بالاخره بعد از مدت‌ها امکان ارسال پیام صوتی با اینستاگرام، کارابران را خوشحال کرد.

 

قبل‌تر با اضافه شدن امکان ارسال پیام متنی و تماس تصویری ازطریق دایرکت کاربران این نرم‌افزار تحت تأثیر قرار گرفته بودند، اما کاربران زیادی از نبود امکان ارسال پیام صوتی با اینستاگرام ناراضی بودند.
شاید شما هم گاهی در دایرکت Instagram احساس کرده‌اید که شرایط تایپ متن ندارید و کاشک می‌توانستید پیام صوتی ارسال کنید و یا گاهی برای بیان دقیق احساس خود نیاز به ارسال پیام صوتی داشته اید.
اگر شما هم تعدادی دوست، همکار و یا آشنایی دارید که فقط و فقط از طریق اینستاگرام با آن‌ها در ارتباط هستید و برای صحبت‌های خود از دایرکت استفاده می‌کنید، و از نبود امکان ارسال پیام صوتی با اینستاگرام ناراضی بوده اید با این خبر باید خوشحال شوید.

تمام این مشکلات با آمدن نسخه جدید این نرم‌افزار برطرف شد و حالا با بروز رسانی کردن نرم‌افزار خود می‌توانید از امکان ارسال پیام صوتی با اینستاگرام برخوردار شوید.

این نرم‌افزار در حال حاضر، هم برای نسخه iOS و هم برای اندروید قابل دانلود بوده و می‌توانید با بروز رسانی آن از امکان ارسال پیام صوتی با اینستاگرام برخوردار شوید.
برای استفاده از قابلیت ارسال پیام صوتی می‌توانید وارد دایرکت خود شده و از گزینه‌ای که به شکل میکروفن است استفاده کرده و پیام خود را ارسال کنید. این قابلیت هم برای دایرکت‌های تک نفره و هم برای پیام‌های گروهی قابل دسترس می‌باشد.

 

نکته:

  • پیام‌های صوتی Instagram تاریخ انقضا ندارد و بعد از گذشت زمان مشخص پاک نخواهند شد.

  • مدت زمان ارسال پیام صوتی با اینستاگرام در حال حاضر تنها 1 دقیقه است.

با صفحه تازه‌های سایت دلتوس می‌توانید از آخرین اخبار مرتبط با موبایل، نوت بوک، نرم‌افزارها و تکنولوژی‌های وابسته با خبر باشید.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.