در مقاله قبلی به معرفی نرم افزار SynciOS ، به عنوان ابزاری برای مدیریت گوشی های آیفون و آیپد پرداختیم. از طریق این نرم افزار میتوانید به راحتی عکس، ویدیو و موزیک های خود را به آیفون و یا آیپد خود انتقال دهید. در این مقاله به معرفی بخش های مختلف این نرم افزار و همچنین آموزش روش انتقال عکس، ویدیو و موزیک یه آیفون و آیپد از طریق این نرم افزار می پردازیم

Backup & Restore (تهیه پشتیبان و بازگردانی نسخه تهیه شده)

توسط این قسمت می توانید به راحتی نسخه های پشتیبان خود از SMS ها، لیست تماس ها و ارتباطات، عکس ها، برنامه ها و ویدیو های آیفون و یا آیپد خود را با یک کلیک تهیه نمایید . همچنین می توانید نسخه پشتیبان تهیه شده از یک آیفون یا آیپد دیگر را به دیوایس جدید منتقل نمایید.

iTunes Backup (مدیریت فایل های پشتیبان گیری شده از iTunes)

توسط این بخش می توانید به فایل های پشتیبانی که توسط iTunes از آیفون و یا آیپد خود تهیه کرده اید دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید به راحتی به عکس ها، پیغام های SMS، لیست ارتباطات و لیست تماس ها ی گرفته شده دسترسی داسته باشید و آنها حذف یا ویرایش کنید.

Manage Apps (مدیریت برنامه های iPad , iPod , iPhone)

از طریق این قسمت می توانید بدون هیچ مشکلی نرم افزار ها و بازی هایی را که با فرمت ipa بر روی آیفون و یا آیپد خود دانلود کرده اید را نصب نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که به راحتی بازی ها و نرم افزار هایی را که نیاز ندارید حذف کنید.

Data Transfer (انتقال فایل ها)

از طریق این بخش می توانید به آسانی به تبادل اطلاعات بین دو آیفون بپردازید. کافیست هر دو آیفون را از طریق کابل به سیستم خود متصل نمایید سپس با یک کلیک عملیات انتقال اطلاعاتی از قبیل عکس ها ، تماس های انجام شده و لیست ارتباطات و غیره را انجام دهید. لازم به ذکر است که شما می توانید اطلاعات خود را با یک گوشی اندرویدی نیز منتقل نمایید.

Transfer Photos (انتقال عکس ها)

از این بخش می توانید به انتقال عکس های خود بین آیفون و کامپیوتر بپردازید . همچنین از طریق این بخش می توانید به قسمت Photo Stream که بر روی سرور های Apple و iCloud قرار دارد دسترسی داشته باشید و عکس های موجود را مدیریت نمایید.

Video Converter (تبدیل و انتقال ویدیو های دلخواه)

این قسمت می تواند بسیار مفید واقع شود چرا که شما می توانید ویدیو های مورد علاقه خود را به راحتی و با بالاترین کیقیت تبدیل کنید و به دیوایس iOS خود ارسال نمایید. در این قسمت امکان تبدیل ویدیو با سه کیفیت مختلف وجود دارد که دست کاربر را برای سلیقه های مختلف تا حد زیادی باز گذاشته است.

Manage eBook (مدیریت های کتاب های الکترونیکی)

از طریق این بخش می توانید کتاب های مورد علاقه خود را به آیفون و یا آیپد خود منتقل نمایید. همچنین می توانید از کتاب های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید یا در صورت عدم نیاز تعدادی از آنها را حذف نمایید.

لینک دانلود نرم افزار SynciOS برای Windos

لینک دانلود نرم افزار SynciOS برای Mac OS

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.