کارایی هایی که کار کردن با موبایل را برای کاربران دلپذیر می‌ کند و آن ها را به ادامه ی استفاده از آن وفادار و مصمم می سازد، قطعا به جز زنگ خوردن و توانایی ارتباط برقرار کردن با استفاده از از امواج مخابراتی، برنامه ها و یا به اصطلاح اپلیکیشن هایی هستند که می توان بر روی سیستم عامل یک موبایل آن هم به صورت رایگان در صورتی که بیشتر برنامه ها پولی هستند، نصب کرد. همانطور که می‌ دانید، چندین سیستم عامل موبایلی مختلف وجود دارد که یکی از محبوب ترین های آن، ios است و برای کسانی که از گوشی آیفون استفاده می کنند، همیشه هیجان انگیز و مفید است که درباره ی بهترین اپلیکیشن های رایگان ios و تغییرات و به روز رسانی های آن ها، بیشتر بدانند.

به همین خاطر امروز به همت تیم تحریریه ی دلتوس بر آن شدیم تا برای شما کاربران فعلی آیفون و خریداران بالقوه ی این گوشی با سیستم عامل خاص در آینده، بهترین و کاراترین برنامه های free of charj و یا به اصطلاح خودمان رایگان موجود در اپل استور را که مخصوصا برای مدیریت برنامه های داخل موبایل برای دورکاران و افراد شاغل مناسب است را به شما معرفی نماییم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

برنامه ی Any.Do، یادآوری که در بین بهترین اپلیکیشن های رایگان ios قرار دارد!

این روزها که حجم کارها و قرار ملاقات های مختلف مخصوصا برای افراد پر مشغله زیاد است، شاید یک برنامه با حول محوریت یادآور و یا Reminder ، بتواند یکی از بهترین اپلیکیشن های نصب شده در گوشی افراد باشد.

با نصب اپلیکیشن Any.DO شما می‌ توانید با استفاده از آن کارهایی که باید انجام دهید را لیست کرده و با این کار از فراموش کردن آن‌ ها، جلوگیری کنید. این برنامه به صورت رایگان در اپ استور قرار گرفته است و شما می‌ توانید آن را به راحتی دانلود کنید.

اپلیکیشن Evernote 

برنامه ی اور نوت که در اپ استور و یا سیبچه می توانید آن را به نام Evernote پیدا کنید، برنامه ای است که به منظور یادداشت برداری طراحی شده و برای افرادی با مشغله ی بالا بسیار مناسب است. این برنامه یک ابزار کاربردی کاملا مناسب شناخته شده در میان کاربران متعدد است. یوزرها با استفاده از اور نوت می‌ توانند در هر زمان که نیاز داشتند، یادداشت‌ های مورد نظرشان را در دستگاه ثبت کرده و سپس به مرور و جستجوی در آن‌ ها بپردازند. با نصب برنامه ی Evernote شما می توانید رویدادهای مهمی که در طول روز با آن‌ ها سر و کار دارید را از دست ندهید و به راحتی بار دیگر آن‌ ها را مرور کنید.

 اپلیکیشن Dictionary.com

برنامه ی Dictionary.com ابزاری برای ترجمه کلمات مختلف است. این روزها دیگر داشتن یک دیکشنری همه فن حریف و شخصی در گوشی موبایل کاملا ضروری است و دیکشنری دات کام، بهترین پیشنهاد برای نصب یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ios است. برنامه ی Dictionary.com شامل بیش از ۲ میلیون مترادف و تعاریف مختلف برای کلمات متفاوت است و آرشیو کاملی را در دسترستان قرار خواهد داد. ارائه ی جملات نمونه برای کلمات مد نظر یکی از دیگر ویژگی های مثبت این برنامه برای کاربرانش است.

 اپلیکیشن Adobe Acrobat

برنامه ی Adobe Acrobat Reader یکی از بهترین ابزارهای موبایلی در ورژن ios است که امکان برقراری ارتباطی بهتر بین‌ کاربر و اسناد و کتاب های الکترونیکی را به وجود می آورد. ادابی آکروبات ریدر، در حال حاضر یکی از قدرتمندترین برنامه های رایگانی است که به بهترین شکل ممکن این امکان را برای کاربر فراهم می‌ کند تا تقریبا به تمام فایل‌ ها و اسناد الکترونیکی خود دسترسی بدون مانع داشته باشید. با نصب برنامه ی Adobe Acrobat Reader به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ios می توانید تا به راحتی فایل‌ های PDF را اجرا کنید، در آن‌ ها به جستجوی کلمه یا عبارات مد نظرتان بپردازید و حتی بخش‌هایی که نیاز دارید را هایلایت کنید.

 اپلیکیشن Documents 5

برنامه ی Documents 5 یک برنامه کاربردی و در یک کلام، تمام عیار و همه کاره است. در واقع شما با استفاده از این برنامه می‌ توانید تا تمام فایل‌ های موجود در تلفن همراه خود را اعم از عکس، ویدیو، فایل نوشته، پاورپوینت، زیپ و غیره را مشاهده کرده و به سادگی از محتوای این فایل‌ ها استفاده نمایید. در واقع برتری برنامه ی Documents 5 این است که امکان استفاده از هر نوع فایلی را برایتان فراهم می‌ کند و محدودیت‌ های خاص موجود در برخی از شرایط را برطرف خواهد خواهد کرد.

اپلیکیشن Microsoft Excel

برنامه ی Microsoft Excel از دیگر برنامه هایی است که نه تنها یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ios در زمینه ی مدیریت کاربری گوشی آیفون است بلکه، کار کاربران خود را در هر کجا که باشند آسان می سازد. همانطور که می دانید، اکسل ابزاری است که امکان نوشتن دستورات خاص و ساخت جدول ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر را ارائه می‌ کند. برنامه ی Microsoft Excel که به طور رایگان در اپ استور و سیبچه ارائه شده، تقریبا تمام قابلیت‌های نسخه ویندوزی برنامه مایکروسافت اکسل را برای گوشی های آیفون به وجود می‌ آورد. با نصب این برنامه می‌توانید فایل‌های اکسل را در آیفون یا حتی در دستگاه آیپدتان اجرا کنید و حتی به ویرایش مستقیم آن‌ ها بپردازید.

در این مطلب، چندی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ios برای مدیریت ابزار گوشی و کاربری ساده تر آن ها را به شما معرفی کرده و مورد بررسی قرار دادیم. این روزها که شرایط فعالیت های کاری نسبت به گذشته متفاوت تر شده و گوشی موبایل، یکی از مهم ترین ابزار دورکاری شده است، اگر کاربر گوشی های آیفون‌ هستید، بهتر است تا این برنامه ها را نصب نمایید. همچنین می توانید برای گرفتن مشاوره و نصب برنامه های کاربردی تر و پیشرفته تر، به کارشناسان تیم حرفه ای موبایل و نرم‌ افزار دلتوس مراجعه کنید. در انتها از شما می خواهیم تا اگر برنامه ای در این زمینه می شناسید به ما و دیگران خوانندگان دلتوس، معرفی نمایید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.