با بهترین دوره ی آموزشی دلتوس آشنا شوید، بازیابی اطلاعات هارد مک بوک 2020

یک قانون نانوشته درباره ی دستگاه های دیجیتالی مختلف وجود دارد که بر اساس آن، مهم نیست که مثلا لپ تاپ شما یکی از جدیدترین ها باشد، شما آخرین مدل را می خواهید! حالا که مثال لپ تاپ را زده ایم، باید بگوییم که این وسیله هم در زمینه ی خرید و هم در زمینه ی تعمیرات یکی از مهم ترین وسایل دیجیتالی است. البته این محبوبیت باعث به وجود آمدن رشته ای آموزشی و در نهایت کاری به نام بازیابی اطلاعات هارد مک بوک mwp42. 2020 شده است.

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک 2020

به هر حال فقط 1 سال است که مک بوک های mwp42 به بازار آمده اند و هنوز هم تب بازار خرید آن ها داغ است.

از طرفی دیگر، مشکلات و خرابی فنی و فیزیکی همیشه برای هر وسیله ی دیجیتالی پیش می آید و مک بوک های مدل 2020 از آن مصون نیستند.

این عدم مصونیت خود باعث شکل گیری رشته ای پر متقاضی و کلیدی در زمینه ی تعمیرات مک بوک شده است که در ادامه ی این مطلب از مجله ی دلتوس، می خواهیم تا درباره مک بوک mwp42. 2020 و کارآموزی آن صحبت نماییم.

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک 2020

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک mwp42. 2020

مک بوک mwp42. 2020، دارای پردازنده ی 8 هسته‌ ای اپل M1 به همراه موتور پردازش عصبی 16 هسته ‌ای است و پردازنده ‌ی گرافیکی آن، 8 هسته ‌ای است.

حافظه ‌ی رم آن، 8 گیگابایت و حافظه‌ ی ذخیره ‌سازی 256 گیگابایت است که نوع آن، SSD است.

اندازه ی صفحه ی ‌نمایش آن 13.3 اینچ است و رزولوشن آن، 1600 × 2560 پیکسل است.

تراکم پیکسل آن، 227 پیکسل در هر اینچ است و نوع پنل آن IPS LCD و روشنایی آن، 500 نیت است.

طبیعتا لپ تاپی با این مشخصات فنی، یکی از انتخاب های اول هر کاربری است که قصد خرید سیستمی جدید دارد.

به عبارتی دیگر این لپ تاپ انتخاب اول هر کاربری است که می خواهد با پرداخت هزینه ای بالا، لپ تاپی خوب با حافظه ی بالا داشته باشد.

همین نکته ی کوچک اما تاثیر گذار می تواند ضمانتی بر پر رونق بودن حرفه ی تعمیرات لپ تاپ های مک بوک و آموزش و کارآموزی در دوره ی بازیابی اطلاعات هارد مک بوک mwp42. 2020 باشد.

حرفه ی تعمیرات مک بوک نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان، تخصصی مهم است که بازار کار دارد اما این تنها نکته ی مهم درباره ی آن نیست.

استفاده از مک بوک، یکی از اولین انتخاب های کاربران برای خرید لپ تاپ است و نیاز به تعمیرکار حاذق برای تعمیرات آن، همیشه ضمانت شده است.

اما این نکته ی مهم را از ما بپذیرید که تا زمانی که آموزش بازیابی اطلاعات هارد مک بوک mwp42. 2020 را از یک مرکز معتبر، شناخته شده و به روز همچون دلتوس دریافت نکنید، گویی چیز زیادی برای عرضه نخواهید داشت.

دوره های آموزشی تعمیر مک بوک دلتوس، یکی از کامل ترین سرفصل ها و دوره های آموزشی را دارد که کارآموزی و بعد از آن ورود به بازار کار را تضمین خواهید کرد.

همین حالا با کارشناسان دلتوس تماس بگیرید و در دوره های آموزشی تعمیر مک بوک و به صورت خاص تر و تخصصی تر، در دوره ی بسیار کاربردی بازیابی اطلاعات هارد مک بوک 2020 ثبت نام کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.