تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ

یکی از پر سر و صداترین موبایل های میان رده سامسونگ که بعد از سری 10 برای خود غوغایی در میان گوشی های ارزان به پا کرد؛ گوشی گلکسی A11 بود که البته در ادامه تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ هم به اندازه خود گوشی، بسیار باعث جلب توجه کاربران شد.

مخاطب هدف این گوشی مستقیما کاربرانی بودند که هزینه ای کم را برای خرید گوشی هوشمند پر امکانات در نظر گرفته بودند و البته سامسونگ با این مدل به خوبی این ماموریت را انجام داد اما به هر حال، خرابی این گوشی ها و تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ هم موضوعی بود که کاربرانی که قیمت گوشی گلکسی A11 سامسونگ برایشان مهم بود را تحت تاثیر خود قرار داد.

بر خلاف آن چه که قبل از این کاربران از یک گوشی ارزان انتظار داشتند؛ گوشی گلکسی A11 با داشتن نمایشگری بزرگ ‌تر و همچنین بهره گیری از سه دوربین، کاربری خود را ارتقا داده و سطح انتظارات آنان را بالاتر برد ولی همانطور که اشاره کردیم؛ کاربران این گوشی چالش هایی هم دارند.

در ادامه این مطلب با ما در مجله ی فنی و تخصصی دلتوس همراه باشید زیرا قصد داریم تا درباره تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ، مشخصات فنی و قیمت آن برایتان بگوییم؛ با ما همراه باشید.

تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ

همه چیز درباره تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ

به عنوان یک گوشی میان رده، گوشی گلکسی A11 سامسونگ وسیله ای مناسب برای کاربران بوده و هست.

اما این گوشی همچون دیگر سازه های الکترونیک و دیجیتال، نقاط ضعفی دارد که باعث خرابی آن و در نتیجه مبحثی به نام تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ شده است.

در نگاهی کلی تر، موبایل گلکسی آ 11 سامسونگ، چه در بخش فنی و چه در بخش بدنه، دچار خرابی و مشکلاتی است که باعث می شود تا کاربران برای تعمیر گوشی گلکسی A11 سامسونگ به مراکز تعمیرات موبایل معتبری همچون دلتوس مراجعه کنند.

اگر شما هم از آن دسته مخاطبینی هستید که از همان ابتدا به دنبال راهی برای تعمیر یا حتی پیدا کردن ریشه ی خرابی گوشی خود هستید؛ در ادامه می خواهیم تا رایج ترین خرابی های گوشی گلکسی A11 سامسونگ که به تعمیرات آنها می انجامد را معرفی کنیم.

صفحه نمایش ضعیف موبایل گلکسی A11 سامسونگ

اولین موردی که در زمینه ی تعمیرات گوشی گلکسی A11 سامسونگ می خواهیم درباره ی آن صحبت کنیم؛ صفحه ی نمایش ضعیف این گوشی است.

این ضعف که در بیشتر اوقات باعث مراجعه کاربران برای تعمیر گوشی گلکسی A11 سامسونگ است؛ به این خاطر است که جنس این صفحه از TFT است.

برای همین، اگر جز کسانی هستید که در زمان استفاده از گوشی خود بی خیال هستید یا اهمیت کافی به سلامت گوشی خود نمی دهید و صاحب آ 11 سامسونگ هستید؛ باید بدانید که به خاطر ضعف این صفحه به زودی برای تعیمر موبایل خود به مراکز تعمیرات معتبری همچون دلتوس مراجعه خواهید کرد.

ضعیفی سوکت شارژر، یکی از موارد تعمیرات گلکسی A11 سامسونگ

یکی از دیگر موارد پر مراجعه برای تعمیرات گلکسی A11 سامسونگ ضعیف بودن سوکت شارژر این گوشی است.

از آن جایی که پایه های این بخش از گوشی های گلکسی آ 11 سامسونگ بسیار ضعیف هستند و بر روی مادربرد گوشی تاثیرگذار هستند؛ مراجعه برای تعمیرات آنها بسیار محتمل است.

با این حساب، چه قبل از تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ و چه بعد از آن در زمان شارژ گوشی خود باید بسیار با احتیاط عمل کنید تا کمترین ضربه یا کشیدگی برای گوشی شما به وجود نیاید.

