتن از صفحه آیفون و یا آیپد کافیست همزمان دکمه Home و Power دستگاه را با هم فشار دهید. بعد از شنیدن صدای فلاش یک عکس از صفحه دستگاه شما گرفته شده که در قسمت Camera Roll آیفون و یا آیپد شما ذخیره می شود.

 3- گهی ممکن است شما در حال خواندن یک صفحه و یا یک لیست طولانی نیاز داشته باشید به ابتدای لیست بازگردید برای بازگشت سریع کافیست روی نوار بالای صفحه که ساعت درج شده دو بار کلیک کنید تا بلافاصله به ابتدای صفحه بروید.

4- اگر از ایرفون برای گوش دادن به آهنگ های آیفون خود استفاده می کنید برای بازگشت به آهنگ قبلی فقط کافی است 3 بار دکمه کنترل ایرفون را فشار دهید و یا با ۲بار فشار دادن همان دکمه میتوانید به آهنگ بعدی بروید. به خاطر داشته باشید این کار را باید پشت سر هم و بدون وقفه انجام دهید.

 

تعمیرات نوت بوک / تعمیرات آیفون / گارانتی دلتوس

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.