با وجود مشکل Searching و No Service آیفون، شاید سوالات زیر برای شما هم پیش آمده باشد و برای جواب به سایت‌های مختلف سر زده باشید:

 

  1. مشکل Searching و No Service آیفون دارید؟

  2. آیا مشکل آنتن نداشتن آیفون این روزها شایع‌تر شده است؟

  3. مشکل Searching و No Service آیفون را چگونه حل  کنیم؟

 

قبل از نگران شدن اول مسیر زیر را طی کنید و مطمئن شوید که آیفون شما IMEI دارد یا خیر. اگر گزینه IMEI آیفون شما خالی بود یعنی مشکل Searching و No Service آیفون شما جدی است و باید به یکی از دفاتر خدمات آیفون مراجعه کنید.

(Setting – General – About – IMEI)

نکته: اگر دسترسی به اطلاعات و منو دارید بهتر است آیفون خود را ریست نکنید، اگر مشکل آنتن نداشتن آیفون شما سخت افزاری باشد، بالا نخواهد آمد و اطلاعات را از دست می‌دهید.

 

اما مشکل Searching و No Service آیفون همیشه هم خبر از یک اتفاق ناگوار نمی‌دهد و می‌توانید با برخی راهکارهای ساده مشکل را برطرف کنید.

  • تنظیم بودن ساعت و تاریخ گوشی:

گاهی ممکن است مشکل آنتن نداشتن آیفون شما به دلیل درست نبودن ساعت و تاریخ باشد. از مسیر زیر می‌توانید از تنظیم بودن آن مطمئن شوید.

(Setting – General – Date & Time)

  • خاموش و روشن کردن گوشی:

می توانید آیفون را با دکمه پاور خاموش کنید هم می توانید از گزینه airplane Mode استفاده کنید شاید مشکل آنتن نداشتن آیفون شما حل شود.

 

  • خارج کردن سیم کارت:

گاهی مشکل آنتن نداشتن آیفون مربوط به تداخل‌های اپراتورهاست که با یک بار خارج کردن و وارد کردن سیم کارت برطرف می‌گردد.

 

  • ریست کردن تنظیمات شبکه:

یک بار تنظیمات شبکه مخابراتی خود را ریست کنید. گاهی مشکل Searching و No Service آیفون مربوط به تداخلات شبکه‌های مخابراتی است که با یک بار ریست کردن برطرف می‌شود.

(Setting – General – Reset – Reset Network Settings)

 

اگر مشکل آنتن نداشتن آیفون شما با هیچ یک از کارهای اولیه بالا برطرف نشد، اطلاعات گوشی خود را در اولین فرصت ممکن Backup بگیرید و برای برطرف شدن مشکل به یکی از دفتار خدمات آیفون مراجعه کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

یک فکر در مورد “مشکل Searching و No Service آیفون

  1. علی گفت:

    سلام.گوشی من 6 هست.داخل تهران آنتن دارم و همه چی اکیه.از تهران که خارج میشم مثلا میرم شهریار، ساری و… نه میتونم زنگ بزنم و نه کسی میتونه به من زنگ بزنه.فقط ارسال و دریافت پیام دارم. سیمکارت همراه اول دیگه ای داخل گوشی گذاشتم بازم همینجوری بود. خارج از تهران فقط با سیم ایرانسل که داخل گوشی بزارم ،میتونم باهاش زنگ بزنم.ضمنا از محدوده تهران که خارج میشم علامت IR-MCI سمت چپ بالا تبدیل میشه به MCI و تماسها کلا قطع میشه و فقط ارسال و دریافت پیام انجام میشه.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. کارشناس فنی گفت:

      سلام احتمالا مشکل از دکل های مخابراتی هستش ولی برای اطمینان بیشتر میتونید گوشیتون رو بیارید بررسی کنیم

  2. Armin گفت:

    سلام.گوشیم دیروز خود به خود رفته رو حالت No service ,همه راهکار ها رو امتحان کردم ولی انتن گوشی نمیاد. سیم کارت هم تست کردم و روی گوشی دیگه آنتن داره. انگلیس هستم و مشکل رجیستر نداره. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. کارشناس فنی گفت:

      سلام لطفا مدل گوشیتون رو بفرمایید

  3. ارش گفت:

    سلام من گوشيم خاموش شد وقتى روشن اش كردم searching امد و هر راهكارى بوده انجام دادم ولى درست نشده

    1. کارشناس فنی گفت:

      سلام
      گوشیتون رجیستر شده؟

  4. محسن گفت:

    , سلام من گوشیم علامت یک مثلث میاد بعد میزنه نو سرویس بعد ۳روز خودش درست شدن یک به۱سال هم هست کار میکند مجدداً این مشگل پیش آمده ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. کارشناس فنی گفت:

      سلام احتمالا مشکل انتن دهی هستش که باید سریع تعمیر بشه

  5. ... گفت:

    سلام گوشی من انتن میاد و میره من نمیدونم چیکار کنم خاموش روشن هم کردم ولی یه دیقه میره انتن یه دیقه searching میشه یه دیقه هم no service

    1. narges ilchi گفت:

      سلام احتمالا مشکل برد دستگاه هستش

    2. narges ilchi گفت:

      مدل گوشیتون چیه؟

  6. مریمی گفت:

    سلام من یه گوشی فایو اس دارم که به تازگی اونو اپدیت 12 کردم یکی دورروز اول اوکی بود ولی الان انتنش رفته کنار انتن علامت مثلث خطر میاید انتن میرود هرجا میبرم میگن گوشی موقع اپدیت کردن قطع شده و ممکنه بالا نیاد الان من باید چیکار کنم تئرئخدا لطفا راهنمایییم کنین

    1. Deltous گفت:

      سلام
      مشکل از Baseband هستش که در 70-80% مواقع قابل حل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.