iOS 8 چه زمانی عرضه می شود؟

انتظار ها تقریبا به پایان رسیده است. در تاریخ 18 سپتامبر -۲7 شهریور- می توانید به صورت رایگان iOS 8 را برای دستگاه های پشتیبان شده دریافت و نصب نمایید.

بر روی چه دستگا هایی می توانیم iOS 8 را اجرا کنیم؟
از iPhone 4S به بعد و از iPad2 و iPad Mini به بعد قادر خواهند بود iOS 8 را اجرا کنند. آیپاد تاچ نسل ۵ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

چه قابلیتهای جدیدی اضافه شده است؟
مواردی چون: امکانات جدید برای تصاویر و مسیج ها، تایپ کردن به همراه پیش بینی پیشرفته تر، اولین آپدیت مهم برای کیبرد، پیشرفت هایی در آیتیونز و آیکلود، پشتیبانی از برنامه های مربوط به حوزه سلامت و اتوماسیون خانه، پیشرفت هایی در اسپاتلایت و … هم چنین قابلیت جدیدی به نام Continuity معرفی شده است که مجموعه ای از امکانات جدید را میان مک و ios برقرار میکند.

Continuity در iOS 8 و OS X Yosemite چیست؟
Continuity یعنی انجام کارها در دستگاه های مختلف بدون نیاز به انجام کار خاصی از جانب شما. برای مثال: انتقالهای ایرداپ بی نظیر میان مک و ios، دسترسی به درایو آیکلود از هر دستگاهی، جواب دادن به تلفن (آیفون) از طریق مک، ارسال پیامک از طریق مک یا آیپد، شروع کردن ایمیل در یک دستگاه و اتمام آن در دستگاهی دیگر و …فعلا برنامه های پیشفرض اپل از این قابلیت بهره میبرند اما به نظر میرسد که دیگر برنامه های ساخته شده توسط برنامه نویسان دیگر نیز بتوانند از بعضی از قابلیت های آن مانند Handoff بهره ببرند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.