فراموش کردن پسورد Apple ID یا حتی فراموش کردن Apple ID به صورت کامل، مشکلی است که تعداد زیادی از کاربران با آن روبرو هستند.

 

فراموش کردن پسورد Apple ID مشکلاتی را به همراه دارد. و در شرایط مختلف کاربران با نداشتن پسورد اپل‌آی‌دی خود دچار مشکل می‌شوند.

 

  • استفاده از VPN های نا معتبر باعث مسدود شدن Apple ID میشود:

یکی از دلایلی که این روزها کاربران را با مشکل فراموش کردن پسورد Apple ID روبرو می‌کند، استفاده از سرویس‌های تغییر آی پی (IP) است. تغییر بیش از حد IP توسط VPNهای نامعتبر باعث می‌شود که اپل شما را به عنوان یک مهاجم درنظر بگیرد و شما را مسدود می‌کند.

درصورت مسدود شدن Apple ID ، باید اطلاعات حساب کاربری و پسورد Apple ID خود را وارد کنید. اینجاست که کاربران بیاد می‌آورند که پسورد اپل‌آی‌دی خود را فراموش کرده‌اند.

وارد سایت اپل شوید و Apple ID خود را وارد کرده و گزینه فراموش کردن پسورد اپل‌آی‌دی (Forgot Apple ID or password) را استفاده کنید. با این کار اپل از شما سوال‌های امنیتی که هنگام ساخت اپل‌آی‌دی وارد کرده‌اید را می‌خواهد تا با طی روند آن بتوانید پسورد جدید انتخاب کنید.

 

  • گوشی اپل ریست شده و دچار فراموش کردن Apple ID شده‌اید:

یکی از بدترین حالت‌ها این است که گوشی اپل شما به هر دلیلی ریست شده است و به دلیل فعال بودن گزینه امنیتی Find My iPhone برای فعال کردن گوشی باید ایمیل و پسورد Apple ID خود را وارد کنید.

 

در هر دو حالت مشکل از آنجا شروع می‌شود که برخی کاربران سوال‌های امنیتی خود را بیاد ندارند و یا برخی دیگر حتی ایمیل اپل‌آی‌دی خود را فراموش کرده‌اند.

در این شرایط اگر به اپل استورها (Apple Store) مراجعه کنید تنها درصورت داشتن فاکتور رسمی می‌توانید خدمات دریافت کنید. درغیراین صورت راه‌های دیگری وجود دارد که علاوه بر هزینه تنها در برخی موارد قابل انجام است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.