تبلت اقساطی و انتخاب بهترین برندها و مدل‌ها

برای خرید بهترین تبلت به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ احتمالا اول بودجه خودتان را در نظر می‌گیرید و بعد ویژگی‌های فنی تبلت را می‌سنجید. اگر از روش خرید اقساطی با چک استفاده کنید، می‌توانید عامل بودجه را کنار بگذارید و روی مشخصات فنی و سخت‌افزاری تبلت تمرکز کنید. در این مقاله راجع به مزیت‌های خرید اقساطی تبلت صحبت می‌کنیم و بهترین مدل‌های تبلت را هم معرفی می‌کنیم.

نحوه خرید اقساطی تبلت

نکات مهم برای خرید تبلت قسطی

در خرید اقساطی تبلت باید به نکاتی مثل اندازه صفحه نمایش، کاربری و برنامه‌های آن دقت کنید. در بخش زیر این نکات را بیشتر توضیح می‌دهیم.

مشخصات فنی تبلت

عواملی مثل اندازه صفحه نمایش، حافظه داخلی، باتری و سیستم عامل تبلت را در این بخش به تفکیک توضیح می‌دهیم.

اندازه صفحه نمایش

تبلت‌های موجود در بازار در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. اگر می‌خواهید تبلت شما کوچک باشد، باید دنبال تبلتی با صفحه نمایش ۹ تا ۷ اینچ بگردید. صفحه نمایش تبلت‌های متوسط ۹ تا ۱۱ اینچ است و تبلت‌های بزرگ ۱۲ اینچ یا بزرگ‌تر هستند. تبلت‌های بزرگ‌ باتری بهتری دارند و قوی‌تر عمل می‌کنند.

توصیه ما این است که در اندازه تبلت، اولویت خودتان را در نظر بگیرید. اگر تبلت را در خانه و دانشگاه و محل کار استفاده می‌کنید، تبلت متوسط یا بزرگ برای شما مناسب است. در صورتی‌که می‌خواهید برای فرزندتان تبلت بخرید، اندازه کوچک آن را تهیه کنید.

سیستم عامل تبلت

نکته بعدی، سیستم عامل تبلت است. سیستم عامل تبلت‌ها هم مثل گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها، اندروید و iOS هستند. در بعضی از آن‌ها، قابلیت نصب ویندوز وجود دارد. اگر لپ‌تاپ و گوشی شما با سیستم عامل iOS کار می‌کند، توصیه ما خرید اقساطی تبلت اپل است. در صورتی‌که به کار کردن با اندروید عادت دارید، تبلت اندروید بخرید.

باتری تبلت

تبلت‌هایی که از کیفیت خوبی برخوردار هستند، می‌توانند حدود ۸ ساعت کار کنند. اگر از تبلت برای بازی کردن و فیلم دیدن استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید که باتری خیلی زود خالی می‌شود. البته ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هم روی عمر باتری تبلت اثر می‌گذارند.

حافظه داخلی

حافظه داخلی تبلت‌ها روی سرعت و عملکرد آن‌ها تاثیر می‌گذارد. بخش زیادی از حافظه تبلت برای سیستم عامل و برنامه‌های پایه است. در صورتی‌که می‌خواهید بازی‌ها و برنامه‌های زیادی روی تبلت دانلود کنید، حتما به حافظه داخلی تبلت توجه کنید.

وجود سیم‌کارت در تبلت

اگر می‌خواهید از تبلت در سفر و خارج از منزل هم استفاده کنید، باید تبلتی بخرید که فضای مناسبی برای سیم‌کارت داشته باشد. با این تبلت‌ها، می‌توانید اینترنت خط بخرید و کارهایتان را انجام دهید. اما تبلت‌های بدون سیم‌کارت فقط به وای فای وصل می‌شوند.

انتخاب برند مناسب

هنگام خرید اقساطی با چک باید به برند تبلت هم توجه کنید. در حال حاضر، بهترین مدل‌های تبلت محصول برندهای اپل، سامسونگ، مایکروسافت و لنوو هستند.

مزایای خرید اقساطی تبلت

برای خرید تبلت باید بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون هزینه کنید. اگر قصد خرید بهترین تبلت بازار را دارید، روش خرید اقساطی با چک بهترین گزینه است. شما در این روش، هزینه‌ اولیه پرداخت می‌کنید و بقیه هزینه‌ را به صورت اقساط می‌دهید. اگر دانشجو یا دانش‌آموز هستید و می‌خواهید خیلی زود به تبلت محبوبتان برسید، ما خرید اقساطی تبلت را پیشنهاد می‌کنیم. با خرید اقساطی تبلت لازم نیست از دیگران قرض بگیرید و می‌توانید خیلی زود تبلت را خریداری کنید.

شرایط خرید قسطی تبلت

برای خرید اقساطی تبلت باید به سایت‌های واسطه مراجعه کنید. در این سایت‌ها، امکان خرید قسطی کالای دیجیتال وجود دارد و شما با چک صیادی و مدارک هویتی‌تان می‌توانید خرید اقساطی تبلت را انجام دهید. در حقیقت، خرید قسطی در این سایت‌ها به شرایط خاصی احتیاج ندارد. کافی است در سایت‌های اعتباری ثبت‌نام کنید، مدارکتان را بارگذاری کنید و منتظر تماس کارشناس‌ها بمانید.

