iOS 8 سرانجام مجهز به سیستم فایل می شود؟
جواب مثبت است.این بدان معناست که iOS 8 به فایل ها دسترسی خواهد داشت و نه از طریق برنامه هایی که آن ها را ساخته است. Document Picker بسیار شبیه به Open dialog box های سنتی در مک است. دقیقا پایین بخش جستجو و امکان تنظیم میان آیکون ها و مشاهده به صورت لیست.همانطور که می توانید طبق گفته اپل فایل های دلخواه خود را ساخته و بر اساس سلیقه اسناد را مرتب کنید،فایل های شما توسط برنامه ای که آنها را ایجاد کرده است به طور پیش فرض گروه بندی می شود.می توانید در مک و ویندوز فایل ها را به فولدر آیکلود دراپ کرده و مانند دراپ باکس میان دستگاه های خود سینک کنید.

QuickType چیست؟
Auto-correct و یا تصحیح خودکار غلط از ابتدا با ایفون همراه بوده است زیرا به هنگام تایپ با انگشت امکان اشتباه بسیار است.هم اکنون Auto-correct نیازمند پیشرفت و بهبود است.به همین منظور QuickType پا به عرصه گذاشته است. QuickType می تواند لغات مناسبی را جهت انتخاب به بالای کیبرد اضافه کند تا بتوانید سریع تر تایپ کنید.

به هنگام تایپ QuickType سعی میکند لغات بعدی را حدس بزند.البته حدس تنها بر اساس کلمات تایپ شده نیست،بلکه محتوای گفتگو نیز مورد توجه سیستم است.علاوه بر تشخصی تفاوت میان نگارش پیام با ایمیل،سیستم پیشنهادات لغلات را بر اساس شخصی که با آن گفتگو می کنید تغییر می دهد. QuickType عادات شما را یاد می گیرد و اطلاعات را به صورت محرمانه ذخیره می کند و دیگر لازم نیست نگران افشا شدن لغات کلیدی مورد استفاده خود باشید.

آیا نوتیفیکیشن های پویا راه خود را به سیستم عامل iOS پیدا کرده اند؟
می توانید در ios8 نوار Notification Center را پایین کشیده و از همان جا به پیام خود پاسخ دهید ویا نوتیفیکیشن های تقویم را قبول کرده و یا یادآوری های خود را کنسل و یا به تعویق بیاندازید.همه این کارها بدون نیاز به باز کردن برنامه انجام می شود.هم چنین دیگر برنامه های موجود در صورت آپدیت شدن می توانند از آن استفاده کنند.برای مثال می توانیم نوتیفیکیشن برنامه فیسبوک را از همان جا لایک و یا کامنت بگذاریم.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.