ضعف سیستم عامل گلکسی A11 سامسونگ

کاربران زیادی از هنگ کردن موبایل گلکسی A11 سامسونگ برای تعمیر آن به مراکز مربوطه مراجعه کرده اند.

دلیل این تاخیر در خواندن فرمان کاربر و در اصطلاح هنگ کردن Samsung Galaxy A11 به خاطر سیستم عامل ضعیف این گوشی است.

این حالت بیشتر در زمان هایی رخ می دهد که چند برنامه در گوشی کاربر به طور هم زمان با هم در پس زمینه گوشی در جریان هستند.

در این حالت، هسته گوشی میان رده ای همچون موبایل گلکسی A11 سامسونگ، معمولا کشش ندارد و هنگ می کند.

بسیاری از کاربران در چنین شرایطی می پرسند که آیا هنگ کردن سیستم عامل گوشی Samsung Galaxy A11 نیز در دسته ی موارد تعمیرات آن قرار می گیرد یا نه که در جواب باید بگوییم که بله.

بسیاری برای تعمیر و بر طرف کردن این ضعف به مراکز معتبری همچون دلتوس مراجعه می کنند.

صدای ضعیف در هنگام فیلمبرداری

یکی از دیگر ضعف های موبایل گلکسی A11 سامسونگ که باعث دردسر کاربران می شود؛ صدای ضعیف گوشی در هنگام فیلمبرداری است.

تعداد زیادی از کسانی که خرید گوشی Samsung Galaxy A11 را انتخاب کرده اند بارها برای تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ به تعمیرکار موبایل حرفه ای اندروید یا مراکز معتبر تعمیرات موبایل همچون دلتوس مراجعه می کنند.

اگر گوشی شما نیز چنین مشکلی را دارد؛ برای تعمیر آن می توانید به دلتوس مراجعه کنید تا به صورت ریشه ای مشکل تلفن همراه شما بررسی و مرتفع شود.

ضعف در قسمت تاچ گوشی گلکسی A11 سامسونگ

گوشی های هوشمند همگی دارای صفحه های لمسی هستند و این مسئله که این گوشی ها دقیقا در همین بخش دچار نارسایی و خرابی باشند؛ تقریبا برای هیچ کاربری قابل تحمل نیست.

اما گوشی Samsung Galaxy A11 دقیقا در همین قسمت دچار خرابی و نارسایی است و یکی از دلایل مراجعه دارندگان این گوشی به مراکز تعمیرات تلفن همراه برای تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ است.

هزینه تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ

هزینه تعمیر گلکسی A11 سامسونگ بدون در نظر گرفتن قیمت قطعات آن بسیار مناسب و بسته به نوع تعمیرات و خرابی آن متغیر است.

هزینه تعمیرات در شرکت دلتوس از مصوبه اتحادیه نیز کمتر می باشد.

شرکت دلتوس متعهد است تا تعمیرات انجام شده در این شرکت را به مدت شش ماه گارانتی نماید.

بنابراین مشتریان محترم با خیالی راحت میتوانند حضوری جهت تعمیر به آدرس شرکت مراجعه نمایند و یا از روش های دیگری مانند دلتوس همراه جهت تعمیر دستگاه های خود اقدام نمایند.

همچنین هموطنان عزیز در شهرستان ها نیز میتوانند با مراجعه به نمایندگی های دلتوس و یا ارسال مستقیم دستگاه های خود به دفتر مرکزی در تهران از خدمات این شرکت بهره مند شوند.

برای تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ به کجا مراجعه کنیم؟

تمام مشکلات و خرابی هایی که برایتان گفتیم، تنها بخشی از دلایلی هستند که ممکن است به خاطر آنها برای تعمیرات گلکسی A11 سامسونگ به تعمیرکار حرفه ای موبایل سامسونگ مراجعه کنید.

دلایل دیگری مثل مدار کشی تلفن همراه، آب خوردگی و نفوذ مایعات داخل بدنه ی موبایل، ضربه خوردن گوشی و … دیگر مواردی هستند که موجب خرابی موبایل گلکسی A11 سامسونگ می شوند.

اما نگران نباشید!