بعد از تایید مدارک و بررسی سابقه بانکی، امکان خرید اقساطی تبلت برای شما فعال می‌شود و می‌توانید از بین فروشگاه‌های مختلف خرید کنید. همچنین، در بعضی از سایت‌ها امکان مقایسه ویژگی‌‌های تبلت هم وجود دارد. می‌توانید قیمت‌ها و مشخصات فنی تبلت‌‌ها را مقایسه کنید و بهترین تبلت را بخرید.

شرایط خرید اقساطی تبلت

برندهای محبوب تبلت اقساطی

پرفروش‌ترین مدل‌های تبلت اقساطی برای برندهای سامسونگ، شیائومی و اپل هستند. بعد از این‌ها، تبلت‌های مایکروسافت قرار می‌گیرند. در بین این محصولات، تبلت‌های سامسونگ با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند و تبلت‌های اپل و مایکروسافت گران‌تر هستند. پیشنهاد ما این است که دنبال بهترین محصولات باشید و با خرید اقساطی تبلت باکیفیت‌ترین محصول را به خانه ببرید.

بهترین مدل‌های تبلت

اگر عامل قیمت را در نظر نگیرید و از روش خرید اقساطی با چک استفاده کنید، می‌توانید صاحب بهترین تبلت‌های بازار ایران شوید. در این بخش، این تبلت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

تبلت M7 لنوو

این تبلت بهترین تبلت در بازه قیمتی ۴ تا ۵ میلیون تومان است. نمایشگر ۷ اینچی از نوع IPS، دو تراشه متفاوت مدیا تک MT8321 و MT8765B، ظرفیت ۳۵۹۰ میلی آمپرساعت و دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی از ویژگی‌های تبلت لنوو هستند.

گلکسی تب A7 لایت

گلکسی تب A7 لایت سامسونگ در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. این تبلت نمایشگر ۸.۷ اینچی TFT دارد و با وضوح ۱۳۴۰ در ۸۰۰ کار می‌کند. سیستم عامل دستگاه اندروید ۱۱ است و اسپیکرهای استریو با دالبی اتموس دارد. اگر می‌خواهید فیلم‌ها و برنامه‌های زیادی در تبلت نصب کنید، گلکسی لایت مناسب شما است؛ چون ۱ ترابایت ظرفیت حافظه جانبی دارد. باتری دستگاه ۵۱۰۰ میلی آمپر بر ساعت است و با تراشه هلیو P22T کار می‌کند. اگر می‌خواهید ۵ تا ۶ میلیون تومان برای تبلت هزینه کنید، گلکسی تب A7 بخرید.

میت پد T10 هواوی

قیمت میت پد هواوی ۶ تا ۷ میلیون تومان و صفحه نمایش بزرگی دارد. این دستگاه با نمایشگر ۹.۷ اینچ ساخته شده است و پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 710A دارد. حافظه‌های داخلی دستگاه ۱۶ و ۳۲ گیگابایت هستند و رم دستگاه ۲ گیگابایت است.

اگر به عکاسی با تبلت علاقه دارید، بهتر است بدانید که میت پد با دوربین ۵ مگاپیکسلی کار می‌کند و دوربین سلفی‌اش ۲ مگاپیکسل است. همچنین وضوح تبلت ۱۰۸۰ پیکسل است و باتری آن با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر بر ساعت کار می‌کند. این محصول هواوی سیم‌کارت‌خور است و از OTG پشتیبانی می‌کند.

تبلت M10 HD لنوو

اگر برای خرید اقساطی تبلت می‌خواهید تا ۸ میلیون تومان هزینه کنید، تبلت M10 HD بهترین گزینه است. این تبلت پردازنده ۴ هسته‌ای ۴۲۹ اسنپدراگون دارد و با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت کار می‌کند. دوربین اصلی دستگاه ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل است. نکته آخر اینکه تبلت با باتری ۴۸۵۰ کار می‌کند و می‌توانید در آن کارت حافظه جانبی هم بگذارید.

گلکسی تب A8.0

یکی از ارزان‌ترین تبلت‌های موجود در بازار گلکسی تب A8.0 است. نمایشگر تبلت ۸ اینچ است و با پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۴۲۹ کار می‌کند. پردازنده گرافیکی Adreno 540، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۲ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت از دیگر ویژگی‌های این تبلت هستند.

گلکسی تب A8 10.5 سامسونگ

این تبلت جدیدترین تبلت سامسونگ است و با نمایشگر ۱۰.۵ اینچی فول اچ دی، اندروید ۱۱ با پوسته One UI 3.1، تراشه یونیساک Tiger T618، اسپیکرهای استریو، باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر بر ساعت و حسگر تشخیص اثر انگشت کار می‌کند. تبلت A8 10.5 سامسونگ درگاه کارت حافظه جانبی اختصاصی دارد و سریع شارژ می‌شود.

