باز کردن بسیاری از گجت‌ها و گوشی‌های موبایل روز به روز دشوارتر می‌شود. آيفون در این میان از لحاظ سختی باز کردن، شهره است، البته بعضی از شرکت‌های دیگر به سرعت راه اپل را طی می‌کنند، مثل گوشی‌های شرکت HTC.آیا تا به حال فکر کرده‌اید که خود کارکنان اپل برای تعمیر گوشی‌های آی‌فون ۵c و ۵s از چه وسایلی استفاده می‌کنند؟وقتی به آی‌فون خود نگاه می‌کنید، راهی برای برداشتن صفحه نمایش به نظرتان نمی‌آید، اما با وسیله‌ای که در زیر می‌بینید، برداشتن صفحه نمایش با سرعت و با امنیت زیاد می‌تواند انجام شود.این وسیله چهار قسمت چسبنده دارد که دو تا به پشت گوشی و دو تا به صفحه نمایش می‌چسبند و بعد با بالا کشیدن یک اهرم می‌شود، صفحه نمایش را با دقت جدا کرد.

تعمیرات آیفون تعمیرات آیفون

iFixit که در بیرون ریختن دل و روده همه گجت‌ها تخصص دارد، باتری آی‌فون را با بلند کردن ناگهانی آن از جایش، طوری که از نوارهای چسبان زیری جدا شود، خارج می‌کند.اما خود اپل توصیه می‌کند که ابتدا با یک قیچی، قسمت آزاد نوارها چسبان جدا شود،

تعمیرات آیفون

بعد از یک سر نوار را از کنار گرفته شود و به آرامی خارج شود،

تعمیرات آیفون

تازه اینجاست که می‌توانید باتری را بلند کنید و به قسمت‌های داخلی دسترسی پیدا کنید.

تعمیرات آیفون

موقع سوار کردن باتری، باز هم باید از نوارهای چسبان استفاده کنید:

تعمیرات آیفون

کارکنان ساده اپل در قسمت Geniuses اپل استورها اجازه دارند، هفت قسمت خراب یک آی‌فون را رأسا تعویص کنند، اینها شامل موارد زیر هستند:اسپیکرها، رسیور، موتور ویبره، دوربین iSight ، باتری، خارج کننده سیم کارت و نمایشگر.در این تصویر متحرک می‌بینید که خارج اسپیکر بسیار ساده است:

تعمیرات آیفون

شاید برایتان جالب باشد بدانید که خارج کننده سیم کارت، هم قطعه‌ای است که به کرات خراب می‌شود و نیاز به تعویض پیدا می‌کند.

تعمیرات آیفون

اما یادم رفت به شما بگویم که اپل حتی برای جا زدن باتری هم یک وسیله دارد، هنگامی که یک باتری تعویض می‌شود و روی نوار چسبان قرار داده می‌شود، باید روی آن فشار بدهیم، تا روی نوار بچسبد و ثابت شود. اپل برای اینکه روی یک قسمت خاص باتری فشار بیش از حدی وارد نشود و یک فشار متوازن به باتری وارد شود، این وسیله جالب را ساخته است.

تعمیرات آیفون

 

تعمیرات آیفون

منبع : یک پزشک

 

تعمیرات آیفون – تعمیرات نوت بوک

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.