از میان تمام گزینه هایی که برای تعمیرات تلفن همراه دارید؛ به دلتوس مراجعه کنید.

تا اول با ایرادیابی اصولی و اساسی گوشی تلفن همراه شما، مشکل اصلی آن را پیدا کرده و بعد از آن، با استفاده از قطعات اورجینال و در محیطی کاملا استاندارد و مجهز، آن را تعمیر کنید.

همچنین می توانید با استفاده از سرویس تعمیرات موبایل در محل دلتوس، هر کجا که هستید با ما تماس بگیرید یا سفارش تعمیرات موبایل خود را ثبت کنید تا این بار به جای شما، ما برای تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ یا هر گوشی دیگر پیش شما بیاییم.

حالا که درباره خرابی ها و شیوه ی تعمیرات گلکسی A11 سامسونگ برایتان گفتیم؛ دیگر نوبت به بررسی و معرفی این گوشی و بررسی قیمت آن است.

تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ

درباره گلکسی A11 سامسونگ

بعد از بحث تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ به معرفی این گوشی می پردازیم که مدت زمان زیادی از آن نگذشته که شرکت سامسونگ، سری جدید گوشی های A گلکسی را معرفی کرده است.

گوشی سامسونگ A11 در مقایسه مدل های هم رده قبلی خود، پیشرفت ‌های بسیار زیادی چه در طراحی بدنه و چه در بخش سخت افزار و نرم افزار تجربه کرد.

این گوشی خودش را از یک محصول ضعیف به یک گوشی خوب تبدیل کرد.

مهم ترین ویژگی هایی که از این گوشی مطرح می شود؛ نمایشگر ۶٫۴ اینچی، دوربین سه ‌گانه پشتی، باتری قوی با پشتیبانی از شارژر سریع و اندورید به روز است.

نمایشگر موبایل گلکسی A11 سامسونگ

گوشی گلکسی A11 سامسونگ با پنلی از نوع PLS TFT LCD و قطر ۶٫۴ اینچ عرضه شده و رزولوشن آن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل است و تراکمش، ۲۶۸ پیکسل ‌بر اینچ است.

طراحی و کیفیت ساخت بدنه ی گلکسی A11 سامسونگ

گوشی‌ های اقتصادی گلکسی A11 سامسونگ از بدنه ‌ای تمام پلاستیکی ساخته شده‌ اند و بدنه ‌ای نسبتا سنگین با وزن تقریبی۱۸۰ گرمی دارند و با روکش براق، تزئین شده اند.

شرکت سامسونگ درباره این خصوصیت گوشی خود می گوید که این ویژگی گوشی هایش، حس استفاده از گوشی ‌های گران قیمت را به کاربر انتقال می ‌دهد.

در گلکسی A11 سامسونگ، فضای بیشتری دراختیار کاربر قرار داده شده است.

به طور مثال، حاشیه‌ های اطراف نمایشگر باریک و قابل‌ قبول تر شده‌ اند، میزان استقامتشان در برابر خط ‌و خش و ضربه بالاتر رفته است (هر چند که نصب محافظ نمایشگر در آن مهم است) و اندازه ی آن اصطلاحا خوش دست است.

موبایل گلکسی A11 سامسونگ در رنگ ‌های قرمز، آبی و سفید به‌ فروش می ‌رسد.

ضمنا، در تمامی مدل‌ ها حاشیه‌ ی دور نمایشگر مشکی است.

حسگر تشخیص اثر انگشت A11 سامسونگ تقریبا در وسط قاب پشتی به شکل بیضی قرار داده شده است.

گلکسی A11 می ‌تواند اثر انگشت را بسیار با دقت و سرعت زیاد تشخیص بدهد.

همچنین از آن جایی که بدنه گلکسی A11 مقاومتی در برابر نفوذ مایعات و گردوغبار ندارد، باید مراقب مواردی مثل مایعات خوردگی گوشی باشید.

بر روی لبه‌ های اطراف این گوشی درگاه Type-C قرار گرفته که در دو طرفش، میکروفن و بلندگوی گوشی قرار دارد.

کلید پاور گوشی هم به‌ همراه کلید کنترل صدا بر روی لبه ‌ی سمت راست آن تعبیه شده است.

