فهرست مطالب

تعمیرات نوت بوک

نرم افزار تلگرام یکی از بهترین نرم افزارهای اجتماعی است که این روزها برای ارسال پیام، عکس و فیلم بین کاربران استفاده میشود. دو روز پیش نسخه جدید تلگرام Telegram 3.5 ارائه شد که ویژگی های پر کاربردی به آن اضافه شده است.

  • در نسخه جدید تلگرام سیستم پیام های صوتی جدیدی اضافه شده است. نسخه جدید تلگرام دارای پخش کننده جدیدی است که پیام های صوتی را با نمایش امواج صوتی پخش میکند.
  • در نسخه جدید تلگرام، تغییراتی نیز در چت ایجاد شده است که چت محرمانه (Secret Chat) نام دارد. این ویژگی نسخه جدید تلگرام از تصاویر GID، پاسخ، عنوان و … پشتیبانی میکند. چت محرمانه همچنین به شما کاربران این امکان را میدهد تا قبل از ارسال استیکر پیش نمایشی از آن را مشاهده کرده و سپس ارسال کنید.
  • ویرایشگر تصاویر نیز ویژگی دیگری است که در نسخه جدید تلگرام برای شما کاربران اضافه شده است. این ویژگی که Photo Editor نام دارد به شما این امکان را میدهد تا قبل از ارسال عکس آن را ویرایش نمایید.
  • اما مهمترین ویپگی در نسخه جدید تلگرام رهایی از کانال های تبلیغاتی است. در نسخه جدید تلگرام میتوانید از طریق تنظیمات خصوصی سازی، تنظیم کنید که چه کسانی قادر هستند شما را در گروه و یا کانالی دعوت کنند. از این طریق میتوانید از کانال های تبلیغاتی رهایی یابید. برای همین پیشنهاد میکنیم اگر کانال های تلگرام شما را خسته کرده است با دانلود نسخه جدید تلگرام این مشکل را حل کنید.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.