این روزها گوشی تلفن همراه، یار و یاور همیشگی ما در هر شرایطی است، گاهی باید در حد یک سیستم خیلی قوی از پس ویرایش های مختلف بربیایند و در زمینه های مختلفی مثل عکاسی و ضبط ویدئو، از ویرایشگرهای قوی استفاده کنند. از آن جایی هم که گوشی های آیفون از محبوب ترین موبایل های خریداران در سراسر دنیا هستند، برنامه های ادیت فیلم برای ios در سطح مختلفی ساخته شده اند که بسیاری از آن ها، کارایی بسیار خوبی دارند. امروز در این مطلب می خواهیم تا 5 ویرایشگر بسیار قوی و کارآمد ios بروز شده در نسخه ios 13 گوشی های آیفون را به شما معرفی نماییم پس با ما همراه باشید.

LumaFX، یکی از قوی ترین برنامه های ادیت فیلم برای ios برای اضافه کردن افکت های مختلف

یکی از قوی ترین برنامه های ادیت فیلم برای ios ساخته شده، برای گوشی های اپل تا به الان ساخته شده و در مارکت های آیفون برای دانلود قرار داده شده است، برنامه لوما است که به قول کاربران، از بین چندین و چند برنامه مختلفی که وجود دارد، بهترین نتیجه را برای اضافه کردن افکت های مختلف، تار کردن، پیکسلایز کردن، اضافه کردن رنگ های مختلف، کم و زیاد کردن کی فریم ها، پارامترهای مختلف و کارهایی از این قبیل؛ شما را پشتیبانی نماید.

Clips Video Editor، ساده ترین و در عین حال قوی ترین اپلیکیشن برای ساخت ویدئو

اگر زیاد در برنامه هایی مثل اینستاگرام ویدئو منتشر می کنید و از کاربران گوشی های آیفون هستید، برنامه Clips یکی از بهترین برنامه های ادیت فیلم برای ios برای ساخت کلیپ های کوتاه مخصوصا برای این برنامه در گوشی های آیفون است. از ویژگی های این برنامه می توانیم به سادگی رابط کاربری و اپلیکیشن اشاره کنیم.

Pinnacle Studio Pro، برنامه ای ساده ولی کاربردی باری ساخت تایم لاین

این اپلیکیشن، یکی از ساده ترین برنامه های حرفه ای در موبایل است که به کاربر اجازه می دهد تا کلیپ های مختلف را به صورت داستان هایی ادامه دار در کنار یکدیگر قرار داده و سپس همچون یک کلیپ حرفه ای از آن خروجی گرفت. از دیگر ویژگی های Pinnacle، اشتراک گذاری مستقیم ویدئو ساخته شده در صورت دلخواه شما در شبکه های اجتماعی مختلفی است که شما در آن اشتراک دارید. اگر به دنبال برنامه های ادیت فیلم برای ios آن هم از نوع حرفه ای آن می گردید، این برنامه را حتما نصب کنید.

Splice، تخصصی ترین برنامه ویرایش ویدئو در ios

برنامه ادیت و ویرایش ویدئو برای گوشی های آیفون بسیار زیاد است اما کمتر برنامه ای همچون Splice، این اجازه را به شما می دهد که بتوانید تنها در قالب یک اپلیکیشن؛ قابلیت ایجاد تنظیمات دلخواه، امکان اضافه کردن متن دلخواه به ویدئو، امکان اعمال فیلتر و تنظیم رنگ پس زمینه، امکان اضافه کردن آهنگ از آیفون یا آهنگ ‌های حساب کاربری آیتونز و امکان تعیین سرعت برای ویدئو را به کاربر خود می دهند. این برنامه را نصب کنید و به راحتی، یک ویدئو جالب بسازید.

LumaFusion، بهترین برنامه برای ساخت ویدئوهای مهیج در گوشی های آیفون

ویدئویی کمی جذاب تر و مهیج تر می خواهید؟ پس LumaFusion نصب کنید! این برنامه، به راحتی به شما اجازه می دهد با حذف قسمت های اضافی، موسیقی دلخواهتان را به ویدئو اضافه کنید و افکت هایی هیجان انگیز به آن ها اضافه کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه می توانیم به مرتب سازی و جستجو در کتابخانه و سازماندهی آسان و پیدا کردن رسانه های داخل موبایل آن هم به سرعت اشاره کرد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.