شاید برای شما هم مشکلات باتری گوشی همچون:

  • دیر شارژ شدن باتری گوشی
  • زود خالی شدن شارژ باطری گوشی
  • شارژ نشدن باتری موبایل، و …

پیش آمده و شما را نگران سلامت باتری گوشی کرده باشد؛ بهتر است بدانید همیشه جای نگرانی نیست. در نیمی از موارد مشکل مربوط به استفاده نادرست از باتری گوشی و یا حساسیت‌های زیاد کاربر است. در این مقاله به مقایسه برخی از این مشکلات باطری گوشی با حساسیت‌های کاربران می‌پردازیم.

 

شارژ نشدن باتری گوشی

گاهی با اتصال شارژر به گوشی روند شارژ شدن اتفاق نمی افتد. در این مواقع قبل از هر کاری بهتر است از سلامت کابل و شارژر گوشی خود مطمئن باشید. اگر از سلامت کابل و شارژر خود مطمئن شدید میتوانید به اولین دفتر خدمات گوشی مراجعه کنید تا گوشی شما را بررسی نمایند. نتیجه این بررسی میتواند به تعویض باتری گوشی منجر شود.

 

زود خالی شدن شارژ باطری گوشی

قبل از نتیجه‌گیری سرعت خالی شدن شارژ گوشی بهتر است چند مورد را در نظر بگیرید:

  • شارژ گوشی هنگام اتصال به اینترنت (wifi / Data) زودتر خالی خواهد شد. این مسئله حتی وقتی شما در حال استفاده از نرم‌افزارهای اینترنتی هم نباشید صادق است؛ زیرا این نرم‌افزارها به صورت آنلاین در حال دریافت اطلاعات می‌باشند.
  • هنگام بازی با گوشی شارژ گوشی زودتر از حالت معمول خالی خواهد شد، مخصوصاً اگر این بازی‌ها به صورت آنلاین انجام شود.
  • هنگام پخش موزیک و یا حتی مکالمه تصویری شارژ گوشی زودتر خالی خواهد شد.
  • در برخی مواقع باتری گوشی شما سالم است اما شارژ گوشی به صورت غیرمعمول خالی می‌شود که می‌تواند مربوط به ایراد از برد گوشی شما باشد.

 

دیر شارژ شدن گوشی

سرعت شارژ گوشی همیشه به سلامت باتری گوشی ربط ندارد، گاهی ممکن است کابل شارژر، سوکت شارژ گوشی و یا برد گوشی مشکل داشته باشد.

 

در تمام موارد بالا این را درنظر داشته باشید که عمر گوشی یکی از مواردی است که باید هنگام تصمیم‌گیری درنظر بگیرید. برخی از کاربران برای تشخیص سلامت باتری گوشی خود آن را با گوشی اطرافیان مقایسه می‌کنند. این درصورتی است که ممکن است مدل گوشی‌ها، یا مدت زمان کارکرد گوشی و حتی شرایط استفاده گوشی‌ها با یکدیگر متفاوت باشد.

نکته: به یاد داشته باشید که درصورت بروز هرگونه مشکل میتوانید با دفتر خدمات دلتوس در ارتباط باشید

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.