بازار فروش تبلت ها همچنان در حال رشد است اما از سرعت آن کاسته شده است.در سه ماهه اول سال 2014 میلادی شاهد فروش 50.4 میلیون تبلت در سرتاسر جهان بودیم، که این میزان بیشتر از میزان فروش مدت مشابه در سال گذشته میلادی بوده است. در سه ماهه اول سال گذشته میلادی 48.6 میلیون تبلت بفروش رفت.

بنابر اطلاعات جدید منتشر شده ،  فروش اپل آیپد دوباره در صدر جدول فروش تبلت ها است اگرچه در صد فروش آن به 32.5 درصد کاهش یافته است. این درحالیست که سامسونگ با بالابردن سهم خود از بازار فروش تبلت ها و رسیدن به 22.3 درصد از بازار فروش در جایگاه دوم ایستاده است. ایسوس همچنان جایگاه سومی خود را با 5 درصد فروش حفط کرده است و به دنبال آن لنوو با 4.1 درصد و با رشدی چشمگیر نسبت به سال گذشته در تعقیب ایسوس است. این در حالیست که آمازون 1.8 درصد از سهم خود در بازار را از دست داده است و با کسب 1.9 در صد از بازار فروش در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

فروش آیپد ها ، تاثیر زیادی در آمار کلی فروش اپل دارد و اپل برنامه ویژه ای برای فروش آیپد جدید دارد .

بر اساس آخرین پیش بینی های IDC ، گفته می شود که بازار تبلت در سال های آینده ، سالانه شاهد 3.9 درصد افزایش فروش باشد.

می بایست دید که در سال جدید میلادی چه تغییراتی در جدول رده بندی فروشندگان تبلت ها و به خصوص فروش اپل و فروش آیپد دیده خواهد شد .

ایسوس با در دست گرفتن بازار فروش تبلت های میان قیمت ، در حال جا باز کردن برای برند خود در میان مردم هست و احتمالا در سال جدید میلادی با ارائه تبلت های جدید تر و قدرتمند تر با قیمت های میان رده بازار ، فروش تبلت های خود را افزایش خواهد داد و در این زمینه به رقابت جدی با سامسونگ خواهد پرداخت .

سامسونگ با معرفی تبلت نوت جدید 12.2 اینچی خود به نظر رقیبی سرسخت برای فروش اپل خواهد بود .

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.