ردمی پد شیائومی

اگر بودجه شما برای خرید قسطی تبلت ۱۴ میلیون تومان است، ردمی پد شیائومی بخرید. صفحه نمایش این دستگاه ۱۰.۶ اینچ است و با روشنایی ۴۰۰ نیت کار می‌کند. ویژگی‌هایی مثل نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، پردازنده هشت هسته‌ای هلیو G99 مدیاتک، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، این تبلت را به یکی از بهترین تبلت‌های میان‌رده شیائومی تبدیل کرده است. تبلت ردمی پد از سیم‌کارت پشتیبانی نمی‌کند و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا ندارد.

آیپد ۱۰.۲ اپل نسخه ۲۰۲۱

قیمت آیپد ۱۰.۲ حدود ۱۶ میلیون تومان است و با باتری ۸۵۵۷ میلی آمپر بر ساعت کار می‌کند. تراشه A13 بایونیک، نمایشگر ۱۰.۲ اینچی رتینا IPS LCD، دوربین اصلی ۸ و سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، باتری ۸۵۵۷ میلی آمپرساعت و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از مشخصات آیپد هستند. همچنین، دستگاه از نسل اول قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند.

خرید اقساطی تبلت چگونه است

گلکسی تب اس ۶ لایت سامسونگ نسخه ۲۰۲۲

این تبلت نرم‌افزارهای به‌روزی دارد و از نظر سخت‌افزاری هم قدرتمند است. در این دستگاه از تراشه اگزینوس ۹۶۱۱ استفاده شده است و نرخ نوسازی تبلت ۶۰ هرتز است. گلکسی تب سامسونگ با باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی کار می‌کند و دو تا نسخه سیم‌کارت‌خور و بدون سیم‌کارت دارد.

پد شیائومی

قیمت این تبلت حدود ۲۰ میلیون تومان است و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ با هشت هسته مرکزی کار می‌کند. پردازنده گرافیکی Adreno 640 و باتری ۸۷۲۰ میلی‌آمپرساعت از دیگر ویژگی‌های این تبلت هستند. همچنین، پد شیائومی در دو نسخه با حافظه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ مگابایتی عرضه می‌شود.

اپل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ

این تبلت یکی از گران‌ترین تبلت‌های موجود در بازار است و با قیمتی بیش از ۵۰ میلیون‌ تومان به فروش می‌رسد. نمایشگر بزرگ با پنل Liquid Retina XDR، فناوری Mini LED، بیشینه روشنایی تا ۱۵۰۰ نیت و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی از ویژگی‌های این تبلت هستند. اگر بخواهید مدل ۱ ترابایتی آیپد را بخرید، باید حدود ۶۴ میلیون تومان هزینه کنید.

نکات مهم خرید اقساطی

اگر تصمیم گرفتید برای خرید قسطی تبلت از روش خرید اقساطی با چک استفاده کنید، بهتر است سایت‌های اعتباری مختلف را بررسی کنید و از سایت‌های معتبر خرید کنید. نکته مهم در خرید قسطی کالای دیجیتال، مقایسه محصولات متنوع و انتخاب کالای مناسب است. بعضی از سایت‌های خرید قسطی این امکان را برای مشتری‌هایشان فراهم کرده‌اند. همچنین، فراموش نکنید که با پرداخت اقساط به طور منظم می‌توانید سابقه اعتباری خوبی کسب کنید و بیشتر خرید کنید.

خرید بهترین تبلت با استفاده از روش خرید اقساطی با چک

دانشجوها، دانش‌آموزها، برنامه‌نویس‌ها و تصویرگرها از مشتری‌های اصلی تبلت هستند. اگر جزو این گروه‌ها هستید، پیشنهاد ما این است که با خرید قسطی بهترین تبلت را بخرید و فکر خرید تبلت ارزان را از سرتان بیرون کنید. با این کار، می‌توانید تبلتی ماندگار و باکیفیت بخرید و هزینه‌ تعمیر هم نمی‌دهید. در این مقاله بهترین تبلت‌های موجود در بازار را معرفی کردیم و سعی کردیم مزیت‌های خرید قسطی تبلت را توضیح دهیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید تبلت مناسبی خریداری کنید.

سوالات متداول

آیا برای خرید اقساطی تبلت به ضامن احتیاج دارم؟

خیر، برای خرید قسطی تبلت به ضامن احتیاج نیست. با استفاده از یک برگ چک صیادی می‌توانید تبلت بخرید.

آیا می‌توانم بین تبلت‌های مختلف مقایسه کنم؟

بله، امکان مقایسه بین تبلت‌های برندهای مختلف وجود دارد.

محبوب‌ترین برند تبلت چیست؟

مایکروسافت، اپل و سامسونگ محبوب‌ترین برندهای تبلت هستند.

برای بازپرداخت اقساط چند ماه فرصت هست؟

تعداد اقساط به سایت فروشگاه و قیمت تبلت بستگی دارد. معمولا اقساط ۶ تا ۱۸ ماهه هستند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.