در قسمت بالای گوشی نیز میکروفن ثانویه و جک هدفون ۳٫۵ میلی ‌متری قرار گرفته است.

در قسمت مقابل آن و در لبه‌ ی سمت چپ، درگاه سیم ‌کارت و درگاه مجزای کارت حافظه‌ ی microSD تعبیه شده است.

دوربین گلکسی A11 سامسونگ

دوربین گلکسی A11 در مجموعه‌ ی دوربین پشتی، ماژول ۱۳ مگاپیکسلی واید با لنز ۲۷ میلی ‌متری و ماژول ۵ مگا پیکسلی اولتراواید و میدان دید ۱۱۵ درجه ‌ای به ‌همراه ماژول ۲ مگاپیکسلی عمق ‌سنج را ارائه می‌ دهد.

این ویژگی در بخش عکاسی سلفی به ماژول ۸ مگا پیکسلی بسنده می کند.

در گوشی های گلکسی A11 سامسونگ دیگر خبری از بریدگی های حاشیه دوربین سلفی نیست.

در عوض این ماژول درون حفره‌ ای کوچک در گوشه ‌ی سمت‌ چپ نمایشگر قرار گرفته است.

در دوربین سلفی گوشی جدید دقیقا همچون سری قبلی گلکسی از سنسوری ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.

در پشت گوشی، دوربین سه ‌گانه‌ ی گلکسی A11 با چینشی عمودی قرار گرفته است.

فلش دوربین این گوشی در خارج از چارچوب اصلی و در سمت راست دوربین‌ ها قرار گرفته است.

دوربین های این گوشی در نهایت، عکاسی خودکار، فیلم ‌برداری، پرتره با افکت بوکه، پانوراما را به راحتی انجام می دهند.

نرم افزار رابط کاربری موبایل گلکسی A11 سامسونگ

گوشی گلکسی به صورت پیش فرض با اندروید 10 به بازار عرضه شد و این نسل فعلا توانایی ارتقا هنوز هم دارد.

رابط کاربری این گوشی، One UI Core 2.0 است و به همین واسطه، امکاناتی مثل تم تیره‌ در سیستم، ناوبری با ژست‌ های حرکتی و اعلانات بهبود یافته را می توانید در این محصول استفاده کنید.

باتری گلکسی A11 سامسونگ

باتری موبایل گلکسی A11 سامسونگ، 4 هزار میلی آمپر است.

با توجه به ارزیابی های انجام شده بر روی آن به نسبت اندازه نمایشگر و برنامه های نصب شونده بر روی آن، کارکردی معمولی خواهد داشت.

بعضی از کاربران تا 15 ساعت و برخی دیگر تا یک روز می توانند از شارژ گوشی خود استفاده کنند.

هر چند شارژر ۱۵ واتی که همراه این گوشی عرضه شده، موجب پشتیبانی این گوشی از قدرت شارژر خواهد شد.

با این که میزان آن قدرها هم چشمگیر نیست اما با این حال، امکان فول شارژ را تقریبا در 80 دقیقه به کاربر خواهد داد.

قیمت گلکسی A11 سامسونگ

همانطور که بارها تاکید کردیم، گوشی Samsung Galaxy A11 یکی از محصولات ارزان و میان رده است و در حال حاضر با پرداخت 124 تا 129 دلار می توانید آن را خریداری کنید.

البته برای خرید این گوشی در ایران بهتر است تا قیمت های روز تلفن همراه را بررسی کنید یا از فروشگاه های مجاز فروش موبایل استعلام بگیرید.

تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ یا تعویض آن با یک گوشی دیگر؟

اگر یک گوشی ارزان قیمت اقتصادی می خواهید؛ گلکسی A11 سامسونگ گزینه ی خوبی برای خرید است.

هر چند که مدل های بیشتر و متنوع تر از آن هم به بازار آمده است.

هر چند که این گوشی ارزان است اما تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ باعث شده تا حتی کسانی که در حال حاضر کاربر این گوشی هستند؛ به فکر خرید تلفن همراه جدید باشند.

حال شما بگویید که آیا از گوشی های سامسونگ استفاده می کنید؟

یا تا به حال برای تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ به تعمیرکار موبایل مراجعه کرده اید؟

تجربه خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.