مدت‌هاست که قابلیت استوری به Instagram اضافه شده و کاربران آن می‌توانند برای مدت 24 ساعت از گزینه ارسال فیلم و عکس در استوری اینستاگرام استفاده کنند.

ارسال فیلم و عکس در استوری اینستاگرام با هر Update نرم‌افزار Instagram راحت‌تر و سریع‌تر شده است.

برای ارسال فیلم و عکس در استوری باید علامت (+) سمت چپ بالای صفحه خود را انتخاب نمایید. سپس می‌توانید به صورت آنی عکس یا فیلم بگیرید و یا می‌توانید از گالری دوربین خود عکس یا فیلم انتخاب کنید.

 

  • ارسال عکس در استوری اینستاگرام:

در استوری برای ارسال عکس می‌توانید از گزینه‌های استوری برای فانتزی کردن و اطلاع رسانی بیشتر استفاده کنید. گزینه‌هایی همچون:

  1. اضافه کردن شکل‌های جالب به عکس‌های صورت
  2. اضافه کردن زمان و تاریخ و مکان
  3. اضافه کردن متن
  4. اضافه کردن استیکرهای مختلف

 

  • ارسال فیلم در استوری اینستاگرام:

اضافه کردن فیلم به استوری Instagram شامل قانون زمان می‌شود که نباید بیش از 15 ثانیه طول بکشد. تا پیش از آخرین نسخه نرم‌افزار اینستاگرام برای ارسال فیلم در استوری اینستاگرام باید فیلم خود را به بخش های 15 ثانیه تبدیل می‌کردید و یا اگر تنها نیاز به 15 ثانیه از وسط فیلم داشتید باید قبل از ارسال فیلم خود را به روش‌های مختلف می‌بریدید.

اما در نسخه جدید خود برنامه اینستاگرام قابلیت بریدن فیلم به اسلایدهای 15 ثانیه‌ای را به استوری خود اضافه کرده است. کافی است فیلم مورد نظر خود را از گالری تصاویر دوربین خود انتخاب کنید. قبل از ارسال فیلم در استوری اینستاگرام فیلم شما را به اسلایدهای 15 ثانیه‌ای تبدیل می‌کند.

با این روش شما هم می‌توانید کل فیلمی را که تنها 15 ثانیه از آن را می‌توانستید استفاده کنید در استوری ارسال کنید. بدون اینکه ثانیه‌های تکراری داشته باشید.

همچنین می‌توانید اسلایدهایی که نیاز نیست را حذف کنید. برای حذف هر یک از اسلایدها کافی است اسلاید موردنظر را انتخاب کنید و انگشت خود را روی آن نگه دارید تا گزینه سطل، نمایش داده شود و سپس آن را حذف کنید.

 

مدیریت ارسال فیلم و عکس در استوری اینستاگرام:

در نسخه‌های قبلی Instagram شما می‌توانستید فیلم و عکس در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید بدون اینکه بتوانید انتخاب کنید که چه کسانی آن را ببینند.

اما در نسخه‌های جدیدتر می‌توانید از دو روش، بازدید Story را مدیریت کنید.

  1. از طریق Story Setting گزینه Hide Story From را انتخاب کنید و افرادی که تمایل ندارید استوری‌های شما را ببینند را انتخاب کرده و ذخیره می کنید. به یاد داشته باشید که بنابر صلاحدید می‌توانید این لیست را ویرایش کنید.
  2. از طریق Close Friends می‌توانید لیست دوستان نزدیک خود را انتخاب کنید که  تنها ارسال فیلم و عکس در استوری اینستاگرام برای آن‌ها قابل دسترس باشد.

نکته: می‌توانید یکی دیگر از ویژگی‌های جدید Instagram را اینجا بخوانید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.