همانطور که در نوشته استفاده از گارانتی بین المللی اپل در همین سایت گفته شد تمامی دستگاه های اپل دارای یک سال گارانتی بین المللی اپل می باشند، که این گارانتی بین المللی شامل آیفون های اپل نیز میشود. واحد گارانتی اپل شرکت دلتوس خدمتی دیگر در استفاده از گارانتی بین المللی آیفون ارائه کرده است.

سرویس قبلی واحد گارانتی اپل شرکت دلتوس، دریافت آیفون شما و ارسال آن به اپل استورهای امریکا و کانادا با دریافت هزینه دلاری آن بود. این سرویس با استقبال زیادی از شما کاربران روبرو شد برای همین منظور واحد گارانتی اپل شرکت دلتوس تصمیم به ارائه سرویس جدیدی برای سهولت کار شما کاربران نموده است.

در سرویس جدید واحد گارانتی اپل شرکت دلتوس شما کاربران می توانید آیفون ۶ و یا آیفون ۶ پلاس خود را درصورت داشتن گارانتی بین المللی اپل به راحتی با یک آیفون جدید تعویض نمایید. برای این منظور کافی است آیفون شما شرایط زیر را دارا باشد:

  • از گارانتی بین المللی آیفون شما حداقل ۶ ماه باقی مانده باشد.
  • آیفون شما از لحاظ سخت افزاری قابلیت ارسال به اپل استور را داشته باشد.
  • آیفون شما شکستگی و یا آبخوردگی نداشته باشد.

درصورتی که آیفون شما شرایط فوق را داشته باشد می توانید با مراجعه به واحد گارانتی اپل شرکت دلتوس و پرداخت هزینه ای معادل نیمی از هزینه یک آیفون جدید صاحب یک آیفون سالم و جدید شوید.

از مزایای این سرویس جدید واحد گارانتی اپل شرکت دلتوس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در زمان انتظار. در این روش برخلاف روش قبلی نیاز به صرف زمان انتظار رفت و برگشت آیفون به اپل استور وجود ندارد.
  • عدم وجود ریسک. در روش ارسال به اپل استورهای امریکا و کانادا ممکن است آیفون شما بنا به تشخیص کارشناسان اپل، تعویض نشود؛ که در این صورت شما زمانی حدود ۲ ماه را منتظر بوده اید و درصدی از هزینه ارسال را نیز پرداخت کرده اید اما موفق به دریافت یک آیفون جدید نشده اید. اما در این روش احتمال تعویض نشدن توسط اپل استور وجود ندارد.
  • حق انتخاب مدلی متفاوت اپل درصورت وجود، با پرداخت حداقل ما به تفاوت. در روش ارسال به اپل استورهای امریکا و کانادا دقیقاً همانند آیفون خود را دریافت می نمایید، اما در این روش واحد گارانتی اپل شرکت دلتوس این امکان را به شما می دهد که درصورت تمایل رنگ و یا مدل آیفو ن خود را درصورت وجود در واحد گارانتی اپل شرکت دلتوس تغییر دهید.

درصورت تمایل به استفاده از این سرویس می توانید از طریق شماره های شرکت دلتوس ۸۸۷۸۲۳۴۷  و داخلی 118سوالات خود را مطرح نمایید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.