نه تنها ما بلکه بارها شده است که متخصصین و منتقدین مختلفی در سراسر دنیا، در برابر کیفیت بی حد و حصر محصولات ساخت شرکت اپل، سر تعظیم‌ فرود آورده اند و تنها لب به تحسین ساخته هایی همچون گوشی آیفون، آیپد، مک بوک و بسیاری از دیگر محصولات این شرکت پرداخته اند. این مقدمه را برایتان ذکر کردیم که بگوییم محصولات اپل در کنار تمام شایستگی های خود، همچون دیگر وسایل الکترونیکی، ضعف هایی مخصوص به خود را دارند. به طور مثال، یکی از خرابی های معروف اپل، تصویر نداشتن گوشی های آیفون است.

البته اگر شما هم یکی‌ از کاربران گوشی های آیفون هستید، به احتمال زیاد این مشکل برای شما هم تا به حال پیش آمده است. این که به ناگهان تصویر از بین برود و تنها صفحه ای سیاه پیش روی شما بماند، یکی از تجربیات مشترکین گوشی های تلفن آیفون است.

امروز در این مطلب می‌خواهیم تا به اتفاق شما دلیل اتفاق افتادن پدیده تصویر نداشتن گوشی های آیفون آن هم به یک باره، نشانه های آن و بهترین راه برای تعمیر گوشی آیفون در زمینه نداشتن تصویر را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با ما در دلتوس همراه باشید.

دلایل تصویر نداشتن گوشی های آیفون

همانطور که در مقدمه هم‌ ذکر‌‌ کردیم، مشکل تصویر نداشتن گوشی های آیفون‌‌ یکی از مشکلات نسبتا شایعی است که کاربران گوشی های ساخت شرکت اپل در صورت نداشتن کاربری صحیح و عدم نگهداری درست و صحیح از گوشی موبایل خود، با آن روبرو خواهند شد. به طور مثال تا به حال برایتان پیش آمده است که در صورت فرمان به گوشی برای روشن شدن، سیستم‌ عامل از دستور شما پیروی نکند ولی در عوض اگر‌‌ در همین حالت گوشی خود را به شارژر متصل کنید، صدای مخصوص اتصال به شارژ که شبیه به دینگ است را شنیده باشید؟ در این‌ حالت کاملا برای شما مشخص می شود که مشکل دقیقا از صفحه نمایشگر شما است و دیگر وقت این است که به یک مرکز تعمیرات تخصصی آیفون همچون دلتوس مراجعه کنید تا با استفاده از دانش و تجربه تعمیرکاران حرفه ای آیفون، علت اصلی به وجود آمدن این مشکل را پیدا کرده و آن را برطرف و تعمیر نمایند.

از جمله دلایلی که باعث به وجود آمدن مشکل تصویر نداشتن گوشی آیفون می شود را در ادامه به صورت موردی بررسی خواهیم کرد و راه های برطرف ساختن آن مشکل را بیان خواهیم کرد.

● خرابی صفحه نمایش: یکی از اتفاقاتی که باعث می‌ شود تا گوشی موبایل آیفون‌ تصویر خود را از دست بدهد، خرابی صفحه نمایش است که معمولا به خاطر شکستگی صفحه نمایش آیفون اتفاق می افتد. در این صورت شما می توانید با مراجعه به یک مرکز‌ تعمیر گوشی آیفون، به راحتی با تعویض صفحه نمایش و یا دیسپلی ماژول، این مشکل را بر طرف نمایید.

● خرابی مادر برد: یکی‌ دیگر از دلایلی نداشتن تصویر در گوشی های آیفون، خرابی مادر برد گوشی است که می‌ توان این مشکل را با تعمیر این قسمت، بر‌طرف ساخت.

● خرابی ic تصویر: نارسایی در قسمت ic و خرابی آن از دیگر دلایل خرابی و تصویر نداشتن گوشی آیفون است که می توان به وسیله تعمیرات فنی، آن را مورد تعمیر قرار داد.

● خرابی بک لایت گوشی آیفون: از دیگر مشکلات شایعی که باعث نداشتن تصویر آیفون می شود، خرابی بک‌ لایت گوشی است. در این حالت در واقع کاربر تصویر را دارد ولی به خاطر تاریکی صفحه نمایش و سوختن بک‌ لایت، تصویر دیده نمی‌ شود. خرابی بک لایت ممکن است مربوط به LCD باشد و یا به قسمت مادربورد مرتبط باشد. البته در هر دو صورت می توان‌ یا با تعویض این قطعات و یا تعمیر آن‌ ها، این مشکل را مرتفع ساخت.

در این مطلب به بررسی علت خرابی و تصویر نداشتن گوشی های آیفون به تفکیک موارد از یکدیگر و راه های بررسی و تعمیر آن ها پرداختیم. باید بر روی این نکته تاکید نماییم که بیشتر خرابی هایی که در گوشی های آیفون اتفاق می افتند به خاطر ضرباتی است که به این گوشی ها وارد می شود و یا این که ممکن است دستگاه دچار مایعات خوردگی شده و دچار خرابی داخلی شده باشند. البته نباید تاثیر نوسانات برق بر روی خرابی های گوشی آیفون و دیگر دستگاه های تلفن‌ همراه را نادیده گرفت. اگر درصد اتفاق افتادن این موارد به پایین ترین حد خود برسد، درصد خرابی در موبایل های آیفون بسیار کمتر از دیگر گوشی های موبایل موجود در جهان است. در انتها هم یاد آوری می کنیم که در صورت وجود هرگونه خرابی و نارسایی در تلفن همراه خود، حتما به مراکز معتبر، حرفه ای و تخصصی همچون دلتوس برای تعمیرات مراجعه نمایید تا خیالتان از تعمیر دستگاه خود، خاطر جمع باشد و حس خوب اطمینان پس از تعمیرات را به همراه دریافت گارانتی تعمیرات، تجربه نمایید.

اگر‌ شما هم‌ تجربه مشابهی از تصویر نداشتن گوشی آیفون دارید را با ما و دیگر خوانندگان، در میان‌ بگذارید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.